- killerlynnx
- *
- 24 mesaje
- din 14 Feb 2009
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
killerlynnx
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2009
- Mesaj Privat
Prin februarie mi-a intrat apa in masina banuiesc ca prin aeroterma (am avut drenele de la parbriz infundate). Am scos apa, s-a uscat tot. Ok. Peste cateva zile nu mai mergea aeroterma pe treapta 1. Am schimbat blocul de rezistente. Totul ok. Ieri am pornit aeroterma pe treapta 2 si intr-un minut s-a oprit ( Nu mai mergea pe nici o treapta 1-3). Pe 4 merge. Comut inapoi pe 1-3 iarasi merge 1 minut si se opreste. De la ce sa fie ?
Vectra C Z16XE, AC manual.
Multumesc
Mutat aici noul dumneavostra topic,se pare ca functia cauta nu este prea bine cunoscuta de dumneavostra.
Recomandari pentru evitarea problemelor pe viitor.
Edit by StefanTolos
- killerlynnx
- *
- 24 mesaje
- din 14 Feb 2009
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
killerlynnx
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2009
- Mesaj Privat
P.S. Va rog sa stergeti primul post daca se poate
Am sters,nu conteaza daca a fost sau nu tratata problema d-voastra ,dar avand in vedere ca trateaza aceiasi problema de aeroterma,era normal sa postati aici ,daca am deschide pt. fiecare problemuta topicuri unde am ajunge,oricum multumesc pentru intelegere si colaborare.
edit by StefanTolos 😉
- killerlynnx
- *
- 24 mesaje
- din 14 Feb 2009
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
killerlynnx
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2009
- Mesaj Privat
KIcKeR
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2010
- Mesaj Privat
Deci problema e asa nu merge aerul conditionat decat la valoarea maxima (4)
Am un opel astra clasic 2 motor 17 motorina.
Care este rezolvarea acestei probleme, mentionez din nou ca nu stiu mai nimic despre masini deci nu ma luati tare, deci unde sa ma uit dupa aceste rezistente? in cutia din plastic de langa calculatorul de bord (stanga masinii) sau pe undeva in spatele torpedoului!? odata gasite pe care din ele trebuie sa le schimb, cum arata si cam cat m-ar costa.
Sper ca m-ati inteles si-mi cer scuze pt eventualele batai de cap pe care vi le dau.
Ms anticipat.
- liviuliviub
- *
- 43 mesaje
- din 11 Sep 2009
- Vectra 2002 Y 2.0 DTH
- Giurgiu
liviuliviub
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2002 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2009
- Mesaj Privat
KIcKeR
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2010
- Mesaj Privat
siamezu
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
- ionut vasilian
- **
- 72 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Ialomita
ionut vasilian
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
nicolae68
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
am cumparat o siguranta termica de 10A si 150 grade si am fost la electrician sa o inlocuiasca. dar cand a cositorit-o s-a ars. pana la urma a pus un strap si mi-a zis ca nu are cum sa lipeasca siguranta fara sa o arda.
e vreo problema daca merg asa? e vreo tehnica prin care se poate lipi siguranta fara sa se arda?
nelutzul40- Suspendat
- 1,014 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,014
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
De obicei acest lucru se intampla numai iarna...si iata una din explicatii: atunci cand vrem sa plecam undeva mai Intai pornim masina, dam drumul la caldura(si de obicei pe viteza 4, sa se faca mai repede cald) si dupa aceea DAM ZAPADA de pe masina. INCORECT! Masina trebuie sa aiba grila de absorbtie aer curata! Astfel siguranta termica se incinge si se arde.
nelutzul40- Suspendat
- 1,014 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,014
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
1. Se scoate torpedoul. Sunt 6 suruburi pentru care aveti nevoie de un set de imbusuri in stea (sunt ca cele normale numai ca in capete au 6 colturi)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
2. Se scot cele 3 suruburi de la capacul filtrului de polen pentru care aveti nevoie de o cheie de 5,5 (merge si un patent). Un SFAT: daca nu ati schimbat filtru de polen, acum e momentul, nici nu va dati seama cata mizerie este inauntru!). De asemenea vedeti ca acest capac mai este sustinut de doua gheare care se afla sus si jos.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
3. Acum se vede modulul in care se afla siguranta care se impinge in sus pentru a fi scos.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
4. Dupa ce se scoate mufa si cele doua fire (rosu si maro, pentru alimentarea ventilatorului) se poate vedea unde este siguranta.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
5. Siguranta este prinsa pe un suport care are doua gheare ce trebuiesc desfacute. Este lipita electric si, MARE ATENTIE, la lipirea celei noi, pentru a nu se arde datorita faptului ca temperatura pistoului de lipit este mai mare decat cea scrisa pe siguranta (144, in mod normal, dar merge si pa la 190), trebuie protejata. Eu am bagat in modul hartie igienica uda.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
6. Daca schimbati si filtrul de polen, inainte de a-l pune si dupa ce ati pus modulul la locul lui, dati drumul la ventilator pentru a scoate toata mizeria din locasul filtrului de polen! O sa aveti o surpriza cata mizerie se afla acolo! Apoi montati totul la loc.
7. Si iata rezulta rezultatul:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- adryian26
- **
- 100 mesaje
- din 12 Sep 2010
- Astra 2000
- Mures
adryian26
- Mesaje scrise: 100
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Freakdriver
- **
- 57 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Astra 2001 2.0 DTH
- Iasi
Freakdriver
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Ultima modificare făcută de Freakdriver la Lun 09 Jan, 2012 12:49 pm
- Freakdriver
- **
- 57 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Astra 2001 2.0 DTH
- Iasi
Freakdriver
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Deci, ca sfat,nu stiu daca este o regula...cand dati torpedoul jos,miscati usor cu mana clapetele alea din aeroterma si observati daca se invarte usor sau infranat!
Spor la treaba!
grasuuk
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2012
- Mesaj Privat
- liviuliviub
- *
- 43 mesaje
- din 11 Sep 2009
- Vectra 2002 Y 2.0 DTH
- Giurgiu
liviuliviub
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2002 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2009
- Mesaj Privat
- 2000edition
- **
- 50 mesaje
- din 26 Apr 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Constanta
2000edition
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2009
- Mesaj Privat
Cei care au avut aceasta problema si au rezolvat-o romaneste cu un strap in locul rezistentei ar face FOARTE BINE sa nu mai plece cu masina pana nu scot strapul de acolo.
Problema asta am avut-o si eu si din lipsa acelei rezistente am rezolvat-o ( provizoriu la acea vreme) cu un strap.
Totul a fost in regula pana acum 2 zile cand ventilatorul s-a blocat, fara sa realizez asta, iar blocul de rezistente s-a incins pana a luat foc plasticul in care era prins.
Am fost foarte norocos ca focul s-a stins de la sine, probabil din lipsa de oxigen, cu instinctorul nu am putut face mare lucru .
Prostia ma costa acum inlocuirea aerotermei. Oricum putea fi mult mai rau.
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
Cei care au avut aceasta problema si au rezolvat-o romaneste cu un strap in locul rezistentei ar face FOARTE BINE sa nu mai plece cu masina pana nu scot strapul de acolo.
Problema asta am avut-o si eu si din lipsa acelei rezistente am rezolvat-o ( provizoriu la acea vreme) cu un strap.
Totul a fost in regula pana acum 2 zile cand ventilatorul s-a blocat, fara sa realizez asta, iar blocul de rezistente s-a incins pana a luat foc plasticul in care era prins.
Am fost foarte norocos ca focul s-a stins de la sine, probabil din lipsa de oxigen, cu instinctorul nu am putut face mare lucru .
Prostia ma costa acum inlocuirea aerotermei. Oricum putea fi mult mai rau.
Ionutz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2006
- Mesaj Privat
P.s Masina este un Opel Astra H 2004 1.7 CDTI aer cond. manual