Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • goanga1972

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cum pot face rost de Car Pass ? Am o agila 1.0 din 2001, pt care am primit doar o cheie.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Carpass de la reprezentanta Opel, cheie de la ei si programare tot la ei. Varianta mai ieftina carpass+cheie ti-o trimit pe pm si de programat gasim pe cineva in Craiova.
  • goanga1972

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pm inseamna mesaj privat ,pentru ca am primit ceva de la cineva BH.... nu mai stiu cum si dupa ce am trimis un e-mail colegului nu am mai primit raspuns.Tot in legatura cu Carpass.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai incearca, poate a uitat prins cu altele.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am modelul acesta de cheie pe care am omis sa o scot din buzunar. Buzunarul a ajuns in masina de spalat circa 15 minute pana cand a inceput alarma sa o ia razna. Am scos, am sters si uscat. O sa am probleme cu imobilizatorul sau este capsulata si imposibil de intrat apa ? ( precizez ca metalul joaca un pic mai mult in lacasul turnat). A desfacut-spart cineva acest plastic? Nu as vrea sa am surprize mai ales in depasire, sa imi opreasca motorul sau cine stie ce alta dandanaie. Multumesc frumos.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
2kappa a scris:Am modelul acesta de cheie pe care am omis sa o scot din buzunar. Buzunarul a ajuns in masina de spalat circa 15 minute pana cand a inceput alarma sa o ia razna. Am scos, am sters si uscat. O sa am probleme cu imobilizatorul sau este capsulata si imposibil de intrat apa ? ( precizez ca metalul joaca un pic mai mult in lacasul turnat). A desfacut-spart cineva acest plastic? Nu as vrea sa am surprize mai ales in depasire, sa imi opreasca motorul sau cine stie ce alta dandanaie. ...

Daca porneste motorul cu aceasta cheie, nu ai nici o problema. Daca nu porneste si clipeste masina cu cheita, trebuie inlocuit cipul.
Noroc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cheia din poza nu are decat cip si nu are treaba cu apa, doar cele de Corsa/Astra/Vectra cu deschidere centralizata pot fi afectate.
  • biorel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
CENZURAT
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Reclama pe acest forum se plateste, vezi sectiunea Publicitate.
Daca insisti ai ban permanent pe acest forum.
  • rlacika

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Nu s-a mai scris nimic pe aceasta tema. As avea o intrebare: este o posibilitate de a seta computerul sa nu ceara semnal de la chip? Am clasica problema: o singura cheie, no car pass. Oricum daca vrea s-o fure o fura cu tot sistemul de alarma, blocare etc! Asa stau cu morcovul ca daca ma lasa singura cheie/chip ce ma fac?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se poate face imo off dar costa cat o cheie.
  • kyki78

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
s-a stricat contactul, am scos cheia din contact si masin mergea . Am oprit-o in viteza. a ramas pe contact. Am decuplat borna + de la baterie
Ca sa schimb contactul tre sa cumpar contactul cu tot cu immo ( s.h.)?
contactul este corp comun cu immo?
se pot separa ?
e vreun toping scris cu pasii de inlocuire a unui contact (OPEL AGILA 1.2 2001 cu o cheie turnata) ?
Multumesc
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Poate ajuta
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=104520
Verifica si contactul electric.
dancuciureanu a scris:Scoate cip din cheia de Astra, le pui amandoua pe acelasi inel si treaba e gata. Imo va citi cip din cheia veche care acum o folosesti la portiere, haion, buson benzina.

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu te apuca de scos airbag si volan, numai carcasa si bagi cheia pe II, apesi in gaurica si scoti butuc.
Daca nu ai limba rupta, belea ca e din partea electrica.
Contact poti pune de Cielo, stiu de la taximetristi ca ei sunt campioni la distrus contacte, dar verifica daca totusi par la fel.
Cea mai eleganta treaba e sa cumperi set second de contact, incuietori, buson, chei, imo dar cu codul de securitate, se face reset la ecu tau si se programeaza cu noul cod. Pretul unui set complet e cam 100euro si inca 50 pentru aflat coduri, programari etc.
Evident ca trebuie si codul tau de securitate, il ai pe carpass, daca nu il ai se afla prin mijloace de hacker sau dai 150lei la reprezentanta.
Mai este varianta de reparat butucul daca dai de un artist, sigur exista in B ca in IS am vazut unul rezolvat.
Este si varianta de a comanda butuc nou pe baza codului de cheie mecanica, asta numai la reprezentanta sau la descurcareti.
Uite unul mai realist https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=29618
  • kyki78

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc Dane voi alege varianta butuc sh cu cheie blank si copiat codul de pe cheia mea. Voi avea 2 chei una pentru contact si una pt usi si rszervor.
Revin cu rezolvarea.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu cunosc ansamblul contact de la Agila, la majoritatea butucilor se poate
detasa partea electrica de cea mecanica.

- Daca este defecta partea electrica (contacte) folositi doar aceasta
componenta de la un butuc SH, mecanismul yala ramanand al dvs.,
si evident ca se va potrivi cu cheia masinii.

- Daca este defect cilindrul yala si partea electrica functioneaza puteti
scoate "cateii" din mecanismul yala, o sa se potriveasca orica cheie cu
acelasi profil al lamei, insa motorul va porni numai folosind cheia originala
cu cip iar autoturismul nu poate fi furat ( nu mai este necesara achizitionarea
altui butuc).
  • kyki78

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos colegi agilisti pentru sfaturile date.
Asa cum anticipa Dan era rupta limba contactului si de sceea ramasese pe contact. Nimic spectaculos si de ajutor pentru alti batuti de soarta ca mine dar voi reveni dupa ce cumpar contact cu cheie.
  • kyki78

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Dupa cum am promis am revenit cu rezolvarea.
Am cumparat un contact nou cu doua chei din targ (65 lei). Am ajuns acasa si le-am desfacut pe amandoua ( asta dupa ce in prealabil demontasem contactul meu vechi). A urmat apoi o munca de chinez pentru ca i-am scos toti cateii si a trebuit sa-i pun la loc dupa formatul cheii mele cu cip. Dupa aproape 90 de minute si dupa ce a trebuit sa pilesc vreo cativa catei am reusit sa-l montez la loc si chiar sa functioneze. Operatiunea nu este grea trebuie doar rabdare si indemanare si poti scapa ieftin fara scris de chei si meseriasi de service.
Nota:
Pentru cei care vor avea aceeasi problema ca si mine si vor sa cumpere un contact ii rog sa fie atenti pe ce parte este ridul longitudinal al cheii pe stanga sau pe dreapta. Eu nu am stiut acest aspect si a trebuit sa pilesc si in interiorul butucului.
Scule necesare:
Pile de ceasornicar sau de unghii doua surubelnite late si tot ce mai considerati ca v-ar putea fi de folos.
Multumesc si sper sa fie de folos rezolvarea mea si altui agilist aflat la ananghie.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Contactul este o piesa ff importanta dupa mine. Poate sa iti faca supriza sa nu intre cheia, sa nu iasa, sa se blocheze in una din pozitii sau chiar sa blocheze volanul in mers. Nu m-as risca ever. Am mai facut niste permutari cand se potrivea de cielo la opel dar erau identice si foloseam cheile originale. Am mai uns cu niste spray special pt asa ceva odata de i-am facut cruce si de atunci nu ma mai joc. La usi, portbagaj si buson nu ai ce mari riscuri sa ai. Acum sunt contacte de englezesti p e toate drumurile pana in 100 lei. Parerea mea.
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2017

  • Mesaj Privat
PL500 a scris:Nu cunosc ansamblul contact de la Agila, la majoritatea butucilor se poate
detasa partea electrica de cea mecanica.

- Daca este defecta partea electrica (contacte) folositi doar aceasta
componenta de la un butuc SH, mecanismul yala ramanand al dvs.,
si evident ca se va potrivi cu cheia masinii.

- Daca este defect cilindrul yala si partea electrica functioneaza puteti
scoate "cateii" din mecanismul yala, o sa se potriveasca orica cheie cu
acelasi profil al lamei, insa motorul va porni numai folosind cheia originala
cu cip iar autoturismul nu poate fi furat ( nu mai este necesara achizitionarea
altui butuc).

De la un contact de Astra G se poate face asta ? am bulit contactul Smile) oricum nu mai avea mult si murea . Banuiesc ca se pot schimba cateii
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR