Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • trio13

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut ! am cautat pe forum dar nu am gasit nimic in legatura cu problema care o am .
Sunt mandrul posesor al unui opel astra g cu motor y20dth din 2003 cu 206.000 de km . In urma unui accident s`au schimbat amortizoarele cu unele din dezmembrari si de aici a aparut problema . Flansa care se vede cand ridica capota la amortizoare nu sta lipita de caroserie ( vezi poza ) si cand o ridic pe cric sta normal . Am spus ca sunt de vina amortizoarele asa ca am cumparat unele noi de la blisten impreuna cu rulmenti si bucsa de cauciuc dar stau tot asa . Am fost la cativa mecanici si mi`au spus ca nu are nimic dar la denivelari bate cam tare si ai impresia ca se rupe masina .

Skip ads

  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
trebiesc stranse mai bine intai piulita de sub flansa si apoi cea de deasupra adica cea care se vede dar pt asta cred ca trebuiesc stranse amortizoarele cu presele si cred ce de aceea mecanici spun ca nui nimic cu alte cuvinte e mult de lucru , sper sa te ajute , tinema la curent. bafta
  • trio13

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am sa ma duc maine la un mecanic care spune ca problema ar fi de la sportul de arc . Acuma sa vad cat de multa dreptate are .

  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
bafta
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Hmm... si eu am aceeasi problema. A aparut dupa schimbarea amortizoarelor. Am pus amortizoare noi... cu tot cu flanse si rulmenti. Cu cele vechi parca nu era distanta aia...
La fel, daca ridic pe cric, se aseaza normal si prin gropi si denivelari face urat de tot. Sa revii cu amanunte dupa ce rezolvi Smile
  • trio13

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am fost astazi la mecanicul de care ziceam si imi spune ca e din cauza flanselor de cauciuc , dar eu le`am schimbat odata cu amortizoarele , mecanicii din romania Rolling Eyes , toate astea fiind spuse am sa ma pun sambata sa desfac tot ansamblu sa vad daca pot face ceva . Ma gandesc ca as pute asa pun niste piulite mai subtiri sau sa le mai iau la polizor ori sa fac mai mult filet pe amortizor ca sa se stranga mai bine arcul . Va tin la curent daca mai aflu ceva .
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu am impresia ca nu sunt flansele care trebuie. Chestia aia care sta mai ridicata, e stransa si lipita de flansa, deci mai mult de atat nu se poate strange...
De obicei fenomenul asta apare cand sunt duse flansele.
Ce amortizoare ai pus?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu, tot dupa schimbarea amortizoarelor.
Diferenta e ca la mine nu troncane nimic..
Odata cu amortizoarele am schimbat desigur si flansele si rulmentii.
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca de la aia troncane la mine. La mine stiu sigur ca e dusa cel putin o bucsa de la bratul din dreapta.
Nu mi se pare normal sa stea asa, adica tot ansamblul ala de arc-amortizor are joc sus jos 1-2 cm... singura chestie ce impiedica jocul e greutatea masinii
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Normal nu e, insa nici probleme n-am avut din cauza asta. Cred ca am depasit 30 000km de cand le am asa si masina merge bine si sta corect pe drum.
  • trio13

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Intocmai Nirolf1986 am vazut ca nu merge stransa mai tare flasa dar o modalitate sa stea normal tot trebui e sa fie
aco_008 : nici la mn nu troncane daca merg pe drum drept , dar de exemplu daca cobor o vale si fac la stanga in panta se aud cum bat .
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Iti dai seama ca atunci cand am spus ca nu-mi bate nimic nu m-am referit la drum drept.
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
pai la drum drept nu-mi bate nici mie nimic... Very Happy
imi bate cand trec peste un capac de canal (ca la noi nu exista canale la nivel cu drumul) sau cand mai trec printr-o groapa..
  • trio13

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nirolf1986 : mare dreptate ai
Daca nu merge sa le fac sa stea cum trebuie ma gandesc sa fac gen distantier si sa stea fix .
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
hai ca am facut si eu niste poze...
asa arata treaba la mine:


In partea stanga e vreo 2 cm "gaura" iar in dreapta vreo 2 mm
Nu stiu daca are vreo legatura, dar pe partea unde e "gaura" mai mare, se vede axul acela de la amortizor... pe cealalta parte nu se vede
  • trio13

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Maine sper sa ma apuc de masina sa vad daca reusesc sa fac ceva . Daca obtin un rezultat bun va anunt .


  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema. Apare un zgomot doar cand roata ''cade'' in gropa ..a se citi crater.
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
vati gandit sa nu fie de la arc sa stea prea comprimat? eu cred ca trebuiau schimbate pereche arc si amortizor amandoua odata, pentru ca exista si diferenta de uzura si de producator.
  • trio13

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mai auzisem ca sunt doua tipuri de amortizoare cu filet scur si lung , dar nu schimba nimic deoarece se strang la fel . Dupa ce m`am chinuit sa gasesc o solutie am ajuns la un consens , sa imi iau flanse originale altceva nu poate fi .
Voi a`ti luat flanse originale cand a`ti schimbat amortizoarele ?
  • FLV

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu. Cand am cumparat masina aveam suspensii sport pe ea, si sincer nu am bagat de seama daca sunt ridicate sau nu capacele alea. In timp am inceput sa aud zgomote, mecanicii spuneau ca e de la flanse, apoi am observat capcele ridicate. Banuiam ca e de la flanse ca sunt duse.
Acea diferentza am observat-o si la un coleg care are masina noua de prin 2009 are 20.000km si totul e original pe ea.
Acum am schimbat tot ansamblu: arc, amortizor, rulment, flanse. Sta la fel, intra un deget intre capacul ala si caroserie(oala telescopului).
Ca idee amortizoarele sunt febi, arcul e CS(Germany), flansele, suportul de arc si rulemntul sunt febi. Acum nu mai sta nici dopul ala din capul amortizorului pentru ca amortizorul nu mai are varful ala hexagonal cum am observat la colegu'. Dupa ce se termina filetul are un varf hexagonal care intra in dop.
Dupa mine, nu cred ca ar trebui sa creeze nici un fel de problema distanta aia, doar in cazul in care ei o gropa incat sa-ti sara masina in sus si ansmablu roata + amortizor sa ramana in urma ...ceea ce e imposibil.
Ar trebui ca flansa sa aiba scobitura aia mai adanca ca sa intre si surubul care o strange si capacul ala de deasupra sa stea lipit de caroserie. Ca solutie daca va sta pe creier e sa scoateti capacul si sa puneti o garnitura de cauciuc ca o saiba mare, sa umpleti spatiul ala gol.
Ma gandesc ca asa ar trebui sa stea, dupa ce am vazut si la o masina destul de noua (nu cred ca a dat roata jos niciodata) ca sta asa.


Ultima modificare făcută de FLV la Lun 07 Nov, 2011 10:14 am
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR