nicuviasu
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: arad
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
Salutare opelistilor,
un prieten de-al meu are o mare problema cu masina. Ii curge apa in habitaclu. Mai exact atunci cand ploua mocheta de la picioarele pasagerilor din fata se uda ca naiba. Prima data am crezut ca se scurge apa de la radiatorul de incalzire dar nu scade nivelul de antigel din borcan si nici nu miroase inauntru a antigel. Apoi m-am gandit ca poate fi de la trapa dar nici de acolo nu curge. De fapt cred ca apa vine pe acolo pe unde e filtru de polen. Am ridicat capacul ala de plastic si am observat ca nu are filtru. Cred ca fostul propietar nu l-a mai pus. Poate asta sa sa fie cauza?
Daca nu aveti vreo idee?
Opel Vectra A '94, C18NZ
un prieten de-al meu are o mare problema cu masina. Ii curge apa in habitaclu. Mai exact atunci cand ploua mocheta de la picioarele pasagerilor din fata se uda ca naiba. Prima data am crezut ca se scurge apa de la radiatorul de incalzire dar nu scade nivelul de antigel din borcan si nici nu miroase inauntru a antigel. Apoi m-am gandit ca poate fi de la trapa dar nici de acolo nu curge. De fapt cred ca apa vine pe acolo pe unde e filtru de polen. Am ridicat capacul ala de plastic si am observat ca nu are filtru. Cred ca fostul propietar nu l-a mai pus. Poate asta sa sa fie cauza?
Daca nu aveti vreo idee?
Opel Vectra A '94, C18NZ
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
ia fast schimbat vreodata parbrizul?daca da verifica poate sa curga dealungul plasticului(ornamentului) si nici nu se vede pana cand nul dai jos.ai grija ca in apropiere ai ecu-ul poate sati afecteze (oxidare sau in mai rau caz scurt).
daca nu are filtru de polen nu inseamna ca acolo curge!plasticul nu este crapat?sau pus incorect la loc?
mai poate fi la intrare a cablurilor (de la ecu antena) verifica nu cumva cauciucul ce acopera este rupt sau tablaria ruginita si se prelinge apa pe cabluri.
daca nu are filtru de polen nu inseamna ca acolo curge!plasticul nu este crapat?sau pus incorect la loc?
mai poate fi la intrare a cablurilor (de la ecu antena) verifica nu cumva cauciucul ce acopera este rupt sau tablaria ruginita si se prelinge apa pe cabluri.
nicuviasu
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: arad
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
Lucix
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1994 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2006
- Mesaj Privat
- MCL2k6
- **
- 172 mesaje
- din 04 Jul 2006
- Insignia 2018 Z18XE
- Brasov
MCL2k6
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2018 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2006
- Mesaj Privat
nicuviasu a scris:Poti sa-mi zici te rog unde este localizat ECU?
Doar sa stiu. IN cazul in care o sa am vreo data probleme.
Doar sa stiu. IN cazul in care o sa am vreo data probleme.
ECU se afla in "stalpul" usii de la dreapta, langa piciorul din dreapta a pasagerului. Trebuie sa dai jos capacul de plastic, si gasesti inauntru o cutie de metal, cu muuulte fire.
In legatura cu apa, vezi, nu cumva sa fie ruginita podeaua masinii, si sa fie o gaura pe acolo!
In legatura cu filtrul de polen, eu nu am avut din constructie asa ceva. Dar masina mea e "GL" - adica dotarea cea mai minimala posibila.
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
Nici a mea nu are filtru de polen si din cate am aflat de la alti membri vectra a nu a beneficiat de filtru de polen. Cat despre apa vezi sa nu fie furtunul de scurgere infundat cu frunze sau mizerie. Este situat in compartimentul motor undeva pe la mijlocul grilei de plastic ce acopera aeroterma si motorasul de la stergatoare. O sa-l vezi e un furtun destul de gros cu o taietura pe lateral. Baga degetul pe acolo si o sa vezi ce o sa gasesti.
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
apa la picioare e problema clasica. de obicei e furtunul de scurgere din fata, infundat cu mizerie. o alta cauza e distrugerea in timp a garniturilor care etanseaza tevile caloriferului la trecerea prin pereele frontal. in timp se macina de la caldura (e un cauciuc prost) si apa scursa din furtunul mai sus amintit se prelinge pe perete si intra in masina. au fost multe topicuri pe tema asta.
daca garniturile sint mincate, o gramada de silicon adaugat in interiorul lor si pe linga ele poate rezolva problema. nu stiu daca se gasesc astfel de garnituri prea usor.
daca garniturile sint mincate, o gramada de silicon adaugat in interiorul lor si pe linga ele poate rezolva problema. nu stiu daca se gasesc astfel de garnituri prea usor.
- Alexandru Vlad
- **
- 329 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 1996 X16SZR
- Arad
Alexandru Vlad
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
nicuviasu
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: arad
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
"Sezran" ai avut dreptate. Furtunul de scurgere era complet infundat. Era plin de mal (noroi). Acum asteptam sa vedem daca incepe sa se usuce mocheta sau continua sa se ude de la ploaie. Daca o sa se mai ude o sa continui sa sap si sa va mai cer sfaturi.
Merci mult si cati mai multi km fara nici o problema
Merci mult si cati mai multi km fara nici o problema
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
nicuviasu
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: arad
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
nicuviasu
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: arad
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
- cosmin b
- **
- 173 mesaje
- din 16 Nov 2007
- Astra 2005 Z16XEP
- Covasna
cosmin b
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
pt a nu deschide alt topic,voi posta si eu aici.exact aceeasi problema o am si eu.difera doar masina eu avand o vectra c 2003.am dat jos grila de la stergatoare,am curatat gurile de scurgere a apei de ploaie care erau pline.am observat apoi urme de apa pe suportul filtrului de polen.l-am dat jos.mocheta se uda inca dupa ploaie.antigel nu este deoarece apa este curata nu are nici gust nici culoare.am dat jos scaunul din dreapta si am dat la o parte mocheta atat cat am putut.mi s-a parut mai umeda spre centrul masinii.era ud si buretele de sub pasla mochetei.ma gandesc acum sa dau jos toata consola centrala incepand de la cotiera pana sub casetofon,sa dau jos scaunele ,mocheta si sa o spal sub jet poate asa voi reusi sa gasesc locul pe unde se infiltreaza.poate intra cumva pe la compartimentul motor sau pe sub masina? daca cineva ma poate ajuta cu o sugestie sau daca i s-a mai intamplat cuiva cu vectra c ,ceva asemanator,rog sa-mi raspunda.apropo,unde se afla furtunul de scurgere de la climatronic? poate fi si acela? acum in toiul iernii? multumesc
L.E. Tocmai m-am intos de la masina si am observat ca este ceva ca un dop cu diametrul de 5 cm in jurul caruia se vedeau stropi de apa si evident si pasla aferenta regiunii respective era uda . sa fie condens? chiar si asa cand am dat prima data mocheta la o parte ,cantitatea de apa pe care am absorbit-o cu hartie era prea mare.inclin totusi sa cred ca mare parte din apa a intrat pe la filtrul de polen
L.E. Tocmai m-am intos de la masina si am observat ca este ceva ca un dop cu diametrul de 5 cm in jurul caruia se vedeau stropi de apa si evident si pasla aferenta regiunii respective era uda . sa fie condens? chiar si asa cand am dat prima data mocheta la o parte ,cantitatea de apa pe care am absorbit-o cu hartie era prea mare.inclin totusi sa cred ca mare parte din apa a intrat pe la filtrul de polen
- maximus meridius decimus
- **
- 93 mesaje
- din 29 Mar 2009
- Vectra 2004 y20dth
- Timis
maximus meridius decimus
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2009
- Mesaj Privat
- stresu1984
- *
- 39 mesaje
- din 27 Feb 2008
- Vectra 1994 c16nz
- Buzau
stresu1984
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1994 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
desfa capota trage de chederul de la stergatoare si baga mana fortat prin acea fanta de la stergatoare, in coltuile masinii sunt gaurile de scurgere a apei si tot acolo se aduna frunze uscate si pamant si o sa vezi si gaura aerotermei de captare a aerului, exact pe acolo a intrat apa, generic nu e vorba de nici un furtun
sau varianta a doua daca ai doar mocheta putin uda mai poate fi condens de la AC si exista o teava intre radiator si vaporizatorul masinii, acea teava se mai infunda si dupa refuleaza condens in cutia filtrului de polen si dupa o sa curga pe picioarele pasagerilor
Incearca prima varianta si vin-o cu un feed back, eu am avut ambele variante in acelasi timp
sau varianta a doua daca ai doar mocheta putin uda mai poate fi condens de la AC si exista o teava intre radiator si vaporizatorul masinii, acea teava se mai infunda si dupa refuleaza condens in cutia filtrului de polen si dupa o sa curga pe picioarele pasagerilor
Incearca prima varianta si vin-o cu un feed back, eu am avut ambele variante in acelasi timp
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Maine dimineata, sunt calare pe situatie; acum s-a lasat intunericul.
Slighty off topic: aceeasi problema am patit-o la un Clio Symbol, imi curgea apa pe la pedala de frana (!): solutia (dupa 3 zile in service-ul Renault) - scurgere infundata, facut spume la patron, rezolvat in 4 minute.
Sper sa fie asta problema.
Slighty off topic: aceeasi problema am patit-o la un Clio Symbol, imi curgea apa pe la pedala de frana (!): solutia (dupa 3 zile in service-ul Renault) - scurgere infundata, facut spume la patron, rezolvat in 4 minute.
Sper sa fie asta problema.
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am efectuat urmatoarele operatiuni: in partea stanga - gasit duza scurgere - dop total de pamant; indepartat; in partea dreapta - laudat fie inginerul care a proiectat-o - o mare fanta de scurgere, care este imposibil de infundat (doar daca nu intra un bustean ). Acum ramane de evaporat apa din habitaclu si vedem.