Andrei46
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2011
- Mesaj Privat
Am o Astra G caravan, 1.7dti, an 2001.
De când am luat-o, dar acum s-a mai agravat(zic eu) am o problema, nu trage(și sã nu credeți cã sunt mare reisãr).
Problema stã în felul urmator, viteza I-a, a II-a, a III-a(de aici în colo nici nu mai am pretenții), pedala de accelerație e la fund, iar mașina de abi se mișcã. Dacã trec cu ea de 3000 ture, in vietza a IV-a, se simte cum își dã drumul, iar dupa trage(ca una normalã probabil) și in celelalte trepte, de drag mergi cu ea. Daca am oprit-o, o ia de la capat...nu mai trage.
Se cunoaște și cand o accelerezi pe liber, cã, crește greu în ture.
Ca sã fiu mai scurt, în viteza a IV-a, 3000 ture, parca trece peste o limitare, dar dacã opresc motorul "se limiteazã din nouȚ
Aveți idee ce poate sã fie ?
Sper cã am explicat destul de bine, altfel nu as avea cum sã vã explic...decat sã o conduceți.
app: am pus-o pe tester, nu a apãrut nicio eroare.
De când am luat-o, dar acum s-a mai agravat(zic eu) am o problema, nu trage(și sã nu credeți cã sunt mare reisãr).
Problema stã în felul urmator, viteza I-a, a II-a, a III-a(de aici în colo nici nu mai am pretenții), pedala de accelerație e la fund, iar mașina de abi se mișcã. Dacã trec cu ea de 3000 ture, in vietza a IV-a, se simte cum își dã drumul, iar dupa trage(ca una normalã probabil) și in celelalte trepte, de drag mergi cu ea. Daca am oprit-o, o ia de la capat...nu mai trage.
Se cunoaște și cand o accelerezi pe liber, cã, crește greu în ture.
Ca sã fiu mai scurt, în viteza a IV-a, 3000 ture, parca trece peste o limitare, dar dacã opresc motorul "se limiteazã din nouȚ
Aveți idee ce poate sã fie ?
Sper cã am explicat destul de bine, altfel nu as avea cum sã vã explic...decat sã o conduceți.
app: am pus-o pe tester, nu a apãrut nicio eroare.
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Poate ti se pare tie,oricum nu e vreun avion motorul ala,are doar 75 de cai sau probabil o problema comuna cu a opelului din topicul asta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=89107
Andrei46
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2011
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Cam aceeasi chestie si la mine..numai ca de pe la 2000 si un pic zvacneste puternic si trage tare ,sau catedata pe la vreo 3 mii.Mi-a zis cineva ca ar fi nuj ce senzr de presiune al turbinei.Inca nu am descoperit ce poate fi,dar cand ma mai enerveaza,mai schimb viezele la 4mii-4500 de turatii,ma gandesc ca paote e ceva infundat.ca masina am lauto de la un mos si ala nu prea ia dat a5a.
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
Andrei46
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2011
- Mesaj Privat
danielddd a scris:Cam aceeasi chestie si la mine..numai ca de pe la 2000 si un pic zvacneste puternic si trage tare ,sau catedata pe la vreo 3 mii.Mi-a zis cineva ca ar fi nuj ce senzr de presiune al turbinei.Inca nu am descoperit ce poate fi,dar cand ma mai enerveaza,mai schimb viezele la 4mii-4500 de turatii,ma gandesc ca paote e ceva infundat.ca masina am lauto de la un mos si ala nu prea ia dat a5a.
Degeaba schimb 4-5mii cã nu se întamplã nimic. Trebuie sã fiu neapãrat în viteza a 4-a, la exact 3 mii de ture, ca sã treacã peste "limitarea" aia.
- Blurrrache
- *
- 14 mesaje
- din 06 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
Blurrrache
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2006
- Mesaj Privat
Problema ta este la debitmetru de aer.. schimba-l si vei avea o masina noua... Am avut si eu aceeasi problema acum vreo 6 ani la astra g 1.7dti.... lasa-mi un PM si spune-mi daca a fost asa. ms in avans si ai incredere in mine ca este debitmetru. La mine se debloca pe la 120 km/h nu conta treapta dar se debloca mai usor in treapta a 4-a decat a 5-a. in celaelalte trepte nu se debloca ever
Andrei46
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2011
- Mesaj Privat
Blurrrache a scris:Problema ta este la debitmetru de aer.. schimba-l si vei avea o masina noua... Am avut si eu aceeasi problema acum vreo 6 ani la astra g 1.7dti.... lasa-mi un PM si spune-mi daca a fost asa. ms in avans si ai incredere in mine ca este debitmetru. La mine se debloca pe la 120 km/h nu conta treapta dar se debloca mai usor in treapta a 4-a decat a 5-a. in celaelalte trepte nu se debloca ever
Exact intre 110 si 120km/h. Am sa il schimb, le iau prin eliminare. Merci de sfat, o sa revin cu ce s-a intamplat.
- DeejayB
- **
- 114 mesaje
- din 13 Mar 2011
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
DeejayB
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2011
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- DeejayB
- **
- 114 mesaje
- din 13 Mar 2011
- Astra 2000 Y17DT
- Bucuresti
DeejayB
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Blurrrache
- *
- 14 mesaje
- din 06 Mai 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
Blurrrache
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2006
- Mesaj Privat
Teoretic nustiu daca scotand mufa de la airmass o sa faci masina sa traga deoarece modalitatea asta merge la motoarele cu turbina cu geometrie variabila deoarece ii da calculatorului masinii o valoare de etalon de mijloc pentru a nu deschide vanele prea mult sau prea putzin, intrand oricum in mers de avarie dar cu 50% performanta fatza de valoarea defecta(adika 0%)
Sper ca m-am facut inteles dar nu stiu sigur daca e asa deoarece colegul spune ca la el masina a tras cand a scos debitmetru, cert e ca eu am incercat asta si masina nu fugea mai tare cu debitmetru scos.
Sper ca m-am facut inteles dar nu stiu sigur daca e asa deoarece colegul spune ca la el masina a tras cand a scos debitmetru, cert e ca eu am incercat asta si masina nu fugea mai tare cu debitmetru scos.
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Andrei46
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2011
- Mesaj Privat
arcadius
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2003 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2011
- Mesaj Privat
Da ,
Corect spusele colegilor , debitmetru este sigur cauza.
La mine aceiasi problema doar ca atunci cand iam scos mufa tragea mai bine dupa 2000 ture ,dar cu debitmetru nou manca pamantul , pleaca de la relanti, deoarece stie ce volum de aer intra in motor si ecu regleaza parametri ,automat consumul mai mic si totul functioneaza perfect.
Pe langa toate astea sa fiu sigur ca nu o sa mai am probleme cu motorul ,am mutat pe caroseria masini amandoua calc si cel de injectie si ecu . evitind astfel vibratiile motorului si supra incalzirea a pieselor .
sa ne spui dupa debitmetru nou.
Corect spusele colegilor , debitmetru este sigur cauza.
La mine aceiasi problema doar ca atunci cand iam scos mufa tragea mai bine dupa 2000 ture ,dar cu debitmetru nou manca pamantul , pleaca de la relanti, deoarece stie ce volum de aer intra in motor si ecu regleaza parametri ,automat consumul mai mic si totul functioneaza perfect.
Pe langa toate astea sa fiu sigur ca nu o sa mai am probleme cu motorul ,am mutat pe caroseria masini amandoua calc si cel de injectie si ecu . evitind astfel vibratiile motorului si supra incalzirea a pieselor .
sa ne spui dupa debitmetru nou.
Andrei46
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2011
- Mesaj Privat