- c0st3
- **
- 135 mesaje
- din 26 Dec 2009
- Vectra 2001 Z18xe XE
- Timis
c0st3
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18xe XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2009
- Mesaj Privat
CiuPry
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2010
- Mesaj Privat
yustyn
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2011
- Mesaj Privat
salut am si eu aceiasi problema cu acul de la apa ba coboara spre 0*C ba creste la 85*C asta afara in orash sta aproape la 90. Dar nu stiu ce sa ai fac pentru ca am scimbat akum 2 saptamani distributia, pompa de apa , termostatul ,antigelu (toate noi ) nu sti ce ar putea avea. sa nu fie bun termostatul sau sonda nu mai e buna si transmite informatii grasite la computer.Si caldura baga nu e sa zici ca se raceste si apa odata ce scade acul.
DACA STIE CAREVA CE AR PUTEA AVEA AR FI SUPERR?
MERSI NUMAI BINE!
DACA STIE CAREVA CE AR PUTEA AVEA AR FI SUPERR?
MERSI NUMAI BINE!
CiuPry
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2010
- Mesaj Privat
yustyn
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2011
- Mesaj Privat
CiuPry
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2010
- Mesaj Privat
yustyn
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2011
- Mesaj Privat
CiuPry
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2010
- Mesaj Privat
yustyn
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2011
- Mesaj Privat
si altceva ce ma face sa cred ca ar putea sa fie sonda:
1) inainte sa pornesc motoru si cu motoru pornit da rece am miscat de ea si se misca din piulita aia a ei de se infileteaza in chiuloasa ,iar dupa ce termostatu a deschis sa raceasca motoru nu sa mai miscat.
2)mie ami curce putin ulei cred in partea dreapta in capatu la axu cu came am inteles k e un simering da nu am avut timp sa-l schimb si pe akolo mi-a pikat putin ulei pe ea si poate so fi stricat.
BAFTA eu deokamdata o las asa k am vazut k nu e termostatu (am probat termostatu cum scrie GABELLO mai sus si a avut dreptate mi-a deschis aproape la 90 pe undeva pe la 88-89)
1) inainte sa pornesc motoru si cu motoru pornit da rece am miscat de ea si se misca din piulita aia a ei de se infileteaza in chiuloasa ,iar dupa ce termostatu a deschis sa raceasca motoru nu sa mai miscat.
2)mie ami curce putin ulei cred in partea dreapta in capatu la axu cu came am inteles k e un simering da nu am avut timp sa-l schimb si pe akolo mi-a pikat putin ulei pe ea si poate so fi stricat.
BAFTA eu deokamdata o las asa k am vazut k nu e termostatu (am probat termostatu cum scrie GABELLO mai sus si a avut dreptate mi-a deschis aproape la 90 pe undeva pe la 88-89)
CiuPry
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2010
- Mesaj Privat
- CoconeaValentin
- **
- 233 mesaje
- din 20 Mar 2011
- Astra 2001 Y17DT
- Prahova
CoconeaValentin
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2011
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Alesanko
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2012
- Mesaj Privat
Gabello a scris:Daca vrei sa incerci termostatul mergi pana urca apa la 80 , 85 de grade si pune mana pe radiator, ar trebui sa fie rece. Daca radiatorul este cald la 80 grade atunci termostatul e blocat pe pozitia deschis.
Simt ca am probleme cu termostatul si eu ,si am facut ce ai scris tu aici. Pe partea dinspre motor radiatorul era cald , fierbinte chiar , iar pe partea dinspre bara radiatorul era rece sloi. asta la temperatura de 80 de grade indicata pe bord. Problema mea consta in faptul ca apa imi ajunge la 80 apoi scade pana aproape de 70 , apoi urca si tot asa. Asta in cazul in care masina este in mers. Cand stau pe loc si o turez , ajunge fara probleme la 90 de grade , 90 si ceva , pleaca si termocupla. Ma gandesc ca o fi de la frig , si am improvizat ceva : am facut din carton modele si le-am aplicat pe spatelei grilei dintre capota si bara , si in spatele emblemei , gaurile pe unde intra aer rece in mers. Am facut un drum scurt si apa nu a mai scazut era la 80 si statea acolo. In cursul zilei de azi o sa fac un drum sa vad daca ajunge macar la 85. Precizez ca, caldura baga cu duiumul . revin cu informatii. Stima.