Becul este una...codul eroare poate fi de la mai multe ca altfel iti tranteau in bord vreo suta de becuri.
Mare atentie la cumparat garnituri, la seria X nu are decupaj gazele fiind trimise prin motor la admisie, la seria Z nu este decupaj si gaxele pleaca la admisie prin teava exterioara. Implicit si EGR difera intre seriile X si Z, cele X nu au iesire de gaze exterioara dar la Z exista. De asemenea exista EGR 'false' la unele modele ZxxXE si ZxxXEP, nu au electromagnet si stau doar de pamblesir acolo.
hai ca am scos-o la capat,am verificat si la baterie cu un bec pe unul din fire si am curatat si tija bine,acum e ok dar ma gandeam ca lasand peste noapte decarburol in locasele egr,poate se infiltreaza in interior pe langa tija si imi distruge ceva fiind destul de tare ca solutie,oricum sa stii ca motorul meu e x12xe si are teava de la egr la admisie,am desfacut toata admisia si am curatat-o dupa indicatiile scrise de tine,la fel si teava care avea mocirla,iar un egr cu gaura astupata se poate gauri si folosi si pt sistemul cu teava nu doar pt cele cu gaura in chiuloasa,oricum m-au ajutat subiectele postate de tine si am scutit bani,o zi faina