Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • ionutzmi

  • Mesaje scrise: 469
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Omega 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutari al toata lumea !
Am si eu o problema la masina mea OMEGA :
imi sta aprins becu cu motoru de cind o pornesc si pana o opresc si nu se mai tureaza peste 3000 iar viteza maxima se plafoneazala 120-125km/h .
Aveti idee de la ce se comporta asa ?
Skip ads

  • ionutzmi

  • Mesaje scrise: 469
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Omega 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am pus omega pe tester azi si mia gasit 2 erori Debietru si de curat Egr
  • TitusRomcea

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
verifica inainte toate furtunele de vacum, si pe urma incearca alte nebunii.ai grija la furtunul care pleaca de la pompa de vacum. e fixata pe chiulasa in spate.pot sa fie crapate si sa traga aer fals. acelasi lucru l-am avut eu. spor la munca
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
daca aveai si niste coduri de eroare ce bine era... Smile il subscriu pe titus pana atunci
  • ionutzmi

  • Mesaje scrise: 469
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Omega 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Erorile erau P0100 si P0400 ,
cea cu debitmetru P0100 sa dus ,
a ramas cea cu Egr ...dar e posibil sa fie dintr-un vacum cel dupa radiator (e banuit)
Multumesc pe aceasta cale colegului chircu bogdan care mia curatat EGR si galeria aferenta si verificat vacumuri si pentru Debitmetru .
Masina trage ia revenit forta dar parca e loc si de mai bine
Problema e ....ori Egr ....ori un vacum care face figuri.


Ultima modificare făcută de ionutzmi la Mie 14 Sep, 2011 10:12 pm
  • TitusRomcea

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
lasa piesa aia ca se strica destul de greu. vezi de furtunele de vacum si in special la pompa de vacum. sau le-ai verificat astea deja?
  • FakeLayer

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut,o problema asemanatoare am si eu dar la x20xev , m-i s-a aprins ieri in mers check-ul cand tractam pe cineva, am tras pe dreapta si am vazut ca se plafona la 4500 de ture. am oprit motorul si nu a mai pornit, am ramas fara baterie( avusesem avariile pornite,farurile,termocupla intrata si modulatorul bagat la bricheta). am pornit-o cu bateria celui care il tractam si problema a disparut,nu mai aveam nici checku si urca normal in turatii. Cand i-am dus masina prietenului la mecanic,l-am intrebat ce ar putea sa aibe a mea...i-am zis simptomele si mi-a spus ca e din cauza bateriei ca nu are pompa de benzina destul curent si nu da destula benzina,mi-a masurat intensitatea pe alternator si baga cam 12,8V la mers normal si turata 13,4V, normal ar trebui sa bage peste 14V.

Acum am fost in dimineata asta sa platesc niste facturi,am plecat de acasa fara nici o problema,am oprit masina dar cand sa ma intorc si am pornit masina iar aveam check-u aprins si nu se tura cum trebuie...
Eu sper sa fie din cauza voltajului,cred ca o sa schimb alternatorul la inceputul lui octombrie(sper sa fie din cauza voltajului)
A mai patit-o cineva sa ne spuna care ar mai putea fi cauza?
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salutari! intai de toate da-l jos, alternatorul, verifica diodele si apoi schimba releul de incarcare ca cedeaza in timp, insa cauta sa schimbi NUMAI cu original BOSCH fiindca daca iei alte firme in 2 ani iti va pica Wink
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
secarianu a scris:Salutari! intai de toate da-l jos, alternatorul, verifica diodele si apoi schimba releul de incarcare ca cedeaza in timp, insa cauta sa schimbi NUMAI cu original BOSCH fiindca daca iei alte firme in 2 ani iti va pica Wink
confirm si eu la ce a spus colegul secarianu, eu pusesem ceva italienesc sau englezesc ,,Hugo" si mi.e picat in 4-5 luni... acesta costand 180 ron si apoi i.am pus Bosch la 244 ron si uite ca au trecut 2 ani de atunci...
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Uite ce inseamna piese de origine Smile Merg pe BOSCH made in Germany sau U.S.A./Brazil Smile BTW, releul Bosch pe care l-am inlocuit este fabricat in Brazilia, so quality and taxes from the ocean Razz
  • usyz

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2012

  • Mesaj Privat
i like that with the ocean, was a good one
  • scandall

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut .ma poate ajuta si pe mine cineva ,ca nu gasesc mufa pentru tester la OPEL OMEGA am fabricatie 93 ,am cautat toata ziua si nu am gasit nimic
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Cica ar fi pe langa amortizor.in compartimentul motor.

AutoData
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR