ionutzmi- Suspendat
- 469 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Omega 1998 x20dth
- Giurgiu
ionutzmi- Mesaje scrise: 469
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
ionutzmi- Suspendat
- 469 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Omega 1998 x20dth
- Giurgiu
ionutzmi- Mesaje scrise: 469
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
- TitusRomcea
- **
- 96 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Omega 1998 X20DTH
- Alta tara
TitusRomcea
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
ionutzmi- Suspendat
- 469 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Omega 1998 x20dth
- Giurgiu
ionutzmi- Mesaje scrise: 469
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
Erorile erau P0100 si P0400 ,
cea cu debitmetru P0100 sa dus ,
a ramas cea cu Egr ...dar e posibil sa fie dintr-un vacum cel dupa radiator (e banuit)
Multumesc pe aceasta cale colegului chircu bogdan care mia curatat EGR si galeria aferenta si verificat vacumuri si pentru Debitmetru .
Masina trage ia revenit forta dar parca e loc si de mai bine
Problema e ....ori Egr ....ori un vacum care face figuri.
Ultima modificare făcută de ionutzmi la Mie 14 Sep, 2011 10:12 pm
cea cu debitmetru P0100 sa dus ,
a ramas cea cu Egr ...dar e posibil sa fie dintr-un vacum cel dupa radiator (e banuit)
Multumesc pe aceasta cale colegului chircu bogdan care mia curatat EGR si galeria aferenta si verificat vacumuri si pentru Debitmetru .
Masina trage ia revenit forta dar parca e loc si de mai bine
Problema e ....ori Egr ....ori un vacum care face figuri.
Ultima modificare făcută de ionutzmi la Mie 14 Sep, 2011 10:12 pm
- TitusRomcea
- **
- 96 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Omega 1998 X20DTH
- Alta tara
TitusRomcea
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
FakeLayer
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2011
- Mesaj Privat
salut,o problema asemanatoare am si eu dar la x20xev , m-i s-a aprins ieri in mers check-ul cand tractam pe cineva, am tras pe dreapta si am vazut ca se plafona la 4500 de ture. am oprit motorul si nu a mai pornit, am ramas fara baterie( avusesem avariile pornite,farurile,termocupla intrata si modulatorul bagat la bricheta). am pornit-o cu bateria celui care il tractam si problema a disparut,nu mai aveam nici checku si urca normal in turatii. Cand i-am dus masina prietenului la mecanic,l-am intrebat ce ar putea sa aibe a mea...i-am zis simptomele si mi-a spus ca e din cauza bateriei ca nu are pompa de benzina destul curent si nu da destula benzina,mi-a masurat intensitatea pe alternator si baga cam 12,8V la mers normal si turata 13,4V, normal ar trebui sa bage peste 14V.
Acum am fost in dimineata asta sa platesc niste facturi,am plecat de acasa fara nici o problema,am oprit masina dar cand sa ma intorc si am pornit masina iar aveam check-u aprins si nu se tura cum trebuie...
Eu sper sa fie din cauza voltajului,cred ca o sa schimb alternatorul la inceputul lui octombrie(sper sa fie din cauza voltajului)
A mai patit-o cineva sa ne spuna care ar mai putea fi cauza?
Acum am fost in dimineata asta sa platesc niste facturi,am plecat de acasa fara nici o problema,am oprit masina dar cand sa ma intorc si am pornit masina iar aveam check-u aprins si nu se tura cum trebuie...
Eu sper sa fie din cauza voltajului,cred ca o sa schimb alternatorul la inceputul lui octombrie(sper sa fie din cauza voltajului)
A mai patit-o cineva sa ne spuna care ar mai putea fi cauza?
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
secarianu a scris:Salutari! intai de toate da-l jos, alternatorul, verifica diodele si apoi schimba releul de incarcare ca cedeaza in timp, insa cauta sa schimbi NUMAI cu original BOSCH fiindca daca iei alte firme in 2 ani iti va pica
confirm si eu la ce a spus colegul secarianu, eu pusesem ceva italienesc sau englezesc ,,Hugo" si mi.e picat in 4-5 luni... acesta costand 180 ron si apoi i.am pus Bosch la 244 ron si uite ca au trecut 2 ani de atunci...
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
usyz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2012
- Mesaj Privat
scandall
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2013
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat