Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,

este un tutorial despre mai multe lucruri, cele din descriere si anume curatare borne,invatare geamuri sus/jos,reglare data si ora,reglare frana de mana,invatare cursa EPS,am speranta ca lucrurile expuse va vor fi necesare candva,vizionare placuta.



In speranta ca acest material va fi de folos,noi autorii acestuia, va dorim tot binele din lume.
Skip ads

  • Blebeanu Lorin

  • Mesaje scrise: 1,077
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Am urmarit pe sarite cateva secvente si deja pot spune ca este un material de exceptie, mai mult decat util tuturor!
Felicitari echipei care l- a realizat, la cat mai multe video- tutoriale!
In numele tuturor colegilor, VA MULTUMIM!
  • viorelxxx

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2010

  • Mesaj Privat
as vrea sa ma bucur si eu de curatatul bornelor de la baterie dar nu am codul la casetofon asa ca ma multumesc cu faptul ca avem un tutorial de nota 10 !
  • daniel2328

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Very Happy felicitari- asta cu frana de mana nu o stiam, la mine tine abia la al 10-lea dinte. Bravo
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
De ce ati invartit de volan ? Ce influenta are ?
Daca eu am o Astra G fara ESP , doar cu ABS are vreo influenta aceasta manevra ?
Multumesc.
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,516
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
ddf vezi ca colegul a zis eps(electric power stering/servodirectie electrica ) nu esp
stefan foarte bun tutorialul ,felicitari .
  • ichimcornel

  • Mesaje scrise: 632
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Felicitari de tutorial! O intrebare am si eu : Faza cu geamurile electrice e valabila si vectra b1 din 97 ? Ca se ma intampla si la mine sa faca asa din cand in cand.
  • mumus

  • Mesaje scrise: 618
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
nu am mai apucat sa vad finalul tutorialului...cand ai ajuns la reglat frana de mana(si am vazut cum se face)...am oprit filmul,am coborat jos, am reglat Smile chiar voiam sa fac treaba asta si nu stiam cum..stiam ca e un singur surub,da nu stiam ce si cum. Multumesc frumos Stefan Tolos !
ps: era 22 si vreo 20 cand am coborat jos in garaj Smile radea sotia de mine...
Cu aceasta ocazie am vazut ca totul e curat acolo...am gresat un pic mecanismul cu un spray siliconic...am avut grija sa nu dau si pe acel senzor(banuiesc ca el este responsabil ptr aprinderea semnului de frana de mana din bord)...
mersi inca o data. Smile
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
frumos pentru aprecieri si sincer, ma bucur ca a fost util, pentru acest lucru le produc. Wink

ichimcornel a scris:Faza cu geamurile electrice e valabila si vectra b1 din 97 ?

Metoda de invatare cursa limita geam electric superioara/inferioara este valabila la orice tip de Opel cu geamuri electrice,cel putin pana acuma experienta mi-a confirmat acest lucru.

mumus a scris:...am gresat un pic mecanismul cu un spray siliconic...am avut grija sa nu dau si pe acel senzor(banuiesc ca el este responsabil ptr aprinderea semnului de frana de mana din bord)...

Da asa este, dar nu este senzor ci un comutator simplu,este foarte ok ca ai dat cu putina unsoare acolo singurul fapt sa nu fie in exces.
  • deleted-4914

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2007

  • Mesaj Privat
nu e mai simplu sa schimbi bornele, sunt 5 lei Smile
  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
operatiune executata astazi, multumesc de tutorial
  • B35VUP

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
@santo, cred ca nu ai inteles tutorialul.

@Stefan, multumesc pentru informatii, extrem de utile in cazul meu.
Ca o optiune pe viitor, ai putea sa rogi pe cineva sa-ti editeze materialul sa ti-l imparta in cele 5+ tutoriale
si astfel ar mai usor de urmarit fiecare in parte. Inca o data continutul este foarte valoros,
prezentarea continutului poate fi optimizata.

Felicitari Masive!
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
insa tutorialul nu-l voi sparge deoarece are legatura directa cu deconectarea acumulatorului si sunt proceduri care le faci imediat dupa reconectarea lui.

Ma bucur ca a fost folositor materialul si la cat mai multe tutoriale.




Ultima modificare făcută de StefanTolos la Dum 11 Dec, 2011 10:31 pm
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Felicitari pentru tutorial
Ar mai fi de subliniat faptul ca:
Calibrarea EPS se va face doar la masinile echipate cu ESP.
La parametrizare geamuri se poate tine max 3 sec. apasat pe switch, se si aude un mic "pocnet" dupa care se elibereaza sw si este necesar doar la masinile cu CFL (atunci cand iti coboara geamul jos vreo 10-15cm. in caz ca are obstacole pe traseu).
In cazul in care avem gheata, se va insista de 2-3 ori nu mai stiu exact si CFL-ul va sti de impediment si va lasa geamul sa urce atata timp cat va fi tinut sw apasat, sa poata fi inchis geamul, urmat de denormalizare (normala in acest caz) la care va fi nevoie de o noua parametrizare.
Nu se aplica pe borne orice tip de vaselina sau nu stiu ce agent de curatare gasit prin sertare sau mai stiu eu pe unde (aviz amatorilor) de preferat este sa nu se dea cu absolut nimic pe borne pana nu se strange ferm fiecare borna in parte, dupa care se poate aplica un strat superficial de orice tip de vaselina sa protejeze pe viitor impotriva coroziunii.
Daca nu este solutie speciala pe asa ceva, nu se aplica, pentru ca mareste rezistenta de contact si de aici alte sf-uri.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
scanx ,in sfarsit o postare extrem de constructiva ,nu tu impungere sau mai stiu eu ce urma de rautate,felicitari pentru raspunsul dumneavoastra.

Corect sunt lucruri pe care nu le-am spus in tutorial, m-am focusat pe metoda,am spus 10 secunde pentru a fi sigur ca se face. Wink

Am aflat o noutate,cea cu calibrarea EPS ,eu am ESP+TC ulterior activat, voi face si despre asta un tutorial ,dar cand am timp sa dau jos ceasurile din bord sa-i pun becul si atunci voi prezenta ce si cum,oricum acuma inteleg logica necesitatii calibrarii EPS in cazul cand ai pe masina ESP.

CFL va expun aici ce inseamna acesta abreviere Control Force Level si cand te gandesti ca cei de la Logan Renault nu au asa ceva,este foarte utila aceasta functie,puteti incerca cu un pachet de tigari la Logan sa vedeti cum vi-l face,nu puneti degetele ca e jale,in schimb la Opel toata stima, cu un pachet de tigari gol, pus in cursa geamului , imediat se retrage in jos. Wink

Utile informatiile expuse scanx.




Ultima modificare făcută de StefanTolos la Lun 12 Dec, 2011 8:48 pm
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
CFL - close force limitation asta e traducerea mai exact.
Ma bucur ca este cineva care se poate ocupa de tutoriale, ca sunt destui care vor afla lucruri noi, fara sa mai astepte sa le descopere in timp, sau nu.
Cu timpul o sa urmaresc si celelalte tutoriale facute de tine si daca va mai fi ceva de adaugat sau subliniat, voi fi prezent si cred ca oricine este binevenit si cu alte idei, dar in functie de timpul fiecaruia.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Interesant tutorialul stii cumva pe ce buton de la cd-player (la astra g)se apasa pt. a vedea toate informatiile gen cati voti are bateria etc.
  • Crazyey

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2010

  • Mesaj Privat
belea tutorialul,
chestiile cu volanul la maxim in ambele parti si cu frana de mana, chiar nu le stiam Embarassed
eu am fost nevoit sa scot zilele astea doar borna " + " ca sa resetez un martor(beculet) din bord.
borna a fost decuplata cam 5 minute, dupa care nu am mai facut toata operatiunea de memorare ,
am lasat contactul pus doar circa 30-40 secunde apoi am pornit masina, si nici nu am lasat-o fara sa accelerez pana s-a incalzit motorul.
sper ca nu este nici o problema tinand cont ca in filmare se spunea sa tii cont de operatiile alea doar daca decuplezi bateria mai mult de 15 min.
in loc de siliconul acela cu care a dat bornele, pot pune vasilina?
la mine nu merge faza cu meniul ascuns la casetofon ca nu am acel buton "setings" Sad
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,841
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Super Tutorial video. Cu o punga mare de floricele l-am vizionat pe tot Smile si cred a maine ma apuc de cateva chestii Smile

Multumim Stefan!
  • petertm

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
santo a scris:nu e mai simplu sa schimbi bornele, sunt 5 lei Smile


Pui borne de 5 lei...asa borne o sa si ai Crying or Very sad Crying or Very sad .Si care e problema sa le cureti ?
Si in plus,bornele acumulatorului oricum trebuiesc curatate.

Felicitari pentru tutorial!
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR