Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • deducrysty

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Buna seara tuturor.
Am un Opel Corsa C,an 2005,motor 1.0,benzina si as vrea sa va spun ce patesc cu masina de 2 saptamani.
Am cumparat aceasta masina acum 6 luni de zile si vreau sa va spun ca a mers foarte bine,cu toate ca in bord aveam CHEC ENGINE aprins in bord.
Masina nu avea nici o problema,statea foarte bine in relanti,masina tragea,nu dadea in nas,intr-un cuvant mergea foarte bine.
De 2 saptamani nu stiu ce sa mai fac cu masina ,pentru ca motorul nu mai merge rotund cand sta in relanti(trepideaza,merge intrerupt),tin sa precizez ca in mers masina nu are absolut nici o prblema.
Am fost acum 2 saptamani la 4 testere si toate mi-au dat ca ar fi de vina sonda lambda.Bineinteles ca am cumparat-o,am dat 1000 ron pe ea,am luat-o direct de la Opel. Dupa ce mi-au montat-o cei de la Opel ,mi-au spus ca nu era sonda de vina ci catalizatorul care este spart.Dupa asta am facut rost de bani , am cumparat si catalizatorul pe care am dat inca 1000 ron,de la dezmembrari,arata ca nou,avand in vedere ca unul nou era intre 2800-3400 ron si nu-mi permiteam sa dau atatia bani.
L-am montat,dar degeaba ca masina face exact ca acum 2 saptamani(trepideaza cand sta in relanti),doar ca are mai multa viata.Dupa ce am montat catalizatorul si sonda lambda 1 ,am fost la un tester si am resetat-o.Acolo m-i s-a spus ca nu are arderile bune.Evident ca dupa 10 minute de mers cu masina,mi-a aparut din nou Chec Engine.
Inainte de toate aceste operatii am schimbat si bujiile.
Baiatul care mi-a pus testerul ultima oara pe masina,m-a sfatuit ca ar fi bine sa merg sa curat injectoarele la ultrasunete.Am fost si am curatat injectoarele la ultra sunte....dar fara nici un rezultat.
Pe urma m-am dus de mi-a curatat si valva EGR plus clapeta de acceleratie.....dar masina merge la fel. Tremura la relati ,da in nas etc etc.
Va rog frumos sa ma ajutati cu niste sfaturi referitor la problema care o am cu masina.

Sa va faceti idee cu face masina va las un link care l-am gasit pe yutube si la fel face si masina mea. http://www.youtube.com/watch?v=NgN5SeS1ccM

Ma scuzati daca nu m-am exprimat tocmai bine,dar nu prea le am cu mecanica.

Va multumesc si astept cu mare interes sfaturile voastre. deducrysty@yahoo.com


Ultima modificare făcută de deducrysty la Joi 24 Nov, 2011 4:44 pm
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
in ritmul asta schimbi si motorul si totul la masina... fara sa-i dai de capat...
Ce erori au fost inregistrate? Posteaza codurile de eroare sa ne facem o imagine...
Poate era mai indicat sa incepi cu chestii mai simple ca si verificat senzor temperatura, motoras pas cu pas, tensiunea alternator, filtre...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
deducrysty ai dat dublu la piese dar asta este... Nu mai insista sa faca unii experimente pe banii tai, vezi la aria Publicitate service la maiandrei.
Ca sa incep sa-ti spun ce sa faci la masina singur e pierdere de vreme, nu ai cunostinte, nu ai dotare, nu ai tester...
  • deducrysty

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Buna seara.
In seara asta am facut testul care l-am gasit pe sait cu pedala de frana si acceleratie apasate si pus contactul la treapta 2.

Mi-au iesit urmatoarele coduri:

P0136
P0141
P0130
PO300
P0301
P0303
P0302

Va rog frumos ma ajutati sa depistez de unde vin aceste coduri?
Multumesc mult.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
primele trei coduri au legatura cu sondele lambda..., ultimele 4 sunt date de lipsa aprinderii pe toti (p0300) Sau pe cei trei cilindrii individual... Cati km are masina?
Exista doua sonde de oxigen una inainte si alta dupa catalizator... care pot sa fie defecte sau sa aiba o problema de contact....
Dar inainte sa inlocuiesti ceva verifica si etanseitatea instalatiei de evacuare, curata contactele sondelor, masoara tensiunea la borna sondei fata de masa (cu un voltmetru)...
Tie foarte probabil o sonda iti da o concentratie prea mare de oxigen.. prin urmare ECU baga mai multa benzina.. de acolo se umezesc bujiile .. prin urmare lipsa scanteii ....
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
deducrysty, dancuciureanu ti-a dat un sfat. Eu iti recomand sa il urmezi, ca nu ti l-a dat degeaba.
  • deducrysty

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de raspuns.

Masina are aproape 80.000 de km. Prima sonda care este montata pe catalizator am schimbat-o si este originala de la Opel (cum am scris si mai sus...m-a costat 1000 ron). Maine o sa curat si contactele de la sonde si sa ma uit sa nu fie vreun fir intrerupt.
  • deducrysty

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cu siguranta voi urma si sfatul domnului Dan. Daca am timp maine voi trece pe la maiandrei ,daca nu cel tarziu luni
  • deducrysty

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Astazi am curatat mufele de la ambele sonde plus alte mufe cu spray de contacte . Nici un rezultat. Abia luni ajung la service la MAIANDREI.Deja am vorbit cu ei pe e-mail si luni ma duc cu masina sa o verifice.
Tot astazi am facut un filmulet la motor sa va dati si voi o parere.

Va multumesc mult.


  • deducrysty

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut baieti,
Am fost zilele astea la service cu maisna (la dandon) dar fara nici un rezultat.Nu i-au dat de cap. Am sunat si la cei de la maiandrei dar abia in 7 decembrie imi face programare. Astazi dimineata am fost la un domn care repara calculatoare auto( mai exact la www.denko.ro) dar si acest domn era depasit de problema (sau ma gandesc ca niciunul nu au chef de munca sa-mi ia bani) nu stiu ce sa mai pun odata ce nu-i da nimeni de cap la masina asta.
Am pus-o pe toate testerele posibile si imi da aceleasi coduri mentionate mai sus. La baieti de la service dandon am pus si un debtmeltru nou care l-au comndat ei dar fara rezultat. Deci masina FANTOMA sau exact cum au spus baieti de la dandon ca a intrat SATANA in ia!

Pentru moment m-am lasat pagubasi pentru ca nu mai stiu pe unde sa mai ma duc si ce sa mai verifice.
  • alexmeme

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
cand iti rezolvi problema sa imi spui si mie ca aceeasi problema o am si eu si in a mea o intra SATANA altceva nu stiu ce sa mai spun la mine cica e vb de egr o sa il schimb si pe asta sa vedem daca iasa SATANA din ea
  • deducrysty

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ce corsa aitu la fel ca a mea? Si daca da cat ai mers tu cu problema asta? Ai aceleasi sintome ca la mine?
  • alexmeme

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
nu e astra g1.2 si exact aceleasi simptome le are ca si a ta eu am schimbat debitmetru,senzor relanti,distributia ,bujii,bobina inductie dar mecanicul zice ca e egr sunt curios dar acuma nu gasesc piesa la dezmembrari si noua nu mai imi permit pt ca deja am bagat 1000 de euro aiurea . 7000 de km am facut asa cu ea
  • deducrysty

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Deci una peste alta ai bagat si tu foarte multi bani in masina si degeaba. Nu stiu ce sa ma zic. Cum rezolv problema te anunt imediat sau daca o rezolvi tu inaintea mea te rog sa ma anunti daca era de la egr. Nici eu nu l-am schimbat numai ca l-am curatat foarte bine si saptamana asta cand am fost la service cica" l-au verificat" baieti de acolo si mi-au spus ca e bun. Acum nu stiu daca este tocmai asa.
Ce sa-ti spun ....sa rezolvam cat mai repede problema asta si cam la fel am mers si eu(6000-7000 km) cu problema asta. Numai ca de 1-2 luni s-a accentuat mai rau tremuratul asta.
Mi-e asa scarba de mecanici astia incat, as lua 5 kg de benzina si i-asi da foc (la masina evident)!

Bafta multa .


Ultima modificare făcută de deducrysty la Joi 24 Nov, 2011 5:08 pm
  • alexmeme

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
si eu am curatat egr si nimica dar daca rezolv te anunt succes
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am desfacut motorul la o masina care se comporta asemanator... si ce am constatat la evacuarea din primul cilindru ... vezi poza
Pe degeaba ai schimbat sondele daca inainte n-au fost verificate circuitele electrice.. si sondele insele.. se puteau masura.. la fel debitmetru... Modulul de aprindere a fost testat?
  • deducrysty

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Da, a fost vrificat si modul de aprindere. Debtimetru nu l-am schimat, au comandat baieti de la service unul nou sa vada daca este de la el....dar nu l-am cumparat.
Cum ai rezolvat problema pana la urma dupa ce ai constata ce era la cilindru 1?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi idea este ca inainte de a incepe sa se schinbe tot felul de piese scumpe trebuie facuta o verificare amanuntita .. chestii simple ca etanseitate, tensiune alternator, filtre, bujii, conductori electrici, masurati temeinic senzorii.. Baetii de la service sunt niste idioti.. comanda o piesa sa vada daca aia veche este stricata.. Uita-te pe google, youtube si vezi tot felul de tutoriale cu modul de verificare a senzorilor..
La cilindru nu era nimic.. scapau gazele pe la garnitura ... si motorul facea fitze..
  • deducrysty

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai fi de la Bucuresti asi apela la tine cu cea mai amre incredere. Aici in Bucuresti rar gasesti pe cineva sa-ti ia masina pas cu pas pana ajunge la buba masini. Toti asi dau cu parerea si te pune sa cumperi piese fara a fi sigur daca e stricat sau nu. De exemplu si cei de la gtt opel m-au pus sa schimb catalizatorul si somnda landa si degeaba ca nu era de la ele.
Eu sincer nu ma pricep si mi-e frica sa nu fac si altele pe la masina sa nu mai mearga chiar deloc. Sad
  • Vergy

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Dintre mecanici a facut cineva vre-o investigatie la ''motorasul de la relantii'' din cele spuse se pare ca este nevoie de asa ceva
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR