- MindToAsk
- OP
- 123 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Kadett 1978 12N
MindToAsk
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina: Kadett 1978 12N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
Teoretic.. si aici repet: Teoretic, poti pune aproximativ orice cutie de viteze cu conditia sa o poti prinde pe masina, sa faci o flansha adaptoare si cred ca si o priza de cutie...
Da mai multe detalii despre ce iti fluiera mintea ca asha, vorbind la general... sunt foarte multe variante si variabile...
Da mai multe detalii despre ce iti fluiera mintea ca asha, vorbind la general... sunt foarte multe variante si variabile...
- MindToAsk
- OP
- 123 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Kadett 1978 12N
MindToAsk
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina: Kadett 1978 12N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- MindToAsk
- OP
- 123 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Kadett 1978 12N
MindToAsk
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina: Kadett 1978 12N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
din contra (partea cu acu)!! ai vazut ce consum are?? 7.2 litri
Suna incredibil!!!
Totusi nu gasesc nicaieri un pret (asa numa ca sa ma desumflu) doar pentru motor ca nu-mi trebuie toata masina
btw. nu stie nimeni ce se face cu masinile pentru crash test? mi-ar fi buna una folosita pentru impactul lateral . Poate ma si platesc sa le-o iau
Suna incredibil!!!
Totusi nu gasesc nicaieri un pret (asa numa ca sa ma desumflu) doar pentru motor ca nu-mi trebuie toata masina
btw. nu stie nimeni ce se face cu masinile pentru crash test? mi-ar fi buna una folosita pentru impactul lateral . Poate ma si platesc sa le-o iau
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Scuza-ma ca iti spun, dar risti sa devi o victima a marketingului. S-o luam pe rand:
1. Injectia directa de benzina-VW sunt departe de a fi pionieri, primii care au introdus-o la masini de serie au fost Mitsubishi cu GDI-urile. Principala problema e ca isi atinge performantele doar in cazul folosirii benzinelor cu CO foarte mare si cu continut extrem de redus de sulf.
2. Supraalimentarea+consum redus-indiferent cum o faci, ca sa obtii 170 de cai vei consuma per total la fel de mult ca in cazul unui motor normal aspirat de aceiasi putere. Consumul redus e obtinut (mai ales la motoare cu injectie directa) numai in regim partial-greu de definit la motorul asta atata timp cat cuplul e maxim intre 1800 si 4000 de ture.
3. Complexitate-nu cred ca are rost sa ne gandim ca desi e mai mic, motorul e la fel cu unul de 2,2 benzina dar are in plus toate gadgeturile ale (compresor, turbina, tot felul de curele si angrenaje etc.)
4. Greutate-castigul e minim, un motor de 2,2 din aliaje usoare ajungand probabil cam la aceiasi greutate cu acest 1,4+accesorii.
In concluzie, parerea mea este ca singurul avantaj al acestui motor fata de un 2,2 sau 2,3 aspirat il reprezinta taxele reduse. In schimb dezavantaje (mai ales in timp) sunt o groaza.
1. Injectia directa de benzina-VW sunt departe de a fi pionieri, primii care au introdus-o la masini de serie au fost Mitsubishi cu GDI-urile. Principala problema e ca isi atinge performantele doar in cazul folosirii benzinelor cu CO foarte mare si cu continut extrem de redus de sulf.
2. Supraalimentarea+consum redus-indiferent cum o faci, ca sa obtii 170 de cai vei consuma per total la fel de mult ca in cazul unui motor normal aspirat de aceiasi putere. Consumul redus e obtinut (mai ales la motoare cu injectie directa) numai in regim partial-greu de definit la motorul asta atata timp cat cuplul e maxim intre 1800 si 4000 de ture.
3. Complexitate-nu cred ca are rost sa ne gandim ca desi e mai mic, motorul e la fel cu unul de 2,2 benzina dar are in plus toate gadgeturile ale (compresor, turbina, tot felul de curele si angrenaje etc.)
4. Greutate-castigul e minim, un motor de 2,2 din aliaje usoare ajungand probabil cam la aceiasi greutate cu acest 1,4+accesorii.
In concluzie, parerea mea este ca singurul avantaj al acestui motor fata de un 2,2 sau 2,3 aspirat il reprezinta taxele reduse. In schimb dezavantaje (mai ales in timp) sunt o groaza.
- MindToAsk
- OP
- 123 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Kadett 1978 12N
MindToAsk
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina: Kadett 1978 12N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Din pacate toti suntem victime ale marketingului . Nu ca am fi o adunatura de prosti, dar nu ai cum sa te pricepi in toate domeniile, nu? Si in + daca nu ar functiona, nu ar mai exista departamentul asta... de ce sa arunce firmele o gramada de bani pe 'reclama'?!
Cand vine vorba de motoare, eu fac parte din 'prostime'. De aceea exista forumuri ca acesta, sa aflam raspunsuri la intrebari banale pentru alti.
Dar sa lasam gluma la o parte .
Ok, sa zicem ca intr-adevar consuma cat unul de 2l si, la 170 de cai. Dar sa fim seriosi, cat de des ii vei avea 'inhamati' pe toti? Pe cand la un motor de capacitate mare nu prea vad cum reduci consumul... in + mai sunt si taxele de care zici.
Asa ca din pdv al consumului mi se pare mult mai rentabil asta de 1.4 (desi nu cred ca m-as putea abtine sa nu schimb peste 4000 ). Oricum pe masina mea de 800 de kile cred ca ar zbura.
Cand vine vorba de motoare, eu fac parte din 'prostime'. De aceea exista forumuri ca acesta, sa aflam raspunsuri la intrebari banale pentru alti.
Dar sa lasam gluma la o parte .
Ok, sa zicem ca intr-adevar consuma cat unul de 2l si, la 170 de cai. Dar sa fim seriosi, cat de des ii vei avea 'inhamati' pe toti? Pe cand la un motor de capacitate mare nu prea vad cum reduci consumul... in + mai sunt si taxele de care zici.
Asa ca din pdv al consumului mi se pare mult mai rentabil asta de 1.4 (desi nu cred ca m-as putea abtine sa nu schimb peste 4000 ). Oricum pe masina mea de 800 de kile cred ca ar zbura.
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
yeah, man..dar la masina tu nu crezi ca ar merge mai bine un muscle european mai gras in cilindree..sa simti cuplul autentic fara gadgeturi si alte electronice..?
ai intrebat: de ce sa arunce firmele o gramada de bani pe 'reclama'?! pentru ca singurul lucru cu care mai te poti diferentia de concurenta este sa bagi cate o noutate, cate o minune din asta...sa mai intoarca potentialul client capul spre tine....
consum 7.2%.. crezi ca ai consumul ala atunci cand vei scoate cei 140cp or smth? ai vazut tu masina care sa scoata consumul oficial atunci cand ii dai blana si incerci sa o storci si de ultimul calut?
asa ca sunt de acord cu don inginer..apropo ai zis: "Dar sa fim seriosi, cat de des ii vei avea 'inhamati' pe toti?" >> pai atunci de ce mai vrei motor de 140cp daca nu prea vei avea nevoie de toti caii..asa poti sa iti pui orice motor de pe-o vectra dezmembrata, chiar si un c18nz si cred ca va fi suficient pt utilizarea normala
ai intrebat: de ce sa arunce firmele o gramada de bani pe 'reclama'?! pentru ca singurul lucru cu care mai te poti diferentia de concurenta este sa bagi cate o noutate, cate o minune din asta...sa mai intoarca potentialul client capul spre tine....
consum 7.2%.. crezi ca ai consumul ala atunci cand vei scoate cei 140cp or smth? ai vazut tu masina care sa scoata consumul oficial atunci cand ii dai blana si incerci sa o storci si de ultimul calut?
asa ca sunt de acord cu don inginer..apropo ai zis: "Dar sa fim seriosi, cat de des ii vei avea 'inhamati' pe toti?" >> pai atunci de ce mai vrei motor de 140cp daca nu prea vei avea nevoie de toti caii..asa poti sa iti pui orice motor de pe-o vectra dezmembrata, chiar si un c18nz si cred ca va fi suficient pt utilizarea normala
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- MindToAsk
- OP
- 123 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Kadett 1978 12N
MindToAsk
- Mesaje scrise: 123
- Locatie:
- Masina: Kadett 1978 12N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
b28cxh a scris: >> pai atunci de ce mai vrei motor de 140cp daca nu prea vei avea nevoie de toti caii..asa poti sa iti pui orice motor de pe-o vectra dezmembrata, chiar si un c18nz si cred ca va fi suficient pt utilizarea normala
Nu man, nu m-ai inteles... Nu stiu cati oameni de pe forumu' asta isi permit sa aiba o masina doar pentru distractie. Asa ca decat sa am un monstru care bea la relanti cat motorul meu turat in 7000 mai bine compromisu' asta cu motorasu' de 1.4 la care pot sa am si consum mic si putere mare, in functie de nevoie.
Cyclops a scris:daca tot vrei caluti de rezerva pt okazii speciale eu zic sa te gandeshti la NOS... cred ca e mai realist decat motorul cela
btw. nu am citit inca noul cod rutier . S-a legalizat si pe la noi asa ceva?
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
Cyclops a scris:inainte era ilegal???
e legal cand e omologat de RAR..deocamdata nu am vaz decat GPLuri omologate
pai Mind2ask....eu nu stiu daca ai mers cu multe masini cu cilindree mare sau ai vb mai in detaliu cu proprietari..dar in afara de taxe care intr-adevar te cam rup (ex. RCAul) ...nu sunt chiar asa lacome atunci cand nu dai in ele.
Eu am mers si cu o alfa 164 din '89 cu motor de 3litri v6 (200cp), ma rog modelul OHC cu 2valve per cilindru..adica 12valve in total:D - care e ditamai vaporul si se stie ca alfele inghit si pe mama lor la consum...am facut 4 drumuri dus-intors pe DN3 Bucuresti-BZ, si am scos 9.5-10% consum mediu. Ce-i drept nu am sarit de 130-140 dar ma asteptam la ditamai consumul..in fond se infigea de rupea, eu obisnuit cu 90cp sau ce-
a mai ramas din ei pe vectra. Mi se pare ok tinand cont ca vectra mea imi ia vreo 8% mediu pe acelasi drum ,ca doar il fac saptamanal
depinde foarte mult si de stilul de condus...asa am un prieten caruia 1.7cdti-ul ii ia pe o astra classic, in extraurban, 7%...cum dracu nu stiu dar tinand cont ca stiu ca nu prea are habar sa conduca... .