Atrix
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2000 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare.
De un timp la accelerari bruste se auzea ca si cand ar trage aer fals pe undeva.
Astazi cand am pornit m-am trezit ca nu tine relantiul,motorul tremura si avea tendinta sa se opreasca.
Am deschis capota ,am inspectat si am gasit in spatele admisiei (in spatele trottle) o piesa rupta care nu stiu ce este.Futunul ei de legatura vine de la filtru activ de carbune.Nu stiu ce cod are si cum s-ar putea scoate partea ramasa din admisie.Atasez cateva poze sper concludente.O imagine este in oglinda.
Multumesc anticipat pentru orice raspuns.
De un timp la accelerari bruste se auzea ca si cand ar trage aer fals pe undeva.
Astazi cand am pornit m-am trezit ca nu tine relantiul,motorul tremura si avea tendinta sa se opreasca.
Am deschis capota ,am inspectat si am gasit in spatele admisiei (in spatele trottle) o piesa rupta care nu stiu ce este.Futunul ei de legatura vine de la filtru activ de carbune.Nu stiu ce cod are si cum s-ar putea scoate partea ramasa din admisie.Atasez cateva poze sper concludente.O imagine este in oglinda.
Multumesc anticipat pentru orice raspuns.
Atrix
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2000 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Foarte tare asta. Si cu frana cum e? Nu mai ai vacuum pentru membrana servo. Forta de apasare pe pedala se mareste simtitor in acest caz. Nu mai este servo, adica ai un fel de frana ca la Trabant pe vremuri. Tine-ne la curent. Esti primul caz evident fara servofrana. (Masina adica ).
LE Daca intervii si poti face poze la piesa rupta ar fi super. E bine sa stim aceste lucruri si ceilalti deoarece problemele de servofrana nu trebuie ignorate. Sunt o serie de aspecte aici, dar deocamdata sa nu ne hazardam Va trebui revazut titlul topicului sau daca va fi necesara alipirea lui in alta parte, fiind problema de frana si nu de canistra de vapori.
LE Daca intervii si poti face poze la piesa rupta ar fi super. E bine sa stim aceste lucruri si ceilalti deoarece problemele de servofrana nu trebuie ignorate. Sunt o serie de aspecte aici, dar deocamdata sa nu ne hazardam Va trebui revazut titlul topicului sau daca va fi necesara alipirea lui in alta parte, fiind problema de frana si nu de canistra de vapori.
- cocosai
- **
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
La dezmembrare jumatate din acele stuturi se rup. Daca este lucrat cu atentie ramane intreg. Ce vreau sa spun este ca acolo si-a bagat mana cineva in spate pentru alta lucrare si a atins si acel stut. El a stat asa semirupt(sau cum sa zic) pana la un moment dat si-a dat duhul(trepidatii motor). Stutul intr-o parte are un oring. Cu acea parte se introduce in admisie si este blocat de cele 4 cleme din jurul lui care se vad in poza din stanga. In cealalta parte a stutului este mufa din capatul furtunului care duce la servofrana. Aceea mufa se desface de pe stut ceva de genul cum desfaci conducta de benzina de la clapeta de acceleratie.
Concluzia este ca stutul d-tale s-a rupt in doua. Partea de pe mufa o sa te prinzi cum se desface dar ce de pe admisie mare lucru sa o desfci fara sa dai admisia jos.
Concluzia este ca stutul d-tale s-a rupt in doua. Partea de pe mufa o sa te prinzi cum se desface dar ce de pe admisie mare lucru sa o desfci fara sa dai admisia jos.
Atrix
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2000 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare.
Scuze pentru intarzierea cu care raspund dar am fost o perioada plecat.....
Sa o luam cu inceputul.
De ceva timp la accelerari bruste stand pe loc se auzea ca si cand trage aer fals pe undeva, am incercat sa localizez ,era undeva in spatele admisiei dar nu am reusit sa-mi dau seama exact pe unde este.
In mers masina nu a prezentat nici un fel de simptom probabil ca depresiunea tinea stutul lipit de admisie .
Am schimbat si eu termostatul si antigelul dupa care am vrut sa fac o plimbare sa mai scot din aerul ramas si surpriza.
La pornire motorul se tureaza dupa care incepe sa se balbaie facand ca toti draci dupa care se opreste.
Nedumerit repet operatia aceleasi probleme,scot masina din garaj si cand apas pe frana aceasta era ca betonul.
Ridic capota fac o inspectie vizuala si gasesc mufa cu stutul in ea atarnand in spatele admisiei.
Am incercat prim mai multe metode sa extrag partea rupta de pe admisie dar datorita pozitiei foarte incomode nu am reusit,puteam doar daca demontam admisia (asta la primavara).Intre timp am comandat cele doua piese si surpriza la motor 12xe aveam piesa cu galben din imagine de xep .
Rezolvare provizorie.
Am centrat stutul rupt cu ajutorul unui surub pe care l-am trecut prin stut si prin partea ramasa pe admisie cele doua parti lipindu-le cu picatura.
In acetona am dizolvat un plastic mai moale pe care l-am aplicat cu ajutorul unui bat de chibrit la baza rupturi si am lasat asa pana a doua zi.
Am schimbat si mufa de pe furtunul de la servo pentru ca partea galbena era coapta de la caldura.
La pornire totul ok. ,motor regim normal servofrana ok.
Problema este ca daca ti se intampla asta pe drum esti obligat sa obturezi gaura de pe admisie altfel nu ai nici o sansa ca motorul sa mearga ,sau procedezi ca un prieten care a patit acelasi lucru venind din Austria si care a lipit stutul de admisie cu guma de mestecat .(romanul inventiv)
Prima imagine este stutul care a fost rupt ,cea de a doua este mufa de pe furtun sevo.
Scuze pentru intarzierea cu care raspund dar am fost o perioada plecat.....
Sa o luam cu inceputul.
De ceva timp la accelerari bruste stand pe loc se auzea ca si cand trage aer fals pe undeva, am incercat sa localizez ,era undeva in spatele admisiei dar nu am reusit sa-mi dau seama exact pe unde este.
In mers masina nu a prezentat nici un fel de simptom probabil ca depresiunea tinea stutul lipit de admisie .
Am schimbat si eu termostatul si antigelul dupa care am vrut sa fac o plimbare sa mai scot din aerul ramas si surpriza.
La pornire motorul se tureaza dupa care incepe sa se balbaie facand ca toti draci dupa care se opreste.
Nedumerit repet operatia aceleasi probleme,scot masina din garaj si cand apas pe frana aceasta era ca betonul.
Ridic capota fac o inspectie vizuala si gasesc mufa cu stutul in ea atarnand in spatele admisiei.
Am incercat prim mai multe metode sa extrag partea rupta de pe admisie dar datorita pozitiei foarte incomode nu am reusit,puteam doar daca demontam admisia (asta la primavara).Intre timp am comandat cele doua piese si surpriza la motor 12xe aveam piesa cu galben din imagine de xep .
Rezolvare provizorie.
Am centrat stutul rupt cu ajutorul unui surub pe care l-am trecut prin stut si prin partea ramasa pe admisie cele doua parti lipindu-le cu picatura.
In acetona am dizolvat un plastic mai moale pe care l-am aplicat cu ajutorul unui bat de chibrit la baza rupturi si am lasat asa pana a doua zi.
Am schimbat si mufa de pe furtunul de la servo pentru ca partea galbena era coapta de la caldura.
La pornire totul ok. ,motor regim normal servofrana ok.
Problema este ca daca ti se intampla asta pe drum esti obligat sa obturezi gaura de pe admisie altfel nu ai nici o sansa ca motorul sa mearga ,sau procedezi ca un prieten care a patit acelasi lucru venind din Austria si care a lipit stutul de admisie cu guma de mestecat .(romanul inventiv)
Prima imagine este stutul care a fost rupt ,cea de a doua este mufa de pe furtun sevo.
px88dbg
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2015
- Mesaj Privat