Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • de.lucris

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Frontera
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am un opel frontera sport 2.0 I an 1994 . Il folosesc exclusiv in treburi gospodaresti , mai exact intr-o ferma. Cara, trage , impinge etc , face de toate . Cand l-am achizitionat nu prea stiam ce inseamna cupluri si consumuri. Acum incep sa le simt.
Intrebare : se poate schimba motorul benzinar cu unul pe motorina?
In cazul in care ma poate sfatui cineva mai am intebari:
1- ce motor se poate pune (2,3 - 2,5 - 2,Cool
2- cutia de viteze ramane?
3- instalatia electrica se modifica mult?
4- de unde pot lua un motor
5- cam care ar fi costurile aproximative totale
6- MERITA?
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
NU se merita.Din moment ce va plangeti de bani.
Daca e il vindeti si cautati un diezel.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Bine ai venit printre noi..
Nu prea merita.Se schimba TOT.Mai bine o vinzi si iei alta diesel direct.Acuma tb.sa stii ce iei,pt ca dieselul e mai pretentios,in special la temperatura de functionare a motorului.Cauta pe forum si vei gasi raspuns la toate dilemele tale.
  • de.lucris

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Frontera
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc ca mi-ati raspuns. Nu este in primul rand vorba de bani ci de eficienta cheltuirii lor. Am fost 200 de km sa vad o Frontera pe motorina si daca imi placea, o luam inainte de a o vinde pe a mea . Nu vreau sa raman fara 4x4 , ca pe timp de ploaie nu mai intru la mine pe teren. Ma interesa schimbul de motor doar pentru ca din punct de vedere al aspectului si intretinerii a mea arata excelent si nu as da tusea mea pe junghiul altuia. Din ce am citit pe forum si din cele doua posturi m-am linistit cu varianta schimb motor si cred ca in curand si cu schimbul de masina pe motorina. Va multumesc inca odata si sper sa nu va deranjeze daca o sa va mai intreb cate ceva, ca un incepator ce sunt in frontere si 4x4 in general. O seara buna.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Pentru ce iti trebuie tie cred ca s-ar potrivi un 2.5TDS. Te-ai descurca de minune si cu 2.3DTR, dar 2.5 poti gasi si varianta scurta( sport, 2 usi) daca te intereseaza.
O parere care sa te scuteasca de batai de cap: Cauta una fara LSD( sa nu aiba codul G80 stantat pe placuta de coduri din compartimentul motor, langa stergatoare) repet, este doar parerea mea!
In rest... apa, paie si bataie, ca daca o menajezi nu ii place( exemplu' meu).
Bafta la achizitie, sa gasesti masina potrivita!
  • Band1T

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
cea mai ieftina varianta: pune gpl pe a ta si ai rezolvat problema!
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pe el il intereseaza cuplu oferit de diesel, dar pe portiuni scurte s-ar putea ajuta de cutia de transfer pe Lo.
  • de.lucris

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Frontera
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2011

  • Mesaj Privat
da, ma intereseaza cuplul, deoarece de 2-3 ori pe saptamana tractez o remorca de 1- 1,5 t. in functie de ce car. de la sosea la ferma am drum de pamant pe care cand ploua este durere. Iarna cand abia se pune zapada de 5 cm pe camp , ca un facut , pe drumul meu de acces este de 1 m , si sunt nevoit sa o iau pe camp , peste culturi. Uneori sunt obligat sa trec peste un canal de irigatii de 1m si ceva adancime. Cand am cumparat-o nu am stiut ce inseamna toate astea. GPL-ul nu cred ca este o solutie caci cred ca pierd iar din putere (presupun doar , nu stiu). Asta este motivul pentru care mi-am indreptat atentia catre motorina.
  • nika_nica

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2010

  • Mesaj Privat
dc nu cumperi una cu volan pe dreapta si ai terminat ? mai ales ca o folosesti pe post de ,,tractor", nu cred ca sare de 1000 de lire. Si poti sa ii schimbi volanu de la aia pe benzina, asta este doar parerea mea.

asta este prima care am gasit-o pe net, probabil gasesti si mai ieftin.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Varianta GPL la C20NE ca presupun ca ala e motorul se poate rezolva cu o instalatie de gaz dupa o Dacie dusa la Remat. Instalatiile astea au preturi derizorii si montaj simplu. Complicat ar fi sa o omologhezi...
Masina e folosita pe post exclusiv de tractor? sau se si circula pe strazi cu ea. Daca circul si pe strazi, pune un GPL. Statii sunt pe toate drumurile.
Pe post de tractor poti cumpara relaxat un Aro sau orice masina 4x4 diesel cu volan pe dreapta.
  • babi.

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
aceeasi chestie as vrea sa o fac si eu, sa pun un diesel pe un frontera sport de 2,0 fara sa schimb cutia de viteze,ar potrivi la priza vreunul?
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu.
  • bozo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
eu ma gandeam sa il pun un motor de calibra turbo, cu 205 cai din fabrica.
cred ca se potriveste acolo bine.
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
sa-mi dau si eu cu parerea avand in vedere ca am frontera cu motor 2.0 benzina cu GPL. diferenta in 4X4 e insesizabila intre gaz si benzina (cel putin pentru mine ) iar gazul e in jur de 3 lei / litru. daca nu mergi prea mult pe asfalt ii poti pune instalatie de dacie cum a zis un coleg aici si nu te mai complici cu vanzare, cumparare alta masina etc. asta daca esti multumit de masina pe care o ai deja.
dar, cum vad eu lucrurile, tu cari cu ea si cred ca ti-ar fi mai utila una lunga cu portbagaj mare, nu?
daca te hotarasti totusi sa o vinzi eu personal mi-as lua un pajero lung cu motor 2,8 turbo diesel, sunt adevarate tractoare alea. si mult mai fiabile ca fronterele. am un amic care are o astfel de masina , m-am dat cu el si...chiar e tanc. iti da impresia nu exista plaja de turatie sa nu traga. (ca exemplu urcam cu ea panta cu a treia iar cu frontera nu puteam decat cu a I-a, in a doua murea). amicul asta al meu l-a luat din anglia pentru el ne-am dat cu el pe coclauri vreo 3 luni dar acum a plecat din nou si il vinde. e din anul 2000 cu aer, abs, full electric etc si il da cu 1300 euro. sau cauta si tu pe net genul asta de masina si du-te si incearc-o. o sa te cucereasca si o sa uiti de frontera...
repet - parerea mea, proprie si personala
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,274
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Pai daca e asa buna de ce nu o iei tu? Te incadrezi si la schimb/schimb, deci e ok Very Happy . Eventual mai dai o diferenta... Very Happy , da mica. Asa poti spune si tu ca ai cu ce sa faci off-road.
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
touche! Mr. Green

Frontera lunga va bate la poponetZ Pajero lung in teren ( experienta personala) dar nu il va bate la caroserie ( aia de Pajero e mult mai bine inchegata).
Pajero e o placere sa fie automat!
Pajero 2.8 lung+ cutie automata= ~13l/100km mixt


Eu unu as pune un GePeLe pe Frontera, daca masina e buna!

Alta rezolvare ar fi MRLuri manuale si folosit reductoru doar in tractiune spate ( cu MRLurile decuplate) ca, probabil nu tragi 2 tone dupa tine si pe asfalt...
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
bogdan fronteristu' a scris: iti da impresia nu exista plaja de turatie sa nu traga. (ca exemplu urcam cu ea panta cu a treia iar cu frontera nu puteam decat cu a I-a, in a doua murea).

Daca-mi dai voie..Poate cu 2.0 benzina.Incearca un 2.5 sau 2.8 diesel.
  • babi.

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
am pus intrebarea cu diesel in cutia de benzinar pt ca din cate retin la omega A erau compatibile benzina de 2,0l cu dieselul 2,3.iar referitor la frontera 2,0 pe care il am acum,desi este impecabil, motorul lasa puternic de dorit,este tare puturos..cine le lauda poate nu a avut altceva.am fost foarte multumit de terrano 2,7td , pajero, ml 430 ( exceptand taxele).I-as pune un diesel fara sa ma complic prea mult doar pt ca am lucrat mult la gunoiul asta si este ok masina acum.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Daca respectati, sau mai bine zis, mergeti in ture conform diagramei de cuplu si putere, astfel se vor petrece lucrurile in teren. Daca la o benzinara va e frica sa-i dati peste 3000 ture in teren, atunci sfatul meu e sa ramanti pe asfalt. Nu poti cere maxim de la o masina fara sa-i furnizezi cuplul si puterea necesara.
Cand mergeam cu ARO diesel cu motor Brasov (cine a mers cu asa ceva stie ca nu prea vedea peste 2000 ture pe asfalt), in teren vedea pana la 4000 rpm ... asa ca ...
Cum naiba reusea @boca77 cu Frontera 2.0 benzina sa mearga asa bine in campionat?
  • babi.

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Sunt sofer profesionist, am condus multe masini benzina sau diesel, dar am uneori nevoie sa duc platforma si prefer sa o duc cu focus 1,8td, 90 cai.cu 1900kg pe o platforma de 700kg , o panta care o urc cu fordul cu treapta 3 frontera cere 1, nu garantez ca ar face fata cu treapta a2-a chiar daca scot plamanii din ea la orice turatie,pt ca nu sunt prea milos cu masinile.eu imi dau o parere despre ea comparand-o cu alte masini pe care le-am avut si chiar cu un amarat de focus de 1,8.Am gasit undeva chip tuning cu vreo 12 cai, nu stiu daca as simti mare diferenta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR