Ok , sa incepem cu inceputul , am avut 2 fauri cu xenon ( lupa ) unul in perfecta stare si unul murdar pe interior . Aseara m-am apucat sa il demontez ( pe la ora 23 am inceput ) si am terminat la ora 4 . Pot spune doar ca sunt foarte greu de dezlipit , au un mastic foarte foarte dur care daca il incalzesti nu faci nimic doar sa il faci sa se faramiteze mai rau , eu dupa ce am incercat sa il incalzesc o portiune cu un feon de 380 - 600grade am renuntat la idee , daca il incalzesti iti ingreunezi munca ! Masticul se dezlipeste rece mai usor dar necesita mai multa forta bruta ( scule rezistente , din otel , ascutite si nu in ultimu rand ... o mana ( daca incercati veti vedea ca sculele ascutite sunt un MUST HAVE ) . Am inceput din coltu de sus de langa semnalizator si am continuat in jos spre coltul opus ( pe exteriorul farului am mers ) . La demontare folositi cate 2 - 3 - 4 surubelnite ( ascutite in prealabil , una din ele trebuie ascutita si pe laturi stanga - dreapta ) , va mai trebuie 2-3 patenti de la mic la mare ( Nu exagerat de mare , ele trebuie sa aibe varfu cat de cat suplu pentru a ajunge la mastic si a trage de el ) . Eu am lucrat cam 3.5h continuu , restu din timp mi-a luat sa imi fac alta surubelnita mica si ascutita ( prima a cedat , s-a strambta de 2-3 ori si dupa se stramba usor ) . O sa pun cateva poze cu farul si niste clipuri . Imi cer scuze pentru felu cum am filmat dar era noapte si eram destul de obosit .
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=7m1T6pqTl6k
http://www.youtube.com/watch?v=6JQeYY8zhLg
http://www.youtube.com/watch?v=KN98WT30IM0
http://www.youtube.com/watch?v=0JDG9lrkVaw
Nu am mai facut un clip cum il lipeam la loc pentru ca imi mai trebuiau inca vro 3 maini . Lipirea in sine e simpla . Se da tot conturu farurului cu mastic , se apica si pe sticla pe partea de jos tot mastic ( partea aia necesita cel mai mult mastic ) . Dupa care cele 2 piese se unesc si se strang , daca mai este cazul se mai pune mastic la incheietura ( a se presa cu degetul UMED masticul pe santul lui ) .
Urmeaza ca peste 48 ore sa ii desfac " ambalajul " ( am lipit sticla de far cu scoci pentru a sta ferma pe pozitie , 2 urechii ale geamului s-au rupt si atunci a fost nevoie de ceva ranforsari )Dupa o sa pun poze cu farul stangu + dreptul inainte de curatare si dupa curatare .
Si rezultatul :
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
.
Astasez o poza dinaintea curatarii :
Astept parerii
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)