costivl
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Rm. Valcea
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
2002 Vectra C Z18XE
De 2 zile am urmatoarea problema: cand motorul este in sarcina ( cand accelerez) se ingatuie, am observat ca se intampla doar in viteza 2 si 3 si doar cand temperatura motorului depaseste 80 de grade. Dimineata cand plec la munca, cand motorul este rece, nu am aceste simptome.
Astazi in timp ce ma intorceam de la munca dupa respectiv 20 de KM mi s-a aprins martorul engine pe instrumente. Am pus testerul, un OP-COM, si afiseaza urmatoarea eroare pe modului engine:
OP-COM 090714 - PC based diagnostic tool
DT
OP-COM - CAN Communication Window> 2002|Vectra-C / Signum|Engine|Z 18 XE
Read Info...
Identifier: 0x0201
Hardware number:2004000
Motor type: Z18XE
Part Number:9179499
Software version number: 6586085112
Programming Date: 20030606
Hardware key number: S001007050
System description: SIEM 0100
Type approval number: S02001
Alpha code:
Hardware manufacturer system name: SIMTEC71.5
Code Index and version: O15D101C
Total number of fault codes: 1
P0302 - Cylinder 2 Misfire Detected
Din experienta mea cauzele ar putea fii bujia 2, bobina de inductie sau injectorul 2.
Cineva cu experienta ma poate ajuta cu aceasta problema?
Multumesc
2002 Vectra C Z18XE
De 2 zile am urmatoarea problema: cand motorul este in sarcina ( cand accelerez) se ingatuie, am observat ca se intampla doar in viteza 2 si 3 si doar cand temperatura motorului depaseste 80 de grade. Dimineata cand plec la munca, cand motorul este rece, nu am aceste simptome.
Astazi in timp ce ma intorceam de la munca dupa respectiv 20 de KM mi s-a aprins martorul engine pe instrumente. Am pus testerul, un OP-COM, si afiseaza urmatoarea eroare pe modului engine:
OP-COM 090714 - PC based diagnostic tool
DT
OP-COM - CAN Communication Window> 2002|Vectra-C / Signum|Engine|Z 18 XE
Read Info...
Identifier: 0x0201
Hardware number:2004000
Motor type: Z18XE
Part Number:9179499
Software version number: 6586085112
Programming Date: 20030606
Hardware key number: S001007050
System description: SIEM 0100
Type approval number: S02001
Alpha code:
Hardware manufacturer system name: SIMTEC71.5
Code Index and version: O15D101C
Total number of fault codes: 1
P0302 - Cylinder 2 Misfire Detected
Din experienta mea cauzele ar putea fii bujia 2, bobina de inductie sau injectorul 2.
Cineva cu experienta ma poate ajuta cu aceasta problema?
Multumesc
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
nicu_opel- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2011
- Mesaj Privat
- georgescu28
- **
- 78 mesaje
- din 02 Sep 2010
- Vectra 2001
- Brasov
georgescu28
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2010
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- S3rG3nt
- ***
- 508 mesaje
- din 05 Apr 2008
- Astra 2002 Z16XE
- Galati
S3rG3nt
- Mesaje scrise: 508
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2008
- Mesaj Privat
Aceeasi problema am avut-o eu acum trei ani pe un Astra G Z16 SE...si am dus-o la Gold&PLatin Galati..unde mi-au zis sec si hotarat ca lipseste scanteie la cilindrul 4...deci piston crapat..si bla=bla-uri...trebuie motorul desfacut...
cand colo...ce crezi ca era?bujia era terminata..am schimbat-o..dupa cateva secunde s-a stins si martorul..si am mai facut inca 40.000 de km fara sa mai am treaba...cu acel"motor cu pistonul 4 crapat"...
Succes...incearca sa schimbi bujiile...
cand colo...ce crezi ca era?bujia era terminata..am schimbat-o..dupa cateva secunde s-a stins si martorul..si am mai facut inca 40.000 de km fara sa mai am treaba...cu acel"motor cu pistonul 4 crapat"...
Succes...incearca sa schimbi bujiile...
- georgescu28
- **
- 78 mesaje
- din 02 Sep 2010
- Vectra 2001
- Brasov
georgescu28
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- georgescu28
- **
- 78 mesaje
- din 02 Sep 2010
- Vectra 2001
- Brasov
georgescu28
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2010
- Mesaj Privat
- georgescu28
- **
- 78 mesaje
- din 02 Sep 2010
- Vectra 2001
- Brasov
georgescu28
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2010
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- georgescu28
- **
- 78 mesaje
- din 02 Sep 2010
- Vectra 2001
- Brasov
georgescu28
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2010
- Mesaj Privat
Dr3k
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salutare baieti,
Am si eu o intrebare; poate cineva sa ma ajute cu un manual/schema a masinii (astra gtc 1.8 z18xer) pentru ca am anumite coduri de eroare si nu stiu unde anume sa caut ce imi zice acolo.
Codurile, dupa ce le-am descifrat, sunt:
P0365 - Camshaft Position Sensor "B" Circuit (Bank 1)
P0075 - Engine Intake Valve Cntl ckt
P0135 - lambda probe heating open (Bank 1 Sensor 1) B-028
P0171 - System Too Lean (Bank 1)
Orice ajutor e bine venit.
Multumesc anticipat.
Am si eu o intrebare; poate cineva sa ma ajute cu un manual/schema a masinii (astra gtc 1.8 z18xer) pentru ca am anumite coduri de eroare si nu stiu unde anume sa caut ce imi zice acolo.
Codurile, dupa ce le-am descifrat, sunt:
P0365 - Camshaft Position Sensor "B" Circuit (Bank 1)
P0075 - Engine Intake Valve Cntl ckt
P0135 - lambda probe heating open (Bank 1 Sensor 1) B-028
P0171 - System Too Lean (Bank 1)
Orice ajutor e bine venit.
Multumesc anticipat.
Mihai.my
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Am si eu aceeasi problema. Am un Opel Astra G hatchback, fabricatie 2003, motor Z18XE cu urmatoarea problema: cand accelerez la turatii mici imi intrerupe si daca o fortez m-i se aprinde martorul check engine si evident motorul nu mai are putere. Motorul avea o mica intrerupere de catva luni insa nu i-am dat importanta,tot ce am facut a fost sa -i schimb bujiile dar nu am rezolvat nimic. Insa acum cateva zile problema s-a agravat si prezinta simptomele prezentate mai sus. Am fost la cineva pentru diagnosticare si in urma testului singura eroare a fost : misfire pe cilindrul 2. Persoana la care am fost pentru test mi -a spus spus ca aceasta eroare poate aparea din 2 motive: defectarea modulului de aprindere(bobina de inductie) sau ceva defectiuni la supape si mi-a recomandat in primul rand sa probez motorul cu o alta bobina de inductie si in cazul in care prezinta aeleasi simptome sa merg la un mecanic, sa-mi desfaca motorul si sa mi verifice supapele.
In concluzie am nevoie de o bobina de inductie de Z18XE si as vrea sa stiu daca cineva din Brasov este dispus sa mi dea aceasta piesa sa fac o proba sa pot elimina o cauza pentru ca n-as vrea sa cumpar o bobina si sa-mi dau seama apoi ca nu ea era cauza.
Am si eu aceeasi problema. Am un Opel Astra G hatchback, fabricatie 2003, motor Z18XE cu urmatoarea problema: cand accelerez la turatii mici imi intrerupe si daca o fortez m-i se aprinde martorul check engine si evident motorul nu mai are putere. Motorul avea o mica intrerupere de catva luni insa nu i-am dat importanta,tot ce am facut a fost sa -i schimb bujiile dar nu am rezolvat nimic. Insa acum cateva zile problema s-a agravat si prezinta simptomele prezentate mai sus. Am fost la cineva pentru diagnosticare si in urma testului singura eroare a fost : misfire pe cilindrul 2. Persoana la care am fost pentru test mi -a spus spus ca aceasta eroare poate aparea din 2 motive: defectarea modulului de aprindere(bobina de inductie) sau ceva defectiuni la supape si mi-a recomandat in primul rand sa probez motorul cu o alta bobina de inductie si in cazul in care prezinta aeleasi simptome sa merg la un mecanic, sa-mi desfaca motorul si sa mi verifice supapele.
In concluzie am nevoie de o bobina de inductie de Z18XE si as vrea sa stiu daca cineva din Brasov este dispus sa mi dea aceasta piesa sa fac o proba sa pot elimina o cauza pentru ca n-as vrea sa cumpar o bobina si sa-mi dau seama apoi ca nu ea era cauza.
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
da jos bobina si analizeaz-o cu atentie... sa nu fie strapunsa mai ales la cilindrul doi.. urmareste functionarea motorului pe intuneric... s-ar putea sa vezi atunci pe unde se pierde curent.. Eu ca sa verific modulul de aprindere il dau jos, montez alte bujii, leg filetul de la fiecare bujie de borna "-" a bateriei si pun pe cineva sa dea la automat... se vede f. bine scanteia la fiecare si ordinea de aprindere
Se uda sau afuma bujiia 2?
Se uda sau afuma bujiia 2?
Mihai.my
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
Încã nu am demontat bujia 2. O sã încerc sã gãsesc mâine o cheie de bujii la cineva ºi o sã îþi spun în ce stare este. Legat de metoda de verificare a modulului de aprindere pe care mi-ai prezentat-o mai sus pot spune ca nu îmi este foarte clarã procedura ºi nu as vrea sa stric ceva. Multumesc pentru raspuns. O sã revin cu informatii noi în cazul în care o sã rezolv ceva.
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
Mihai.my
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
Mihai.my
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
Orice sfat imi este de ajutor, iþi mulþumesc pentru intervenþie ºi îmi cer scuze dacã exprimarea mea þi-a lãsat impresia cã m-ar fi deranjat mesajul tãu. În primã fazã o sã îincerc totuºi o altã bobinã ºi în cazul în care nu se va rezolva problema o sã încerc si proba cu un alt ECU pentru cã nu aº vrea sã ajung sã desfac motorul.