Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • RESETKM

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 20T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salut, vreau sa imi cumpar o Opel Astra 2.0 16V Turbo 200 cp. E vro 10 mii in germania , fabricatie 2001- 2003 .
are 200 cp stock , cu chip o duc in 240 , daca trantesc si intercooler mai mare si evacuare ajung la 270. E excelent pt un motor de 2000 cc, si ca taxe si impozite e ieftin, si ca simplitatea motorului de 16v. Si masina nu e deloc urata.

Are cineva o masina de genul asta sa imi dea o parere? Consum ulei,probleme cu turbina, cu ambreajul daca a cedat sau nu dupa chipuire sau turbina,etc?

Bmw nu are motor de 2000 cc care sa dezvolte atata putere desi e 24 v, eventual sa ii montez post compresor.

atasez si niste poze cu un opel din germania la 10k din 2001





Skip ads

  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ia-o ca merita !
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pt cei care ishi cauta bertone de 200cp -- ATENTIE CE LUATI!!!!!

exemplu cat se poate de relevant

autovit
http://www.autovit.ro/html/1/9/2/1/491921.php

10 mii e +taxa de prima inmatriculare shi 83000km

mobile.de
http://www.mobile.de/cgi-bi...111232238012&

6890e shi 210 000 km

penibil
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ia-o NUMAI DACA:
- o iei direct din Germania, cu carnet de intretinere si kilometraj garantat si, de preferinta la prima sau a doua mana (in Ger se poate afla, scrie in "brief"-ul masinii...
- Uita definitiv "umflatul" motorului, oricum nu ai ce face cu aceasta putere in Ro si la aceasta caroserie, care nu prea tine...
- Esti constient ca este tipul de masina la care nu iti vei prea scoate banii la vanzare... Smecherasii juniori care sunt atrasi de un astfel de tip de masina nu sunt solvabili, cu rare exceptii...
- Accepti cheltuieli de intretinere superioare altor masini din clasa similara
- Eu, daca asi dori putere, m-asi baga pe un Vectra V6 sau un Astra 2200 (benzina sau Diesel...) dar... eu nu am aceleasi prioritati... si nici nu platesc impozit pe masina...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
DJ34KLA a scris:Pt cei care ishi cauta bertone de 200cp -- ATENTIE CE LUATI!!!!!

exemplu cat se poate de relevant

autovit
http://www.autovit.ro/html/1/9/2/1/491921.php

10 mii e +taxa de prima inmatriculare shi 83000km

mobile.de
http://www.mobile.de/cgi-bi...111232238012&

6890e shi 210 000 km
*
Voi astia din RO, poate ca va ganditi sa si depuneti plangere pentru tentativa de excrocherie undeva... Twisted Evil

penibil

  • sabothor

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Eu posed un astfel de bertone numai ca am o motorizare mai mica (Z18XE) iat pentru mine mi-e mai mult decat suficient pentru ca fac regulat curse afara dar si bucuresti. A mea in bucuresti consuma undeva la 11-12, afara ~8, dar daca pentru tine consumul nu te deranjeaza asa de tare (modelul de mai sus, mai ales dupa chip-uire, va manca lejer benzina cum mananci tu paine), e ok.

Ai grija la modelele bertone, chiar si cumparate de afara. In general masinile astea le poseda pustani de 18-22 ani (fiindca cei care depasesc varsta asta au alte inclinatii) si masinile sunt destul de fugarite. Eu am avut noroc, am luat-o de la un tip in varsta (45 ani) care a tinut-o destul de putin fiindca nu-i mai placea si si-a luat passat. Dar te rog sa retii ca masinile sport iti pot oferi surprize.

LA fel zic si eu, lasa-i motorul asa cum e .. fiindca supraponderarea inseamna si scurtarea duratei de viata (cei drept, depinde de caz).

Pentru mai multe detalii legate de acest aspect vorbeste cu ElSPa sau cu Danny_turbo. (B-22-LET)

IN rest masina e ok, tachetii ar fi singura problema mai "majora" ...

E frumoasa, e nervoasa si merita toti banii, dar numai sa ai grija de ea. Opel-ul stii ca e cea mai ieftina nemteasca, dar nu e si cazul modelelor bertone (la fel, intreaba-l pe ElSpa!)

Imi placa ca iti iei modelul full options, mai ales cel cu navi mare (sunt ff foarte rare).

Daca esti hotarat sa o iei si ai "fundatia" necesara, ia-o .. dar daca ai cel mai mic dubiu legat de starea tehnica a masinii .. du-o la teste sau renunta la ea.

Bafta multa si te asteptam in clubul bertone! Smile
  • RESETKM

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 20T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Pai primul lucru ii pun testerul pe ea, apoi compresmetrul si ii masor compresia motorului. daca nu e peste 15 bari nu o mai iau. 10 bari e minimul la benzina. 16-17 e maximul. Nu imi cade mana sa ii desfac o bujie sa-i pun compresmetrul pe motor.
Ma uit la turbina dupa urme de ulei, ii scot furtunul de priza de aer si var deshtu meu delicat in turbina si verific jocul in ax si gata. Apoi la capete la planetare, la roti daca toceste pe undeva, si ii dau o blana si vad cum se comporta si cutia.
Masinile care sunt construite pt a fi alergate suporta si alergatura cutia de viteze.
Cat despre taxele din romania, o tin cu numere de germania pe numele cumnatului meu ca e mai ieftin doamne fereste sa dai inca 3-4 mii la romani taxa de imatric.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
1 ca sa ajungi la axul turbinei iti trebuie un deget de cca. 20 de cm lungime Razz sau sa demontezi evacuarea...
2 motoarele turbo sunt decomprimate asa ca ai grija ce masori... Wink
3 "vorbeste lumea" ca pentru a scoate cei 270 de cai din motorul Z20LET care echipeaza de regula Astra Bertone turbo mai ai de schimbat turbina si pistoanele in afara de soft si intercooler
bafta Arrow
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
foarte usor de zis cu verificarea...foarte greu de facut
daa ti-o iei tu din germania si kilometrajul e in jur la 100k, ia-o.

problemele sunt in ordinea asta:

tacheti (cam toate).

turbina alergata.

probleme cu pistoanele, deci compresie inegala (chiar si asa e turbo si cum a spus robert ai mare atentie ce masori, ar trebui sa fie in jur de 9 compresia).

lovituri...chiar si un accident mediu cu lovitura in spate poate indoi lonjeroanele, deci ai mare atentie la asta.

12 000 adusa aici cu navi mare si climatronic e bine daca e in mintile ei si tind sa cred ca daca e 10k acolo e in mintile ei.

270 cp sunt vise fara pistoane forjate (se topesc pistaonele si cu 200 cp daca ii dai blana de vreo 10 ori, d-apoi la 270 cp), alta turbina, injectoare mai mari si pompa de benzina.
Din cip o sa i-a maxim 230 cp daca turbina si motorul sunt ok, oricum e oarecum prea mult, masina nu pleaca de pe loc, nu are buton de esp decuplabil, de abia de la 50-60 incolo incepe sa mearga.
In curbe sta cam prost cu suspensi originala.

mie imi consuma 15 in bucuresti, fac 320 km cu un plin.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
270cp sunt mult peste ce poate sa suporte puntea fata
am citit de alfa 156gta ca tehnicienii ar putea sa scoata dinmotor si 300cp dar nu ar rezista puntea fata Rolling Eyes asa ca are "numai"250
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
ElSpa a scris:In curbe sta cam prost cu suspensi originala.


Te rog frumos dezvolta partea asta . Se apleaca sau ce vrei sa spui ?
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
e cam barcoasa, nu stiu sa iti descriu exact senzatia, nu e bmw Smile.
plus tendinta subviratoare accentuata...nu e masina de circuit asta in mod sigur.
si suspensiile de pe turbo sunt mai tari ca pe restu'...chiar am comparat cu sabothor suspensiile si ale lui de pe 1.8 erau mult lejere.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pai recomanda-mi si mie cum ai facut tu sa-ti intaresti suspensiile ( ce ai schimbat + preturi ) pt ca acum u8n an jumate' cand am zis ca bertone e cam barcos au sarit pe mine ca o fi a mea ..ca nu-s toate .
Intr-adevar am observat ca daca o privesti din spate masina nu se apleaca , dar daca stai in ea simti ca are tendinta de a se apleca . Adica nu-i calibra . Very Happy
tendinta subviratoare ? Iarta-mi necunoasterea , adica fuge fata nu ? Pierde aderenta pe rotile din fata , asta inseamna ? Ca a mea are tendinta asta pe drumuri ude sau daca fortez un viraj
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
bertone a scris:tendinta subviratoare ? Iarta-mi necunoasterea , adica fuge fata nu ? Pierde aderenta pe rotile din fata , asta inseamna ? Ca a mea are tendinta asta pe drumuri ude sau daca fortez un viraj


Subvirator, supravirator

e acea senzatie cand abordezi o curba la dreapta si intrii mai cu viteza, tu tragi de volan dreapta dar masina "te scoate" pe sensul celalalt de mers(subvireaza), supravireaza= tragi dreapta si deja "musti" acostamentul

Ce zice elspa e ca masina fiind "lunga" si inalta are acesta tendinta de a subvira cu toate ca e lasata in jos din suspensie, Wink ... daca berotnele e "barcos" ce sa ma zic eu cu Caravan'ul si inaltat pentru gropi ... acolo nene subvirare Embarassed Cool
  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
pai referitor la suspensii turbo are suspensii mai tari din fabrica decat restu.

iti poti lua un set de suspensii reglabile (aprox 1200-1300 euro).
Eu am luat arcuri h&R cu amortizoare koni.
Au costat 1500 euro, e reglabil atat pe duritate cat si pe inaltime.
Am mers vreo 1000 km cu el si l-am dat...distrugeam masina, ma distrugeam pe mine si daca luam o fata cu bustul mai mare atunci sa te tii Smile. Nu era pentru Romania, la o masina care mergi zi de zi cu ea.
Acum sunt la danny_let care e super incantat de ele, sau cel putin asa zice Smile. Deci fiecare cu parerea lui.

Acum am suspensia originala.

Iti poti pune doar arcuri care lasa masina in jos, se mai imbunatateste situatia putin si costa in jur de 200-300 euro si lasa masina vreo 4 cm. plus ca arata foarte bine.

Eu din pacate am kitul de caroserie care e foarte jos si nu mi-am mai permis sa las masina si din arcuri.
  • Sebi0911

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Anglia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, hai sa dezgrop putin subiectul asta Smile
M-ar interesa un Bertone turbo de prin 2004, as prefera sa iau din tara masina, daca gasesc una buna. Bugetul ar fi undeva la 3000 de euro, daca e inmatriculata.
M-ar ajuta mult niste sfaturi de la posesori, cum stau cu fiabilitatea, costul pieselor, consum si cam tot ce tine de acest model.
Tin sa mentionez ca am gasit cateva masini ce pareau ok, pe Olx, acum stiu ca de la a arata bine in poze la a fi masina buna poate fi cale lunga.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sebi, intrebi aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1707
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR