- bayatul_xxl961
- OP
- 9 mesaje
- din 12 Dec 2011
- Buzau
bayatul_xxl961
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2011
- Mesaj Privat
salut fratilor!am un opel vectra b din 2001 motor 2.0 tdi 16v.De cand am cumparat-o am urmatoarea problema:in treapta 1 si 2 se tureaza pana la 5000 de ture si trage foarte bine iar in treapta 3 la 4000 de ture mi se aprinde check energi si nu mai trege , la fel face si in treapta 4 dar la 3500 de ture iar in a 5 la 3000 adica 140km/h.masina isi revine doar daca repornesc motorul. astept parerile voastre stima!
adi_0106
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- respected
- ***
- 542 mesaje
- din 13 Mai 2009
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
respected
- Mesaje scrise: 542
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2009
- Mesaj Privat
mitu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2011
- Mesaj Privat
salut !
sper sa ai noroc sa fie ca la mine,am fost la service si mi-au zis ca e de la turbo,insa am sunat un tov care e mecanic in afara si mi-a zis sa verific furtumasele de la vacum spre turbo,pt ca s-ar putea sa fie unul fisurat si ca nu ii da destul aer si de asta iti da eroarea asta,scoate furtumasele alea subtiri ,e posibil chiar unul sa nu fie bagat bine sau sa fie crapat cum a fost la mine,eu dupa ce iam scos furtumasul ala de cauciu si iam inlaturat crapatura din capat merge de dracu o ia,bafta!
sper sa ai noroc sa fie ca la mine,am fost la service si mi-au zis ca e de la turbo,insa am sunat un tov care e mecanic in afara si mi-a zis sa verific furtumasele de la vacum spre turbo,pt ca s-ar putea sa fie unul fisurat si ca nu ii da destul aer si de asta iti da eroarea asta,scoate furtumasele alea subtiri ,e posibil chiar unul sa nu fie bagat bine sau sa fie crapat cum a fost la mine,eu dupa ce iam scos furtumasul ala de cauciu si iam inlaturat crapatura din capat merge de dracu o ia,bafta!
- bayatul_xxl961
- OP
- 9 mesaje
- din 12 Dec 2011
- Buzau
bayatul_xxl961
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2011
- Mesaj Privat
Myster1
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2005 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
- George_Geo
- *
- 31 mesaje
- din 05 Aug 2010
- Vectra 2008 Z19DT
- Teleorman
George_Geo
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2010
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dorianmorosanu
- *
- 1 mesaje
- din 31 Dec 2011
- Astra 2000
- Galati
dorianmorosanu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2011
- Mesaj Privat
[quote="bayatul_xxl961"]salut fratilor!am un opel vectra b din 2001 motor 2.0 tdi 16v.De cand am cumparat-o am urmatoarea problema:in treapta 1 si 2 se tureaza pana la 5000 de ture si trage foarte bine iar in treapta 3 la 4000 de ture mi se aprinde check energi si nu mai trege , la fel face si in treapta 4 dar la 3500 de ture iar in a 5 la 3000 adica 140km/h.masina isi revine doar daca repornesc motorul. astept parerile voastre stima!
Am un opel astra g caravan,an fabr.2000, motor 2,0 ditributie lant.Au aparut probleme intrucat nu mai"trage" si se aprinde check energi.De exemplu:pornesc masina se aprinde normal checkul,se stinge plec,si dupa cateva min.(o oprire la semafor de exemplu),se aprinde.Plec-treapta 1 normal,checkul aprins si se tureaza foarte greu pana la 2000 de ture,dupa ce ating 2000-2200 ture se stinge si totul este normal, de zic ca mananca nori.La urmatorul semafor aceeasi situatie.La ralanti daca eventual se aprinde checkul.nu o pot tura mai mult de 3400 ture - daca se stinge o pot tura la maxim.Am efectuat tester autorizat nu unul ci 7- raspuns final EGR.- Am curatat supapa EGR dar dupa o perioada de 2 saptamani acelasi efect.Iti dai seama ca in momentul cand plec de pe loc ma poate depasi si o caruta cu un magar.....simt ca explodez!Mi s-a spus ca ar fi de la una din supapele de vacuum dar care ar fi ca de toate sunt 4;am verificat si respectivele "furtunase" totul in regula dar care ar fi solutia?Apropo...tin foarte mult la masina are 195.441 km REALI a fost adusa din Germania - Nurenberg- este tinuta in garaj "coafata"la maxim 2 saptamani.
Am un opel astra g caravan,an fabr.2000, motor 2,0 ditributie lant.Au aparut probleme intrucat nu mai"trage" si se aprinde check energi.De exemplu:pornesc masina se aprinde normal checkul,se stinge plec,si dupa cateva min.(o oprire la semafor de exemplu),se aprinde.Plec-treapta 1 normal,checkul aprins si se tureaza foarte greu pana la 2000 de ture,dupa ce ating 2000-2200 ture se stinge si totul este normal, de zic ca mananca nori.La urmatorul semafor aceeasi situatie.La ralanti daca eventual se aprinde checkul.nu o pot tura mai mult de 3400 ture - daca se stinge o pot tura la maxim.Am efectuat tester autorizat nu unul ci 7- raspuns final EGR.- Am curatat supapa EGR dar dupa o perioada de 2 saptamani acelasi efect.Iti dai seama ca in momentul cand plec de pe loc ma poate depasi si o caruta cu un magar.....simt ca explodez!Mi s-a spus ca ar fi de la una din supapele de vacuum dar care ar fi ca de toate sunt 4;am verificat si respectivele "furtunase" totul in regula dar care ar fi solutia?Apropo...tin foarte mult la masina are 195.441 km REALI a fost adusa din Germania - Nurenberg- este tinuta in garaj "coafata"la maxim 2 saptamani.
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- George_Geo
- *
- 31 mesaje
- din 05 Aug 2010
- Vectra 2008 Z19DT
- Teleorman
George_Geo
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2010
- Mesaj Privat
- bayatul_xxl961
- OP
- 9 mesaje
- din 12 Dec 2011
- Buzau
bayatul_xxl961
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2011
- Mesaj Privat
tin sa mentionez ca in ultimele zile i- am dat un pic jar si am gasit furtunul de admisie care duce din radiator in motor sub egr numai stropi de ulei.Cu chiu cu vai am ajuns pana pe la 160 dar intre 140 si 160 mi se aprindea cateva sec check energi engine dadea in nas apoi isi revenea plus ca in aproape 1000 de km (mers peste 120) mi-a mancat peste 500 gr ulei.
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
daca ai verificat toate traseele de vacuum incearca si valva egr .daca o ai pe ceea cu capac plastic negru ai doua suruburi torx de 8 le defaci si scoti valva apesi tija (merge greu)si pui degetul sau limba pe orificiul de vacuum daca sta n tensiune ,nu revine complet e ok.cauta atunci un amic care are acelesi model de motor y20 dth si schimbati debitmetrele.daca tot iti da cu virgula du o la un tester.de preferat tech iar cel care l foloseste sa stie sa interpreteze valorile.ulei pe furtun de sub egr nu i problema daca te uiti atent o sa vezi o gaurica in valva tocmai ptr evacuare.spor la treaba.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
[quote="dorianmorosanu"]
bayatul_xxl961 a scris:salut fratilor!am un opel vectra b din 2001 motor 2.0 tdi 16v.De cand am cumparat-o am urmatoarea problema:in treapta 1 si 2 se tureaza pana la 5000 de ture si trage foarte bine iar in treapta 3 la 4000 de ture mi se aprinde check energi si nu mai trege , la fel face si in treapta 4 dar la 3500 de ture iar in a 5 la 3000 adica 140km/h.masina isi revine doar daca repornesc motorul. astept parerile voastre stima!
Am un opel astra g caravan,an fabr.2000, motor 2,0 ditributie lant.Au aparut probleme intrucat nu mai"trage" si se aprinde check energi.De exemplu:pornesc masina se aprinde normal checkul,se stinge plec,si dupa cateva min.(o oprire la semafor de exemplu),se aprinde.Plec-treapta 1 normal,checkul aprins si se tureaza foarte greu pana la 2000 de ture,dupa ce ating 2000-2200 ture se stinge si totul este normal, de zic ca mananca nori.La urmatorul semafor aceeasi situatie.La ralanti daca eventual se aprinde checkul.nu o pot tura mai mult de 3400 ture - daca se stinge o pot tura la maxim.Am efectuat tester autorizat nu unul ci 7- raspuns final EGR.- Am curatat supapa EGR dar dupa o perioada de 2 saptamani acelasi efect.Iti dai seama ca in momentul cand plec de pe loc ma poate depasi si o caruta cu un magar.....simt ca explodez!Mi s-a spus ca ar fi de la una din supapele de vacuum dar care ar fi ca de toate sunt 4;am verificat si respectivele "furtunase" totul in regula dar care ar fi solutia?Apropo...tin foarte mult la masina are 195.441 km REALI a fost adusa din Germania - Nurenberg- este tinuta in garaj "coafata"la maxim 2 saptamani.
una din posibilitatile aparitiei simtomelor descrise de tine ar fi,(in cazul in care nu ai verificat deja) deteriorarea membranei acuatorului,care este montat in partea dreapta a galeriei de admisie, ce controleaza inchiderea clapetilor din interiorul admisiei,aceasta componenta este comandata printr-o electro valva (CEA DE LINGA ELECTROVALVA EGR-ului)si in momentul deschideri ei de catre comanda ECU in timpul functionari motorului ,prin faptul ca se pierde o mare parte din presiunea vacumatica insasi functionarea EGR-ului devine precara.sper sa-ti fie de ajutor asteptam raspuns.
Am un opel astra g caravan,an fabr.2000, motor 2,0 ditributie lant.Au aparut probleme intrucat nu mai"trage" si se aprinde check energi.De exemplu:pornesc masina se aprinde normal checkul,se stinge plec,si dupa cateva min.(o oprire la semafor de exemplu),se aprinde.Plec-treapta 1 normal,checkul aprins si se tureaza foarte greu pana la 2000 de ture,dupa ce ating 2000-2200 ture se stinge si totul este normal, de zic ca mananca nori.La urmatorul semafor aceeasi situatie.La ralanti daca eventual se aprinde checkul.nu o pot tura mai mult de 3400 ture - daca se stinge o pot tura la maxim.Am efectuat tester autorizat nu unul ci 7- raspuns final EGR.- Am curatat supapa EGR dar dupa o perioada de 2 saptamani acelasi efect.Iti dai seama ca in momentul cand plec de pe loc ma poate depasi si o caruta cu un magar.....simt ca explodez!Mi s-a spus ca ar fi de la una din supapele de vacuum dar care ar fi ca de toate sunt 4;am verificat si respectivele "furtunase" totul in regula dar care ar fi solutia?Apropo...tin foarte mult la masina are 195.441 km REALI a fost adusa din Germania - Nurenberg- este tinuta in garaj "coafata"la maxim 2 saptamani.
- bayatul_xxl961
- OP
- 9 mesaje
- din 12 Dec 2011
- Buzau
bayatul_xxl961
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2011
- Mesaj Privat