Dum 09 Oct, 2011 6:02 pm
desurubezi cele 3 suruburi torx ale capacului de plastic de pe motor.desfaci suruburile de la supapa EGR dar si furtunelul acela subtire de la vacuum.cand ridici supapa ai grija la O-ringul de cauciuc sa nu-l rupi.in gaura de pe galerie bagi o carpa sa nu intre praf,mizerii sau sa-ti cada ceva....se ia supapa EGR se spala cu motorina sau benzina PE EXTERIOR atentie daca folosesti benzina sa nu-ti intre la membrana. se curata ciuperca(parghia de actionare) cu o panza de bomfaier ATENTIE SA NU ZGARII ACEA PARGHIE o lasi la inmuiat si dupa aceea cu o bucata de lemn de esenta moale (brad) freci pana capata culoarea inox-ului.poti sa incerci si cu hartie abraziva DAR CU FOARTE MARE ATENTIE SA NU LASI URME. inainte de montare verifici daca membrana este ok,adica daca tine la limba cand vacumezi tu. montarea se face invers demontarii cu mare atentie sa nu uiti carpa in galerie sau sa-ti cada ceva... (spre binele tau).spor la munca