- krysty1989
- OP
- 42 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Ilfov
krysty1989
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
Scuze daca sunt natang, dar caut de juma de ora si nu gasesc ceva care sa semene cu problema mea....Dupa cum spune titlul pierd ulei pe la capacul de la culbutori.
Dupa aproximativ o saptamana de cand masina imi scotea fum cam negru am observat ca prin partea dreapta a capacului de la culbutori (c18xe) am o scurgere de ulei,iar atunci cand stau la semafor imi iese fum de sub capota din cauza ca uleiul ajunge pe galeria de evacuare.Am incercat sa-l curat si i-am pus un pic de 'gaschet' in zona aia,dar in coltul semnat de mine tot se infiltreaza(probabil din cauza presiunii)
Daca a intampinat cineva problema asta il rog din suflet sa ma ajute.
Finantele sunt cam la limita si din acest motiv aman sa ajung in service
Dupa aproximativ o saptamana de cand masina imi scotea fum cam negru am observat ca prin partea dreapta a capacului de la culbutori (c18xe) am o scurgere de ulei,iar atunci cand stau la semafor imi iese fum de sub capota din cauza ca uleiul ajunge pe galeria de evacuare.Am incercat sa-l curat si i-am pus un pic de 'gaschet' in zona aia,dar in coltul semnat de mine tot se infiltreaza(probabil din cauza presiunii)
Daca a intampinat cineva problema asta il rog din suflet sa ma ajute.
Finantele sunt cam la limita si din acest motiv aman sa ajung in service
- deleted-61307
- ***
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- krysty1989
- OP
- 42 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Ilfov
krysty1989
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- deleted-61307
- ***
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
Garnitura capac culbutori. Greu nu este sa o schimbi, desfaci capacul, o inlocuiesti si gata.
Ai grija sa nu scapi ceva in motor cand o desfaci(mizerie, bucata de garnitura), curata putin zona si pune-o pe cea noua. Daca iei de pluta pune si niste silicon d-ala rosu, iar pentru strangere pusese cineva o poza intr-un topic, dar nu-l gasesc acum: pornesti din centru si mergi in spirala cu stransul suruburilor. Moderat, la bunul simt, dupa care strangere "buna", in aceeasi spirala.
Ai grija sa nu scapi ceva in motor cand o desfaci(mizerie, bucata de garnitura), curata putin zona si pune-o pe cea noua. Daca iei de pluta pune si niste silicon d-ala rosu, iar pentru strangere pusese cineva o poza intr-un topic, dar nu-l gasesc acum: pornesti din centru si mergi in spirala cu stransul suruburilor. Moderat, la bunul simt, dupa care strangere "buna", in aceeasi spirala.
- krysty1989
- OP
- 42 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Ilfov
krysty1989
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- deleted-61307
- ***
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- krysty1989
- OP
- 42 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Ilfov
krysty1989
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
sper ca s-a rezolvat.....In seara asta am pus-o -SA VEDEM MAINE .Problema mai grava e ca mi-a plesnit un furtun,adica o teava de PVC care vine de la radiator .Ea se afla f urat pozitionata,fiind sub admisie.Maine trebui sa scot tot de acolo sa pot ajunge la ea...Teava sparta se afla deasupra sagetii rosii.
O alta mare dilema este urmatoarea:Din cauza ca pierdeam apa,lichidul care-l mai aveam era f fierbinte,iar cand am oprit motorul si ma-m uitat sub capota,furtunul incercuit cu galben rasufla f tare din cauza presiunii.Mentionez ca furtunul ala este racordat la servo frana
Trebui sa-mi fac griji si din cauza aluia,sau este normal ce s-a intamplat?
O alta mare dilema este urmatoarea:Din cauza ca pierdeam apa,lichidul care-l mai aveam era f fierbinte,iar cand am oprit motorul si ma-m uitat sub capota,furtunul incercuit cu galben rasufla f tare din cauza presiunii.Mentionez ca furtunul ala este racordat la servo frana
Trebui sa-mi fac griji si din cauza aluia,sau este normal ce s-a intamplat?
- krysty1989
- OP
- 42 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Ilfov
krysty1989
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat