are 200 cp stock , cu chip o duc in 240 , daca trantesc si intercooler mai mare si evacuare ajung la 270. E excelent pt un motor de 2000 cc, si ca taxe si impozite e ieftin, si ca simplitatea motorului de 16v. Si masina nu e deloc urata.
Are cineva o masina de genul asta sa imi dea o parere? Consum ulei,probleme cu turbina, cu ambreajul daca a cedat sau nu dupa chipuire sau turbina,etc?
Bmw nu are motor de 2000 cc care sa dezvolte atata putere desi e 24 v, eventual sa ii montez post compresor.
atasez si niste poze cu un opel din germania la 10k din 2001
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)