cosmindnl
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
cosmindnl
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Michangel a scris:Mufa e pentru inutilitatea de sistem de asa-zisa preincalzire a motorinei. Daca e fierbinte zona respectiva probabil ai un scurt acolo, ai grija sa nu iei foc.
Acum nu trebuie ssa fii asa caustic la adresa fabricantului. Mai degraba a-si afirma asta la un producator gen Gelly sau Dacia - dar totusi Opel este un producator de renume - si studile pe care le face in dezvoltarea sistemelor active- pasive precum si multe altele il situeaza totusi in topul fabricantilor europeni.
Acum ca omul are o problema acolo se poate datora ori unei intretineri defectuoase ori a vreunui cioban de meserias care a umblat pe acolo. In mod normal izolatile si mufele electrice de sarcina au un control de HQ.
Sigur ca se poate merge s fara mufa - iar mai mult ca sigur ca pe perioada verii nici macar nu ar trebui sa cupleze acel element de incalzire - dar trebuie verificat ce anume cauzeaza temperatura ridicata.
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
mariano a scris:
Acum nu trebuie ssa fii asa caustic la adresa fabricantului. Mai degraba a-si afirma asta la un producator gen Gelly sau Dacia - dar totusi Opel este un producator de renume - si studile pe care le face in dezvoltarea sistemelor active- pasive precum si multe altele il situeaza totusi in topul fabricantilor europeni.
.
Michangel a scris:Mufa e pentru inutilitatea de sistem de asa-zisa preincalzire a motorinei. Daca e fierbinte zona respectiva probabil ai un scurt acolo, ai grija sa nu iei foc.
Acum nu trebuie ssa fii asa caustic la adresa fabricantului. Mai degraba a-si afirma asta la un producator gen Gelly sau Dacia - dar totusi Opel este un producator de renume - si studile pe care le face in dezvoltarea sistemelor active- pasive precum si multe altele il situeaza totusi in topul fabricantilor europeni.
.
Mai sa fie, numai eu vad ca inginerii astia de la Opel au capul patrat si demontrez mai jos :
-filtru de motorina amplasat sus langa capota- exact ca sa favorizeze mai usor curgerea motorinei spre rezervor ( care e mai jos situat) in loc sa il puna undeva dedesubt sa ai acces pe la scut spre exemplu
- tot sistemul de kakat cu cartus filtrant + capac ca sa se dezamorseze pe langa capac si sa dai o gramada de bani pe capac + ramai pe undeva prin camp si nu se autoamorseaza dracia + dai la automat pana termini bateria si pompa - in loc sa fie cartus filtrant capsulat gen vw
- fara pompa de motorina in rezervor ca sa fie tacamul complet ... dracu o mai porneste - tre' sa ai mereu sufa la tine sa gasesti un harb de Dacie 1310 sa o amorsezi
- rulment de ABS incorporat in butuc roata - ditamai piesa de schimbat pentru un amarat de rulment
Da las ca ai opel o masina de top european ... my ass
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
Drogas a scris:(...)Mai sa fie, numai eu vad ca inginerii astia de la Opel au capul patrat si demontrez mai jos:(...)
Suntem cel putin 2 care avem aceeasi parere, stai linistit... eu deja ma exprimasem mai sus in sensul asta.
Offtopic:
Opel, ca si marca in general, este dupa parerea mea rasul industriei auto Germane, un mare caca pe 4 roti cu pretentii de limuzina tinzand catre premium... Numai ca, notiunea de "Premium" nu va putea fi asociata niciodata cu enormitatea de plastice slab calitative din interiorul unui Vectra C. (si vorbesc de Vectra C, fiindca asta detin) si nici cu enormele gafe tehnice nascute direct din proiectare (cel putin la diesel)... Sincer as prefera totdeauna chiar si o masina nevinovata ca Laguna II unei hardughii lipsite de personalitate cum e Opelul pe care il detin.
Scuze de off...!
- BOEING747
- **
- 348 mesaje
- din 19 Apr 2005
- Astra 2004 Z17DTL
- ORADEA
BOEING747
- Mesaje scrise: 348
- Locatie: ORADEA
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2005
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Si uite asa se ajunge la un masacru gen Norvegia.......
Chestile alea cu ramasul in camp nu le cred nic macar la intalnirea cu o nava extraterestra. Acum ca aceste masini au inceput sa isi mai arate cate o hiba - doua dupa 10 sau 14 ani (varianta 1997) - mi se pare perfect logic si de bun simt. La 80.000 Km daca schimbi tot cartusul filtrant nu mai ai nici o problema inca 80.000 - dar fara suparare asa s-a invatat romanul nostru frate, da-i firar a dracu da masina - sa crape inima in ea - sa tina 100 de ani fara sa schimb nimic.
Revin si spun - deteliorarea anumitor piese si subansamble se datoreaza in special neatentiei si proastei demontari - dati un search pe forum si vedeti pozele cu cartusul filtrant de motorina. Priviti va rog cu atentie cum arata mufele de cuplaj si o sa intelegeti despre ce vorbesc.
Iar ca si durata de exploatare - crede-ma Drogas ca 8 ani de zile pentru o masina de calibrul Opel Vectra- in conditile in care aceast model este pentru segmentul de mijloc al pietei intr-o tara europeana precum Germania sau Franta, la care sa nu faci decat intretinerea normala si revizile - ce vrei frate mai mult?
Are clima, are BC, are scaune incalzite, servo, centralizata, finisaj super ok.....chiar nu te inteleg.......
Atat se asteapta si segmentul lor de piata sa foloseasca fara probleme o astfel de masina.....8,9 10 ani duapa care o dau la handler si cu ce iau crediteaza un alt model....
Iar daca in 8-10 ani nu te-a lasat nici macar o singura data in drum - mi se pare naiv sa mai discutam despre principiul vaselor comunicante si sa il ridicam in slavi pe Archimede cum a descoperit el ca nasoala asta de motorina fuge din filtrul cocotat sus in"varful " capotei catre "butoiul" numit rezervor.
Iar in ceeea ce priveste filtrul ascuns in spoiler - lasa - mai bine nu, sau lasa-i pe cei cu Logan ca destul i-a blestemat concernul Renault cu gafele lor de proiectare.
Si intr-adevar Laguna musteste de personalitate.....numai cate fracturi de coloana cervicala se produc cand o vezi pe strada
Chestile alea cu ramasul in camp nu le cred nic macar la intalnirea cu o nava extraterestra. Acum ca aceste masini au inceput sa isi mai arate cate o hiba - doua dupa 10 sau 14 ani (varianta 1997) - mi se pare perfect logic si de bun simt. La 80.000 Km daca schimbi tot cartusul filtrant nu mai ai nici o problema inca 80.000 - dar fara suparare asa s-a invatat romanul nostru frate, da-i firar a dracu da masina - sa crape inima in ea - sa tina 100 de ani fara sa schimb nimic.
Revin si spun - deteliorarea anumitor piese si subansamble se datoreaza in special neatentiei si proastei demontari - dati un search pe forum si vedeti pozele cu cartusul filtrant de motorina. Priviti va rog cu atentie cum arata mufele de cuplaj si o sa intelegeti despre ce vorbesc.
Iar ca si durata de exploatare - crede-ma Drogas ca 8 ani de zile pentru o masina de calibrul Opel Vectra- in conditile in care aceast model este pentru segmentul de mijloc al pietei intr-o tara europeana precum Germania sau Franta, la care sa nu faci decat intretinerea normala si revizile - ce vrei frate mai mult?
Are clima, are BC, are scaune incalzite, servo, centralizata, finisaj super ok.....chiar nu te inteleg.......
Atat se asteapta si segmentul lor de piata sa foloseasca fara probleme o astfel de masina.....8,9 10 ani duapa care o dau la handler si cu ce iau crediteaza un alt model....
Iar daca in 8-10 ani nu te-a lasat nici macar o singura data in drum - mi se pare naiv sa mai discutam despre principiul vaselor comunicante si sa il ridicam in slavi pe Archimede cum a descoperit el ca nasoala asta de motorina fuge din filtrul cocotat sus in"varful " capotei catre "butoiul" numit rezervor.
Iar in ceeea ce priveste filtrul ascuns in spoiler - lasa - mai bine nu, sau lasa-i pe cei cu Logan ca destul i-a blestemat concernul Renault cu gafele lor de proiectare.
Si intr-adevar Laguna musteste de personalitate.....numai cate fracturi de coloana cervicala se produc cand o vezi pe strada
cosmindnl
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
cosmindnl
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
cosmindnl a scris:Multumesc tuturor pentru raspunsuri si comentarii.
Dar problema mea ce rezolvare ar putea sa aiba.....e vreun releu care cupleaza rezistenta aia de incalzire? De unde sa incep verificarile?
Dar problema mea ce rezolvare ar putea sa aiba.....e vreun releu care cupleaza rezistenta aia de incalzire? De unde sa incep verificarile?
Se pare ca problema este de la termostatul care se afla in capacul filtrului care este blocat pe inchis, ceea ce inseamna ca rezistenta respectiva este alimentata continuu su nu se mai deconecteaza cand ajunge la o anumita temperatura.
Solutionarea cred ca este un nou capac. O sa revin si o sa spun exact cum sa solutionat problema.
tzontzy
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2011
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
@cosmindnl Daca scoti mufa, ce se intampla? Presupun ca nu mai incinge. Eu unul as scoate mufa si cu asta basta. Acea preincalzire din filtru, teoretic functioneaza la temperaturi de mai mici de +5 grade. Eu am gasit tensiune pe ea doar la temperaturi sub 0 grade. 4 ani am mers cu filtru de VAG (din acela capsulat - vezi poza din post) fara preincalzire si nu am avut absolut nici o problema.
@tzontzy - nu prea conteaza marca, doar sa il schimbi la 10000 sau maxim 20000 cu drenari dese.
Poza cu filtrul meu de VAG montat pe Opel, il tineam cam 20000 cu 3-4 drenari. Costa 30-50 lei. Super multumit ca il poti conecta cu furtune transparente si observa daca mai trage aer:
@tzontzy - nu prea conteaza marca, doar sa il schimbi la 10000 sau maxim 20000 cu drenari dese.
Poza cu filtrul meu de VAG montat pe Opel, il tineam cam 20000 cu 3-4 drenari. Costa 30-50 lei. Super multumit ca il poti conecta cu furtune transparente si observa daca mai trage aer:
marius.h
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2010
- Mesaj Privat
cosmindnl
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 Z 17 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2010
- Mesaj Privat
- mariusapostol87
- ***
- 972 mesaje
- din 02 Nov 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mariusapostol87
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Drogas, ce masina ai tu acum? Ce tip de opel ai?
Michangel, nu e prima oara cand simt miros urat in urma a ceea ce scrii tu pe forum. Drogas, la fel.
Lasati-ne frate cu cacatul si cu opelurile noastre si mergeti linistiti in forum la reno sau la cine stie ce alta marca de masina "de top" .
Va rog eu frumos. Ma fac de data asta ca nu am sesizat incalcarea regulamentului care spune ceva de evaluarea mesajelor si bla-bla-bla.
Pentru toti:
Sistemul de incalzire din filtru nu are treaba nici cu pornirea si nici cu mersul propriuzis la rece. Capacul incalzeste motorina la temperaturi sub zero pentru a putea trece usor prin filtru si ATAT. Motorina care ajunge in pompa oricum ajunge rece trecand prin conductele bocna dar de acolo e treaba pompei ce face cu ea (iar pompa stie sigur ce sa faca, doar asta e treaba ei) filtrul incalzeste motorina , o filtreaza si o livreaza mai departe. Destept gandita treaba de catre inginerii de la opel. La VAG nu am vazut asa ceva pentru ca la VAG filtrul este mai rar si motorina trece oricum, doar rumegus sa nu aiba in ea)
Sac!
Intrebare pentru Drogas si Michangel:
De ce la Reno.ro /mercegesbenz.ro/bmwclub/daciaclub/audi.ro/mazda.ro/etc,etc,etc gasim sectiune de probleme tehnice?Fiind masini perfecte (a se citi de top!) ar trebui ca acolo sa se vorveasca doar despre muzica, tunning,femei blonde in dreapta si cai putere. Ei totusi, cei mai multi, se vaita de cotetzele cu care s-au dotat (unii dupa ce au vandut opelurile)
De ce sectiunile lor de probleme tehnice sunt mai stufoase ca a noastra?
De ce limbajul folosit de ei este net inferior celui practicat de membrii clubopel.com?
Va spun eu: Opel-masini bune, Opelistii, oameni educati. Punct.
Michangel, nu e prima oara cand simt miros urat in urma a ceea ce scrii tu pe forum. Drogas, la fel.
Lasati-ne frate cu cacatul si cu opelurile noastre si mergeti linistiti in forum la reno sau la cine stie ce alta marca de masina "de top" .
Va rog eu frumos. Ma fac de data asta ca nu am sesizat incalcarea regulamentului care spune ceva de evaluarea mesajelor si bla-bla-bla.
Pentru toti:
Sistemul de incalzire din filtru nu are treaba nici cu pornirea si nici cu mersul propriuzis la rece. Capacul incalzeste motorina la temperaturi sub zero pentru a putea trece usor prin filtru si ATAT. Motorina care ajunge in pompa oricum ajunge rece trecand prin conductele bocna dar de acolo e treaba pompei ce face cu ea (iar pompa stie sigur ce sa faca, doar asta e treaba ei) filtrul incalzeste motorina , o filtreaza si o livreaza mai departe. Destept gandita treaba de catre inginerii de la opel. La VAG nu am vazut asa ceva pentru ca la VAG filtrul este mai rar si motorina trece oricum, doar rumegus sa nu aiba in ea)
Sac!
Intrebare pentru Drogas si Michangel:
De ce la Reno.ro /mercegesbenz.ro/bmwclub/daciaclub/audi.ro/mazda.ro/etc,etc,etc gasim sectiune de probleme tehnice?Fiind masini perfecte (a se citi de top!) ar trebui ca acolo sa se vorveasca doar despre muzica, tunning,femei blonde in dreapta si cai putere. Ei totusi, cei mai multi, se vaita de cotetzele cu care s-au dotat (unii dupa ce au vandut opelurile)
De ce sectiunile lor de probleme tehnice sunt mai stufoase ca a noastra?
De ce limbajul folosit de ei este net inferior celui practicat de membrii clubopel.com?
Va spun eu: Opel-masini bune, Opelistii, oameni educati. Punct.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
@cosmindnl
Daca carcasa filtrului frige e defect termocontactul din corpul in care se monteaza filtrul - acesta cupleaza aiurea (indiferent de temperatura motorinei, ar trebui sa cupleze sub 5grade C si sa decupleze la 15grade C) si evident nici nu mai decupleaza. Iei altul de la dezmembrari si il montezi cand vine frigul. Pâna gasesti, scoate-i afara mufa ca asa cum functioneaza el acum ai un consumator inutil pe alternator.
Doar 'partial destept' gandita treaba, pentru ca trebuiau sa-i puna si o pompa de amorsare in corpul unde se fixeaza filtrul de motorina si acesta sa fie metalic. Am vazut asa ceva la motoarele Isuzu facute pentru Mazda, dar si la BMW-uri diesel de aceiasi generatie cu Vectra B. Cum e constructiv la VAG... nu prea intereseaza pentru ca VAG nu a fost niciodata un etalon de comparatie in ceea ce priveste motoarele diesel. Motoare bune, dar nu extraordinare.
@Drogas
Din ce ai afirmat mai sus se vede clar ca nu cunosti motorul diesel. Filtrul de motorina trebuie montat constructiv mai sus decat pompa de injectie si trebuie amplasat in spatele motorului sa nu-l ia frigul in mers iarna. Pompa de injectie BOSCH fiind o pompa de inalta presiune amorseaza circuitul destul de repede daca ai o baterie buna. Dar in Romania unde de baga in general motorina de 50lei era bine daca exista si o pompa manuala pentru amorsare special pentru cazul in cazul in care ai ramas fara motorina (pana prostului). Idem pentru motoarele cu multe sute de mii de km la care invariabil le mai cedeaza sistemele de filtrare a motorinei si circuitul de motorina se dezamorseaza.
Opel-masini bune, opelistii-oameni educati. Cu asta sunt perfect de acord, chiar asa este.
Daca carcasa filtrului frige e defect termocontactul din corpul in care se monteaza filtrul - acesta cupleaza aiurea (indiferent de temperatura motorinei, ar trebui sa cupleze sub 5grade C si sa decupleze la 15grade C) si evident nici nu mai decupleaza. Iei altul de la dezmembrari si il montezi cand vine frigul. Pâna gasesti, scoate-i afara mufa ca asa cum functioneaza el acum ai un consumator inutil pe alternator.
Bunicu a scris:[...] filtrul incalzeste motorina , o filtreaza si o livreaza mai departe. Destept gandita treaba de catre inginerii de la opel. La VAG nu am vazut asa ceva...[...]
Doar 'partial destept' gandita treaba, pentru ca trebuiau sa-i puna si o pompa de amorsare in corpul unde se fixeaza filtrul de motorina si acesta sa fie metalic. Am vazut asa ceva la motoarele Isuzu facute pentru Mazda, dar si la BMW-uri diesel de aceiasi generatie cu Vectra B. Cum e constructiv la VAG... nu prea intereseaza pentru ca VAG nu a fost niciodata un etalon de comparatie in ceea ce priveste motoarele diesel. Motoare bune, dar nu extraordinare.
@Drogas
Din ce ai afirmat mai sus se vede clar ca nu cunosti motorul diesel. Filtrul de motorina trebuie montat constructiv mai sus decat pompa de injectie si trebuie amplasat in spatele motorului sa nu-l ia frigul in mers iarna. Pompa de injectie BOSCH fiind o pompa de inalta presiune amorseaza circuitul destul de repede daca ai o baterie buna. Dar in Romania unde de baga in general motorina de 50lei era bine daca exista si o pompa manuala pentru amorsare special pentru cazul in cazul in care ai ramas fara motorina (pana prostului). Idem pentru motoarele cu multe sute de mii de km la care invariabil le mai cedeaza sistemele de filtrare a motorinei si circuitul de motorina se dezamorseaza.
Opel-masini bune, opelistii-oameni educati. Cu asta sunt perfect de acord, chiar asa este.