In prima faza se demonteaza bara fata dupa cum urmeaza :
Se demonteaza grila , care e prinsa in doua suruburi :
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Dupa care se demonteaza bara fata :
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
La ultima poza surubul respectiv se afla sub carenajul rotii pe ambele parti .
Acum ca am dat bara jos, in prima faza trebuie sa avem bloc de lumini cu boton pentru proiectoare dupa care, punem releul pentru proiectoare (al 5-lea de la stanga la dreapta , in cazul meu cel maro), si siguranta de 20 (in cazul meu era pusa, la nr. 12 parca , oricum e scris pe capacul tablului de sigurante), dupa care legam un fir (in cazul meu cel rosu) de firul verde-negru care pleaca din releul de proiectoare (se desface tabloul de sigurante si se leaga in spatele tabloului de sigurante) si il scoatem la compartimentul motor (in cazul meu e o gaura deasupra pedalei de acceleratie) de unde il tragem catre proiectoare. ( in cazul meu l-am tras direct in partea drepta si pentru proiectorul din stanga doar am dezizolat firul).
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Masa de la proiecoare am folosit-o ca in poza de mai jos :
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Si in cele din urma produsul finit :
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)