- gabrielagrigorescu
- OP
- 13 mesaje
- din 13 Sep 2011
- Corsa 2000
- Bucuresti
gabrielagrigorescu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2011
- Mesaj Privat
buna ziua,
la sfarsitul lunii aprilie mi-a fost adus din germania un opel corsa din 2000, motor de 973 (1.0), in 3 cilindrii, cu aproximativ 97.000 km in bord.
dupa vreo saptamana dupa ce am inceput sa merg cu ea mi s-a aprins beculetul cu check motor (ca o pompita portocalie). mi s-a spus ca ar trebuii sa pun benzina mai buna si sa o acceler/turez mai mult si o sa dispara singur. Am facut asta si nu a disparut.
dupa alte cateva saptamani, cand porneam masina dimineta se ineca si trepida f tare. o opream si porneam de cateva ori pana mergea normal si porneam la drum, mergea ok, becul acela fiind in continuare aprins....
de 2 sapt insa masina tremura f tare in mers, nu se accelera mai deloc, era aproape imposibil de mers cu ea asa.
am mers la reprezentanta opel, mi-au pus-o pe tester si mi-au spus sa schimb modulul de aprindere (o cutie cu 3 craci de cauciuc care acopera bujiile), si bujiile, pt ca mersul masinii sa fie imbunatatit considerabil, apoi sa ma intorc la ei la tester, sa verificam si celelalte erori ce apareau necitibile din cauza modulului de aprindere defect.
am schimbat bujiile si modulul/bobina aceea (cu 700 lei la service-ul meu de cartier, nu cu 1.200 lei la reprezentanta opel) cu una noua... si masina mergea si mai rau! se balbaia, si ineca, nu se accelera...
ulterior baietii de la service au descoperit dupa un nou tester ca daca se deconecteaza debitmetru masina merge ok... asa ca am cumparat un debit metru nou (inca 300 lei) si dabia ascum mersul masinii a fost imbunatatit considerabil, si s-a stins si beculetul portocaliu ca o pompita.
insa in mers masina se infrana singura, ca si cum as fi pus frana de motor, asa deodata, se ineca, se zdruncina. si beculetul acela s-a reaprins, dar tot se putea circula cu ea cu neplacerea infranarii din senin!
astazi a murit de tot! am oprit la o trecere de pietoni, si cand sa plec a murit motorul. fara zgomot fara turatie fara nimic, doar s-a stins. am pornit o din nou, dupa 10 metri iar s-a oprit... si tot asa pana am gasit un loc de parcare.
care ar fi problema sau problemele?
pana acum am investit in ea
600 lei modul de apindere/bobina
50 lei bujii
100 lei (2 testere)
300 lei debit metru
100 lei mecanicii... in total vreo 1050 lei fara niciun rezultat concret
ce sa ii mai fac? a mai avut cineva aceste probleme?
la sfarsitul lunii aprilie mi-a fost adus din germania un opel corsa din 2000, motor de 973 (1.0), in 3 cilindrii, cu aproximativ 97.000 km in bord.
dupa vreo saptamana dupa ce am inceput sa merg cu ea mi s-a aprins beculetul cu check motor (ca o pompita portocalie). mi s-a spus ca ar trebuii sa pun benzina mai buna si sa o acceler/turez mai mult si o sa dispara singur. Am facut asta si nu a disparut.
dupa alte cateva saptamani, cand porneam masina dimineta se ineca si trepida f tare. o opream si porneam de cateva ori pana mergea normal si porneam la drum, mergea ok, becul acela fiind in continuare aprins....
de 2 sapt insa masina tremura f tare in mers, nu se accelera mai deloc, era aproape imposibil de mers cu ea asa.
am mers la reprezentanta opel, mi-au pus-o pe tester si mi-au spus sa schimb modulul de aprindere (o cutie cu 3 craci de cauciuc care acopera bujiile), si bujiile, pt ca mersul masinii sa fie imbunatatit considerabil, apoi sa ma intorc la ei la tester, sa verificam si celelalte erori ce apareau necitibile din cauza modulului de aprindere defect.
am schimbat bujiile si modulul/bobina aceea (cu 700 lei la service-ul meu de cartier, nu cu 1.200 lei la reprezentanta opel) cu una noua... si masina mergea si mai rau! se balbaia, si ineca, nu se accelera...
ulterior baietii de la service au descoperit dupa un nou tester ca daca se deconecteaza debitmetru masina merge ok... asa ca am cumparat un debit metru nou (inca 300 lei) si dabia ascum mersul masinii a fost imbunatatit considerabil, si s-a stins si beculetul portocaliu ca o pompita.
insa in mers masina se infrana singura, ca si cum as fi pus frana de motor, asa deodata, se ineca, se zdruncina. si beculetul acela s-a reaprins, dar tot se putea circula cu ea cu neplacerea infranarii din senin!
astazi a murit de tot! am oprit la o trecere de pietoni, si cand sa plec a murit motorul. fara zgomot fara turatie fara nimic, doar s-a stins. am pornit o din nou, dupa 10 metri iar s-a oprit... si tot asa pana am gasit un loc de parcare.
care ar fi problema sau problemele?
pana acum am investit in ea
600 lei modul de apindere/bobina
50 lei bujii
100 lei (2 testere)
300 lei debit metru
100 lei mecanicii... in total vreo 1050 lei fara niciun rezultat concret
ce sa ii mai fac? a mai avut cineva aceste probleme?
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
well, in primul rand, bun venit!
in al doilea rand, se pare ca ai un ghinion teribil. multe probleme, care probabil pleaca in lant de la una principala.
eu personal, nu sunt prea priceput la motoarele pe benzina, dar cred ca ar fi cel mai bine sa iei legatura cu maiandrei. gasesti topicul lor la sectiunea publicitate. ei lucreaza numai cu opel si nu sunt reprezentanta ca sa te rupa la bani. sunt convins ca iti vor rezolva problema.
mult succes!
in al doilea rand, se pare ca ai un ghinion teribil. multe probleme, care probabil pleaca in lant de la una principala.
eu personal, nu sunt prea priceput la motoarele pe benzina, dar cred ca ar fi cel mai bine sa iei legatura cu maiandrei. gasesti topicul lor la sectiunea publicitate. ei lucreaza numai cu opel si nu sunt reprezentanta ca sa te rupa la bani. sunt convins ca iti vor rezolva problema.
mult succes!
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Bine ai venit.
In primul rand ar trebui sa ai erori stocate.
Poti afla aceste erori cu testul "agrafa": https://www.clubopel.com/rez...&sa=Cauta#826
In primul rand ar trebui sa ai erori stocate.
Poti afla aceste erori cu testul "agrafa": https://www.clubopel.com/rez...&sa=Cauta#826
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
gabrielagrigorescu a scris:[...]opel corsa din 2000, motor de 973 (1.0), in 3 cilindrii, cu aproximativ 197.000 km in bord.[...]
Acuma-i corect kilometrajul...
Ca operatii:curatat EGR, clapeta de acceleratie, admisie, inlocuit bujii daca sunt vechi si, mai mult ca sigur, schimbat distributie. Dupa cum iti recomanda si Je, mergi la maiandrei nu la service-ul din spatele blocurilor (mai ales la schimbat distributie ca sunt convinsa ca e obosit tare motorul)
- gabrielagrigorescu
- OP
- 13 mesaje
- din 13 Sep 2011
- Corsa 2000
- Bucuresti
gabrielagrigorescu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2011
- Mesaj Privat
Shiva a scris:
Acuma-i corect kilometrajul...
Ca operatii:curatat EGR, clapeta de acceleratie, admisie, inlocuit bujii daca sunt vechi si, mai mult ca sigur, schimbat distributie. Dupa cum iti recomanda si Je, mergi la maiandrei nu la service-ul din spatele blocurilor (mai ales la schimbat distributie ca sunt convinsa ca e obosit tare motorul)
gabrielagrigorescu a scris:[...]opel corsa din 2000, motor de 973 (1.0), in 3 cilindrii, cu aproximativ 197.000 km in bord.[...]
Acuma-i corect kilometrajul...
Ca operatii:curatat EGR, clapeta de acceleratie, admisie, inlocuit bujii daca sunt vechi si, mai mult ca sigur, schimbat distributie. Dupa cum iti recomanda si Je, mergi la maiandrei nu la service-ul din spatele blocurilor (mai ales la schimbat distributie ca sunt convinsa ca e obosit tare motorul)
kilometrajul era scris corect in aprilie aveam 97.000 km ....
- gabrielagrigorescu
- OP
- 13 mesaje
- din 13 Sep 2011
- Corsa 2000
- Bucuresti
gabrielagrigorescu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2011
- Mesaj Privat
am curatat clapeta de acceleratie, si am scapat de opririle motorului din senin in mers, dar tot se ineaca masina in mers, si dimineata motorul bolboroseste.
am facut o progamare la tester la mainadrei... dabia pe 28 sept. mai aveau ceva liber :-<
pana atunci... astept... si revin cu nouatati!
multumesc tuturor pentru sugestii si ajutor!
am facut o progamare la tester la mainadrei... dabia pe 28 sept. mai aveau ceva liber :-<
pana atunci... astept... si revin cu nouatati!
multumesc tuturor pentru sugestii si ajutor!
- gabrielagrigorescu
- OP
- 13 mesaje
- din 13 Sep 2011
- Corsa 2000
- Bucuresti
gabrielagrigorescu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2011
- Mesaj Privat
salutari din nou,
imi cer scuze ca revin cu raspunsul asa de tarziu, problema a fost rezolvata. debitmetrul montat pe masina era defect / sau necorespunzator, dupa inlocuirea la service, si dupa colaborarea cu maiandrei totul a fost si este incontinuare in regula
va multumesc pentru raspunsuri si sugestii.
toate cele bune
imi cer scuze ca revin cu raspunsul asa de tarziu, problema a fost rezolvata. debitmetrul montat pe masina era defect / sau necorespunzator, dupa inlocuirea la service, si dupa colaborarea cu maiandrei totul a fost si este incontinuare in regula
va multumesc pentru raspunsuri si sugestii.
toate cele bune