- goanga1972
- *
- 20 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Meriva 2005 Z17dth
- Dolj
goanga1972
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2005 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- goanga1972
- *
- 20 mesaje
- din 26 Oct 2011
- Meriva 2005 Z17dth
- Dolj
goanga1972
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2005 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Daca porneste motorul cu aceasta cheie, nu ai nici o problema. Daca nu porneste si clipeste masina cu cheita, trebuie inlocuit cipul.
Noroc.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
biorel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
rlacika
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
kyki78
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Ca sa schimb contactul tre sa cumpar contactul cu tot cu immo ( s.h.)?
contactul este corp comun cu immo?
se pot separa ?
e vreun toping scris cu pasii de inlocuire a unui contact (OPEL AGILA 1.2 2001 cu o cheie turnata) ?
Multumesc
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=104520
Verifica si contactul electric.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca nu ai limba rupta, belea ca e din partea electrica.
Contact poti pune de Cielo, stiu de la taximetristi ca ei sunt campioni la distrus contacte, dar verifica daca totusi par la fel.
Cea mai eleganta treaba e sa cumperi set second de contact, incuietori, buson, chei, imo dar cu codul de securitate, se face reset la ecu tau si se programeaza cu noul cod. Pretul unui set complet e cam 100euro si inca 50 pentru aflat coduri, programari etc.
Evident ca trebuie si codul tau de securitate, il ai pe carpass, daca nu il ai se afla prin mijloace de hacker sau dai 150lei la reprezentanta.
Mai este varianta de reparat butucul daca dai de un artist, sigur exista in B ca in IS am vazut unul rezolvat.
Este si varianta de a comanda butuc nou pe baza codului de cheie mecanica, asta numai la reprezentanta sau la descurcareti.
Uite unul mai realist https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=29618
kyki78
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
detasa partea electrica de cea mecanica.
- Daca este defecta partea electrica (contacte) folositi doar aceasta
componenta de la un butuc SH, mecanismul yala ramanand al dvs.,
si evident ca se va potrivi cu cheia masinii.
- Daca este defect cilindrul yala si partea electrica functioneaza puteti
scoate "cateii" din mecanismul yala, o sa se potriveasca orica cheie cu
acelasi profil al lamei, insa motorul va porni numai folosind cheia originala
cu cip iar autoturismul nu poate fi furat ( nu mai este necesara achizitionarea
altui butuc).
kyki78
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
kyki78
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am cumparat un contact nou cu doua chei din targ (65 lei). Am ajuns acasa si le-am desfacut pe amandoua ( asta dupa ce in prealabil demontasem contactul meu vechi). A urmat apoi o munca de chinez pentru ca i-am scos toti cateii si a trebuit sa-i pun la loc dupa formatul cheii mele cu cip. Dupa aproape 90 de minute si dupa ce a trebuit sa pilesc vreo cativa catei am reusit sa-l montez la loc si chiar sa functioneze. Operatiunea nu este grea trebuie doar rabdare si indemanare si poti scapa ieftin fara scris de chei si meseriasi de service.
Nota:
Pentru cei care vor avea aceeasi problema ca si mine si vor sa cumpere un contact ii rog sa fie atenti pe ce parte este ridul longitudinal al cheii pe stanga sau pe dreapta. Eu nu am stiut acest aspect si a trebuit sa pilesc si in interiorul butucului.
Scule necesare:
Pile de ceasornicar sau de unghii doua surubelnite late si tot ce mai considerati ca v-ar putea fi de folos.
Multumesc si sper sa fie de folos rezolvarea mea si altui agilist aflat la ananghie.
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
MrMihai
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2017
- Mesaj Privat
detasa partea electrica de cea mecanica.
- Daca este defecta partea electrica (contacte) folositi doar aceasta
componenta de la un butuc SH, mecanismul yala ramanand al dvs.,
si evident ca se va potrivi cu cheia masinii.
- Daca este defect cilindrul yala si partea electrica functioneaza puteti
scoate "cateii" din mecanismul yala, o sa se potriveasca orica cheie cu
acelasi profil al lamei, insa motorul va porni numai folosind cheia originala
cu cip iar autoturismul nu poate fi furat ( nu mai este necesara achizitionarea
altui butuc).
De la un contact de Astra G se poate face asta ? am bulit contactul 😊) oricum nu mai avea mult si murea . Banuiesc ca se pot schimba cateii