- mar77
- OP
- 176 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1998 x18xe
- Bucuresti
mar77
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut, detin o astra f '92 de aproximativ un an si jumatate. Din pacate numai probleme imi face, ultima ar fi ca scapa benzina pe la axul acceleratiei(e frecventa aceasta problema sau trebuie abordata altfel problema?), in ambele parti, aceasta curgand pe admisie(garnitura nu este de vina, am schimbat-o dupa indelungi cautari, se gasesc foarte greu). Este posibil sa se fi defectat ceva in interiorul clapetei, ca de exemplu garnitura si sa trimita benzina pe unde nu trebuie? Sau trebuie sa-l schimb(corpul)? Pe langa asta si injectorul se comporta putin ciudat, atunci cand e pornita arunca un jet de benzina(destul de consistent, mi se pare cam mare), nu ar trebui sa fie mai degraba un mix de aer si benzina? In colectorul de admisie se formeaza o mica "balta" de benzina, nu stiu daca e normal. Pe urma, cand o opresc, injectorul continua sa picure. Si ute asa ma chinui cu ea de 2 saptamani. Ceva indrumari ar fi bine venite. Multumesc.
petrea86
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1996 xz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2011
- Mesaj Privat
- mar77
- OP
- 176 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1998 x18xe
- Bucuresti
mar77
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
Ai umblat pe la acele garnituri? Exista un topic de curatare al acelui TB si se mentiona clar ca trebuie foarte multa atentie la etanseitatea garniturilor. Injectorul ar trebui sa pulverizere benzina, nu sa o picure.
Tot corpul ala, presupunand acea "ciuperca" neagra (Throtle Body) si componentele din interior (injector, IAC s.a.m.d.) la second nu depasesc 150-200 lei. Gandeste-te ca e un pret bun, numai injectorul nou e in jur de 200 lei, cred.
Tocmai ce am facut rost de acest TB pt cineva.
Tot corpul ala, presupunand acea "ciuperca" neagra (Throtle Body) si componentele din interior (injector, IAC s.a.m.d.) la second nu depasesc 150-200 lei. Gandeste-te ca e un pret bun, numai injectorul nou e in jur de 200 lei, cred.
Tocmai ce am facut rost de acest TB pt cineva.
- bushy
- **
- 217 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 1995 c14nz
- Bucuresti
bushy
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- mar77
- OP
- 176 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1998 x18xe
- Bucuresti
mar77
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
Cred ca picura de la o garnitura care este ciupita, ma rog, nu asta e problema, a venit un coelg de forum astazi cu vreo 3 TB complete, nu am reusit s-o pornim deloc, o singura data a luat-o pret de 1-2 secunde, dar s-a oprit, si asta cand am scos bujiile si s-a evaporat benzina. Bujiile erau negre si umede. Am luat pana la urma de la el un TB sa m de proba, fara iac si fara senzor acceleratie. Nu stiu ce sa-i mai fac...
neag
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
ma ajuta si pe mine cineva cu o problema?la un astra f din 93 c14nz,porneste masina intra socul in functiune dar dupa 5-10 sec se opreste motorul,nu reusesc nici sa o mentin turata din pedala.(atunci cand porneste se aude rotund motorul).mai facea ceva figuri in ultimul an,in sensul ca mergeam sa pornesc masina(indiferent daca era cald sau rece motorul) si nu pornea,parca nu se alimenta.o lasam 5 minute si apoi pornea.am facut testul cu agrafa si nu da nici o eroare.spre ce sa ma indrept?(stiu unii o sa zica mecanic,da probabil o sa ajung si acol) da pana atunci astept o parere.