Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • B35VUP

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Fiind noul stapan pe un Astra SH am sa va povestesc din experientele recent avute cu cativa samsari auto.

Tehnica 1.
Scop: Umflarea pretului pietei in mod articial
operare
    se formeaza o mica echipa si in mod organizat se folosesc mai multe cartele de telefoane de persoana
    se aleg anuturile de pe o anumita marca de masina in special cele cu sanse maxime de vanzare
    fiecare individ suna lista de vanzatori reali pe rand si in mod repetat

consecinte
    vanzatorii maresc preturile crezand ca a dat norocul peste ei.
    scade calitatea ofertelor disponibile la modelele de masini. Ramanand in piata activa doar cele puse de samsari sau cele ne atractive.
    dificil de comunicat cu actualli proprietari. Incep sa raspunda foarte greu la telefoane si nu mai dau detalii crezand ca oricum au de unde alege.


Tehnica 2.
scop: Fortarea adevaratilor vanzatori de a vinde/scapa de masina cat mai repede
operare
    se fixeaza o intalnire in parcarea actualului proprietar (unii chiar se bucura ca vin la ei acasa)
    la intalnire vin 2-3-4i samsari sa incheie vanzarea 'pe loc'
    incearca sa intimideze cat pot vanzatorul

consecinte
    dispar ofertele bune iar vanzatorul accepta un pret mai mic.
    timp scurt de alegere din partea cumparatorilor. Tentat de banii la vedere, vanzatorul accepta mai repede sa scape de masina.
    pierde si cumparatorul si vanzatorul. Samsarii au o prada care o scot imediat la vanzare sau o dezmembreaza


Tehnica 3.
Scop Scaderea valorii masinilor aflate la vanzare
operare
    samsarii afla locul de parcare printr-o intalnire cu vanzatorul.
    seara diversi indivizi lasa urme, o loveasc, sau schilodesc masina.

consecinte
    vanzatorul devine constient ca trebuie sa-o de-a cat mai urgent.
    o masina lovita scade interesul cumparatorului real

Daca mai stiti si voi, adugati pentru ca din treaba asta pierd si vanzatorii si cumparatorii REALI.
Sau poate stii cum sa te feresti de ei. Spune-ne si noua.
Skip ads

  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Povesti!
  • _irinel_

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1995 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2008

  • Mesaj Privat
colegu,ai vazut prea multe filme!
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 733
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
de obicei samsarii au o replica foarte buna:"masina este adusa de curand din germania,i-am luat-o mamei mele,dar e prea mare pentru ea si nu prea a mers cu ea de anu trecut",motiv pentru care poate sa dea km inapoi.alta mai este: "masina a fost a lu' un batranel care mergea doar in week-end"
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Astea-s povesti de adormit copii.
Samsarii iau masini mai mult dinafara.Ca sunt mai ieftine.
Le cosmetizeaza cu 200-300 euro si adauga 1000 euro la pret.
Mai negociaza 100 -200 de euro si asta-i afacerea.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cumpara si din romania
eu stiu cel putin 4 samsari care cumpara masini din romania, dau km in jos (cu nesimtire), ii fac un polish si apoi baga 2-3000 de euro la pret
daca o dau intr-o luna cu 1500 de euro suprapret eu zic ca se merita sa fii samsar...
  • EL-GABRY

  • Mesaje scrise: 1,472
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Nu sunt povesti 100%.
Eu cunosc un samsar din asta (adevarul e ca are nas la masini, a fost mecanic inainte de vedea ca poate castiga bani mult mai usor), care sambata cumpara o masina de la Suceava si duminica o vinde la Bacau. O cosmetizeaza la maxim, mai da cu WD40 pe ici-colo, lucreaza si noaptea la ea, da kilometrii la valoarea psihologica pentru romani, texte la greu (atat la cumparare cat si la vanzare) si face profit rapid de 3-400euro. Chiar si mai mult, in functie de masina. Cu conditia sa o dea repede, altfel mai pierde la transport. Lunar trece de 1000 euro profit.
De la el am aflat ca ei intre ei se ajuta in targuri prin diferite metode neortodoxe, pana camparatorul sau vanzatorul cedeaza nervos si cumpara (vinde masina) in conditiile impuse de ei. Bine, sunt si altii cu moralul tare care le dau flit repede, pe buna dreptate...
Cand umblam prin targuri sa imi cumpar o masina, deja am invatat cateva fete de samsar. In fiecare saptamana cu alta masina, dar, ciudat, plasat in acelasi loc in targ. Au intelegere si cu administratorii pietei.
Dar cel mai concret caz este urmatorul :
Colegul meu de serviciu a vandut unui samsar (prin intermediul samsarului de mai sus, care a castigat 200euro in 20 minute), un Golf 4 scurt, 1.4 benzina. Asta joi. Duminica, era la Bacau in targ (m-am dus cu colegul meu sa isi cumpere Focus 2) la un pret cu 400 euro mai mare fata de pretul de vanzare. Si a vandut-o altui samsar! Foarte ciudat! Duminica viitoare, actualul "proprietar", vindea Golf-ul ca unic proprietar in tara (pe carte a ramas doar colegul meu, el a adus masina din Germania). Insa n-am mai rezistat si l-am trimis pe colegul meu sa se intereseze de masina, sa puna intrebari. Samsarul nestiind ca vorbeste cu primul si singurul proprietar din tara al masinii, care stia masina de la A-Z, debita la maxim. Imi muscam buza sa nu rad si am plecat. Cate texte am putut sa aud!
Colegul meu a vandut masina un pic sub pretul pietei (bateau un pic tachetii) ca un om cinstit...normal. Astia i-au pus un ulei gros, un tratament de motor si gata. Masina era impecabila, suna frumos. Insa cerea interventie mecanica la motor!
Mare atentie oricum. E de preferat sa nu se cumpere decat de la proprietarul de pe carte, astia revanzatori cu o copie de C.I. ar face orice sa ti-o vanda. Plus ca la Politie ai nevoie de contract de V-C intre proprietarul de pe carte si tine, care vrei sa iti inscrii masina pe numele tau. Inclusiv certificat fiscal. Tu nu cunosti proprietarul masinii, deci pot aparea probleme. Aici sunt patit si eu, am avut o Corsa C luata de la intermediar. Am avut ceva emotii pana am inscris-o, m-a invatat o politista de la ghiseu sa fac "pe genunchi" un contract si sa semnez eu in ambele locuri. Apoi telefoane la greu sa obtin fiscalul, aproape fiind nevoit sa ii achit eu datoriile la Primarie. Am rezolvat pana la urma, dar nu merita stresul...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu nu ma plang
am cumparat masina de la proprietarul ei (i-am cerut buletinul)
am facut actele cu el de fata
in maxim 2 saptamani o aveam inmatriculata pe numele meu...

insa stiu foarte multi proprietari de masini care inca platesc impozitul pe masini vandute de ani de zile (varul meu e unul dintre ei)...
eu cand vand masina am sa trec pe certificatul de imnatriculare data si persoana instrainarii
daca nu o inmatriculeaza in termenul legal => reclamatie + ce se mai poate face...
  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Da, cea mai mare dreptate voi o aveti... nu luati masina de la samsar.
Sa luam un ex. prim-proprietar in Romania , dar nu va ganditi ca sunt 90 % sanse ca masina sa fie adusa tot de un samsar in tara? Smile
Daca esti "bota" la masini teapa o iei si de la proprietar dar si de la samsar.
Proprietarul o fi el pe carte dar sa nu uitam ca este tot roman ...
P.S. Daca te pricepi la masini, putin iti pasa cine o vinde (samsar,proprietar) ii faci o evaluare si vezi daca merita masina.Poate sa zica ca a schimbat 100 de piese de pe masina ... daca esti tantalau si pui botu` asta e.


Ultima modificare făcută de petre.ion la Mar 08 Nov, 2011 4:39 pm
  • EL-GABRY

  • Mesaje scrise: 1,472
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2009

  • Mesaj Privat
petre.ion a scris:Da, cea mai mare dreptate voi o aveti... nu luati masina de la samsar.
Sa luam un ex. prim-proprietar in Romania , dar nu va ganditi ca sunt 90 % sanse ca masina sa fie adusa tot de un samsar in tara? Smile
Daca esti "bota" la masini teapa o iei si de la proprietar dar si de la samsar.
Proprietarul o fi el pe carte dar sa nu uitam ca este tot roman ...

Eu ma refeream la situatia actelor, nu la starea tehnica a masinii. Daca vorbim de cea din urma, asa e...trebuie sa ai cat de cat habar.
Dar cu actele rezolvi mult mai usor cu proprietarul de pe carte (daca e din acelasi judet e bomboana), decat cu un intermediar "unic proprietar, kilometri reali, full fara piele".
  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Pai in primul rand cand iei masina de la samsar te uiti daca are fiscal de la proprietaru` de pe carte , poate sa mai fie vanduta de 15 ori intre timp(fara sa fie inscrisa) , pentru ca tu daca vrei sa o inscrii sari "peste aia 15" (nu zic cum ca totusi e forum public).
  • adinan_superstar

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
eu cunosc un altfel de samsar (chiar azi am vb cu el ,ma intreba de culoarea mesinii mele)

ce face omu ? hmm ...omu cupara masini rasturnate ,lovite grav (gen logan ,opel ,bmw in general cele care le vedem zi de zi) la pret de 5-600 de euro ,are un mic SERVICE CLANDESTIN ascuns intr-o infundatura a orasului unde munceste cate o luna cu fiii lui la o masina ,o vopseste ,ii pune interior de prin dezmembrari le face capote+plafon negru ,pun fake-uri de xenon sa fure ochii oamenilor care n-au habar dupa care o vinde cu 3-4000

si o sa-mi spune-ti "bine bine da omu munceste la ele" ...fals ,omu da drumu la adevarate bombe cu ceas pe strada ,siguranta 0
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
In Germania unde au mai ramas nemtii in afacerile auto, asta e metoda prin care samsarii romani aduc masini la preturi atat de jos. Unul dintre ei are un service unde sunt aduse masini mai mult sau mai putin trantite. Te doare sufletul sa vezi ce ajungem sa cumparam. O sa pun si niste poze sa vedeti cum sunt.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
daniel, fara suparare, da' depinde cat au fost de trantite, si cum se repara
Sunt de acord cu tine, sunt destule masini pe piata facute din cate 3. Stiu insa si omuleti care aduc masini relativ usor avariate (de cele mai multe ori masinile vin pe "picioarele" lor de dincolo) si le repara destul de OK.
Caz concret, a mea, lovita dreapta fata di dreapta, am adus-o, schimbat aripa fata, indreptat si chituit portiere, indreptat si chituit aripa spate... Sincer, stiu cum arata initial, stiu ce s-a lucrat la ea, si am cea mai mare increde in masina. Si cat s-a lucrat la a mea, am mai vazut 2 masini, lucrate si ele. Tot asa, tablaria ce s-a putut indrepta OK, fara sa fie nevoie de tencuiala groasa, s-a indreptat, restul s-a schimbat, mecanica avariata a fost inlocuita...

Ce vreau sa zic e ca nu trebuie sa starnim panica, Eventual doar sa tragem un semnal de alarma, foarte multe dintre masinile de pe piata de la noi au fost avariate si reparate. Oamenii trebuie sa se uite daca au fost reparate cum trebuie...
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
jE, masina ta o stiu din topicul de prezentare cand ne "fierbeai" Very Happy . Si as lua-o oricand.
Insa daca ma pui sa iau o masina cum le vad pe astea cu montanti sifonati, sasiu sau parte frontala sifonata rau si indreptata nu as lua-o niciodata. As alege ce mi-as putea permite dar sa fie intreaga. Asa o aripa sau alte elemente de caroserie nu e nici o problema. Sunt fiare si se schimba. Dar intr-un montant central si sasiu pe lateral facut terci, indreptat si sudat, nu am incredere. Poate sa mi-o dea si gratis.
De astfel de masini era vorba. Intr-adevar sunt multe si care sunt lovite usor(care le scade mult pretul in Germania).
  • B35VUP

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Eu am stat departe de targuri pentru ca se stie ca samsarii face legea acolo. Probabil sunt si exceptii
dar pentru unul care nu are cunostinte mecanice ca mine si nici nu are un prieten care sa-l ajute
as fi luat o mare tzeapa. Sigur e usor sa se spuna ca daca nu stii, asta e, ti-o iei.
Eu as fi fost dispus sa platesc pe cineva sa ma ajute dar cine sta dupa tine pana gasesti ce-ti convine.

Masina care am gasit-o e de la primul proprietar iar daca ar fi trecut prin mainile
samsarilor ar fi avut 2000-2500 euri in plus cu siguranta si i-ar fi disparut diverse din ea.
Putea sa devina o bomba cu ceas in circulatie asa cu foarte bine a spus adinan_superstar

Asa ca am facut ca orice nepriceput, m-am intalnit cat de multi proprietari reali am putut pe saptamana
si cand am gasit ce ma interesa am convenit sa mergem in service (am fost la MaiAndrei)
Acolo mecanicii mi-au spus ce trebuia sa stiu, apoi actele le-am facut a 2a zi in 5-6 ore.
Oricum se vand destule opeluri din tara pe vremea asta sau aduse din... Bulgaria.
  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
Insa daca ma pui sa iau o masina cum le vad pe astea cu montanti sifonati, sasiu sau parte frontala sifonata rau si indreptata nu as lua-o niciodata. As alege ce mi-as putea permite dar sa fie intreaga. Dar intr-un montant central si sasiu pe lateral facut terci, indreptat si sudat, nu am incredere.

Daca o masina care a ajuns sa aiba indoite lonjeroanele centrale putin (sau sasiu cum vrei sa ii zici) crede-ma ca masina aia va avea lufturi de 1 cm la inchiderea portierelor.
Despre lonjeroanele frontale ce sa zic , in caz de indoitura si aici vorbesc de ondulare care a ajuns la prinderea basculei de lonjeron , poti sa o tragi dar roata respectiva nu va mai sta perfect dreapta (abatere de 4-5 mm).Daca e avariat doar varful nu este absolut nicio problema dar in caz de reparatie alinierea nu va mai fi perfecta (spoiler,faruri,capota).
De mentionat ca in Germania exista masini care trag lonjeroane cu precizie mm dupa valorile standard de fabrica alinierea calculandu-se cu laser, bineinteles ROmania este cu 30 de ani in urma si noi nu avem asa ceva.

P.S. O masina de 5 ani cu lonjeroanele putin "ciufulite" este mai sigura decat una "putreda" de 15 ani vechime (cred ca ai prins ideea).
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
petre.ion a scris:P.S. O masina de 5 ani cu lonjeroanele putin "ciufulite" este mai sigura decat una "putreda" de 15 ani vechime (cred ca ai prins ideea).

Nu e asa. Dau doar un exemplu.
Un Renault Laguna II ramane de 5 stele EURO NCAP si la 10 ani de la lansare pe cand o masina "ciufulita" mai noua nu se va comporta la fel.
E celebrul filmuletul cu impactul frontal dintre 2 Ford Focus, unul reparat intr-un service OK dupa un impact serios si unul "neciufulit".
Te las pe tine sa vezi urmarile impactului.
  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
5 Stelute Verzi Euro Ncap de acum 8 ani nu reprezinta acelasi lucru cu 5 stelute verzi Smile Ncap din 2010.
Cat despre testele astea Euro Ncap au devenit demult o chestie de marketing, in viata reala accidentele intramplandu-se in conditii total diferite.Testele sunt standard ... producatorii de masini deja au invatat cum sa scoata 5 stelute Smile
Oricum sunt unii care isi iau Logan nou , chiar crezi ca ii intereseaza pe acestia ca Loganul se comporta ca o conserva strivita cu piciorul la un impact de 50 km/h?
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
petre.ion a scris:5 Stelute Verzi Euro Ncap de acum 8 ani nu reprezinta acelasi lucru cu 5 stelute verzi Smile Ncap din 2010.
Cat despre testele astea Euro Ncap au devenit demult o chestie de marketing, in viata reala accidentele intramplandu-se in conditii total diferite.Testele sunt standard ...

1. Partea care ma intereseaza pe mine(siguranta pasagerilor din masina) a ramas in mare aceeasi. Modalitatea noua de acordare a stelelor in 2009 a fost facuta doar pentru a incuraja producatorii sa acorde mai multa atentie nu numai ocupantilor(cum ar fi pietonii etc).
2. Accidentele in viata reala nu se petrec ca la NCAP insa efectele asupra corpului uman sunt aceleasi in masina lovita atat in laborator cat si in afara lui. Tot intruziunile la nivelul spatiului vital, tot deceleratia brusca etc etc raneste/omoara pasagerii.
3. Exemplul cu Laguna II l-am dat pentru ca in Urgenta am vazut de 3 ori cat de bine isi protejeaza ocupantii. Daca tot crezi ca ai dreptate, nu pot sa iti doresc decat sa nu ai ghinionul sa te intalnesti cu masina ta cea noua, "ciufulita" si reparata cu o masina mai veche, bine cotata la testele de impact(5 stele) si integra structural. S-ar putea sa ai o surpriza tare neplacuta.
4. Uite ce se intampla intre o masina lovita si reparata si una identica nelovita.


Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR