- trio13
- OP
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salut ! am cautat pe forum dar nu am gasit nimic in legatura cu problema care o am .
Sunt mandrul posesor al unui opel astra g cu motor y20dth din 2003 cu 206.000 de km . In urma unui accident s`au schimbat amortizoarele cu unele din dezmembrari si de aici a aparut problema . Flansa care se vede cand ridica capota la amortizoare nu sta lipita de caroserie ( vezi poza ) si cand o ridic pe cric sta normal . Am spus ca sunt de vina amortizoarele asa ca am cumparat unele noi de la blisten impreuna cu rulmenti si bucsa de cauciuc dar stau tot asa . Am fost la cativa mecanici si mi`au spus ca nu are nimic dar la denivelari bate cam tare si ai impresia ca se rupe masina .
Sunt mandrul posesor al unui opel astra g cu motor y20dth din 2003 cu 206.000 de km . In urma unui accident s`au schimbat amortizoarele cu unele din dezmembrari si de aici a aparut problema . Flansa care se vede cand ridica capota la amortizoare nu sta lipita de caroserie ( vezi poza ) si cand o ridic pe cric sta normal . Am spus ca sunt de vina amortizoarele asa ca am cumparat unele noi de la blisten impreuna cu rulmenti si bucsa de cauciuc dar stau tot asa . Am fost la cativa mecanici si mi`au spus ca nu are nimic dar la denivelari bate cam tare si ai impresia ca se rupe masina .
- ionel dobre
- **
- 291 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Astra 2001 z16se
- Timis
ionel dobre
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
- trio13
- OP
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
- ionel dobre
- **
- 291 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Astra 2001 z16se
- Timis
ionel dobre
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
Hmm... si eu am aceeasi problema. A aparut dupa schimbarea amortizoarelor. Am pus amortizoare noi... cu tot cu flanse si rulmenti. Cu cele vechi parca nu era distanta aia...
La fel, daca ridic pe cric, se aseaza normal si prin gropi si denivelari face urat de tot. Sa revii cu amanunte dupa ce rezolvi
La fel, daca ridic pe cric, se aseaza normal si prin gropi si denivelari face urat de tot. Sa revii cu amanunte dupa ce rezolvi
- trio13
- OP
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am fost astazi la mecanicul de care ziceam si imi spune ca e din cauza flanselor de cauciuc , dar eu le`am schimbat odata cu amortizoarele , mecanicii din romania , toate astea fiind spuse am sa ma pun sambata sa desfac tot ansamblu sa vad daca pot face ceva . Ma gandesc ca as pute asa pun niste piulite mai subtiri sau sa le mai iau la polizor ori sa fac mai mult filet pe amortizor ca sa se stranga mai bine arcul . Va tin la curent daca mai aflu ceva .
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- trio13
- OP
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- trio13
- OP
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- trio13
- OP
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- NeamTuLe
- **
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- trio13
- OP
- 258 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
Mai auzisem ca sunt doua tipuri de amortizoare cu filet scur si lung , dar nu schimba nimic deoarece se strang la fel . Dupa ce m`am chinuit sa gasesc o solutie am ajuns la un consens , sa imi iau flanse originale altceva nu poate fi .
Voi a`ti luat flanse originale cand a`ti schimbat amortizoarele ?
Voi a`ti luat flanse originale cand a`ti schimbat amortizoarele ?
- FLV
- **
- 163 mesaje
- din 06 Jul 2010
- Astra 2003 Z16XE
- Neamt
FLV
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2010
- Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu. Cand am cumparat masina aveam suspensii sport pe ea, si sincer nu am bagat de seama daca sunt ridicate sau nu capacele alea. In timp am inceput sa aud zgomote, mecanicii spuneau ca e de la flanse, apoi am observat capcele ridicate. Banuiam ca e de la flanse ca sunt duse.
Acea diferentza am observat-o si la un coleg care are masina noua de prin 2009 are 20.000km si totul e original pe ea.
Acum am schimbat tot ansamblu: arc, amortizor, rulment, flanse. Sta la fel, intra un deget intre capacul ala si caroserie(oala telescopului).
Ca idee amortizoarele sunt febi, arcul e CS(Germany), flansele, suportul de arc si rulemntul sunt febi. Acum nu mai sta nici dopul ala din capul amortizorului pentru ca amortizorul nu mai are varful ala hexagonal cum am observat la colegu'. Dupa ce se termina filetul are un varf hexagonal care intra in dop.
Dupa mine, nu cred ca ar trebui sa creeze nici un fel de problema distanta aia, doar in cazul in care ei o gropa incat sa-ti sara masina in sus si ansmablu roata + amortizor sa ramana in urma ...ceea ce e imposibil.
Ar trebui ca flansa sa aiba scobitura aia mai adanca ca sa intre si surubul care o strange si capacul ala de deasupra sa stea lipit de caroserie. Ca solutie daca va sta pe creier e sa scoateti capacul si sa puneti o garnitura de cauciuc ca o saiba mare, sa umpleti spatiul ala gol.
Ma gandesc ca asa ar trebui sa stea, dupa ce am vazut si la o masina destul de noua (nu cred ca a dat roata jos niciodata) ca sta asa.
Ultima modificare făcută de FLV la Lun 07 Nov, 2011 10:14 am
Acea diferentza am observat-o si la un coleg care are masina noua de prin 2009 are 20.000km si totul e original pe ea.
Acum am schimbat tot ansamblu: arc, amortizor, rulment, flanse. Sta la fel, intra un deget intre capacul ala si caroserie(oala telescopului).
Ca idee amortizoarele sunt febi, arcul e CS(Germany), flansele, suportul de arc si rulemntul sunt febi. Acum nu mai sta nici dopul ala din capul amortizorului pentru ca amortizorul nu mai are varful ala hexagonal cum am observat la colegu'. Dupa ce se termina filetul are un varf hexagonal care intra in dop.
Dupa mine, nu cred ca ar trebui sa creeze nici un fel de problema distanta aia, doar in cazul in care ei o gropa incat sa-ti sara masina in sus si ansmablu roata + amortizor sa ramana in urma ...ceea ce e imposibil.
Ar trebui ca flansa sa aiba scobitura aia mai adanca ca sa intre si surubul care o strange si capacul ala de deasupra sa stea lipit de caroserie. Ca solutie daca va sta pe creier e sa scoateti capacul si sa puneti o garnitura de cauciuc ca o saiba mare, sa umpleti spatiul ala gol.
Ma gandesc ca asa ar trebui sa stea, dupa ce am vazut si la o masina destul de noua (nu cred ca a dat roata jos niciodata) ca sta asa.
Ultima modificare făcută de FLV la Lun 07 Nov, 2011 10:14 am