Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • eugen_gsi16v

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
acum o data cu distributia vreau sa schimb si filtru de benzina si cel de aer, ma gandeam ca ar fi mai bine sa il inlocuiesc cu unul conic dar as vrea sa ii fac un traseu sa traga aer direct din masca ma poate ajuta cineva ??

o intrebare pt cei care au conic te ajuta cu ceva?? se simte vro diferenta??
Skip ads

  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
am avut si eu pe masina filtru conic dar la ce nisip si praf zboara prin bucuresti am renuntat la el.
da,cu el suna motorul intr-un fel dar cand e f. cald si stai in aglomeratie trage toata caldura de la motor.
  • eugen_gsi16v

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
probabil iti tragea aer cald de la motor deoarece nu ai avut traseu facut sa traga aer din fata din grila si atunci el tragea aerul cald de la motor
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pune mai bine un filtru sport in cutia originala... Wink
  • eugen_gsi16v

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
eu am sa incerc si cu cel conic sa vad cum se comporta si daca nu imi place cum trage am sa il pun inapoi pe cel din cutie dar intrebam poate a mai facut cineva schimbarea asta si eram curios cum trage daca este vro schimbare
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Sfatul lui sorin666 este cel mai bun: si filtrele sport facute pentru a fi montate in cutiile originale ale masinilor ofera tot atata putere cat si cele conice.
Poti citi despre asta pe site-ul KN (www.knfilters.com) la "stock replacement air filters".
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am avut filtru normal si filtru sport pe masina, in functie de puterea motorului un filtru de aer sport impreuna cu o evacuare "usurata" iti poate aduce un castig in putere de 5-7%.
Solutia data de sorin este cea mai buna si deoarece carcasa originala a filtrului este prevazuta cu priza de aer "rece" iar un filtru conic montat direct pe admisie trage aer cald din compartimentul motor ceea ce nu este tocmai indicat.
Eu unul as folosi un filtru sport in carcasa originala la care as modica/mari priza de aer in asa fel incat sa intre cat mai mult aer rece din exterior.
  • eugen_gsi16v

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ms ult mp sfat

dar de ce 80% sin masinile care vin la curse au filtru conic cu admisie sin masca sau din far in functie de masina?? nu este un surplus de aer si putin debitul marit ma ajuta mai mult in concluzie eu imi doresc sa am un surplus de aer cum pot reusi ??
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daca vrei cu adevarat un surplus de aer marit priza in capote si un aripa de pe partea filrului, din ambele parti trasa "teava" pentru admisia de aer si ... ai ceva putere cu adevarat.
Dezavantaj: o sa-l cureti din 100k in 100 de km Laughing
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
In concluzie, incearca sa modifici priza aia care ne-ai aratat-o mareste-i diametrul si baga un filtru sport in cutia originala (am inpresia ca este mai scump decat cel conic) ai avantajul in acest fel ca treci aer rece prin filtru in loc de aer cald...
Referitor la curse acum am vazut pe unii care scot farul masinii pentru a trage aer rece... poti sa incerci sa vezi daca are efect.
ATENTIE!!! nu toate filtrele dau aceleasi rezultate si mai ales nu toate filtreaza aerul la fel de bine. Asa ca lasa solutiiile ieftine deoparte.
  • eugen_gsi16v

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
m-am uitat astazi cum ar veni filtru pus si imi trebui un cot de inox aveti ideie pe une pot gasi??
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Incearca la cei de la Pilot pe sos Pantelimon.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Dupa ce am vazut un filtru conic montat pe un 2.0 diesel, zgomotul de tractoras e mai gros... super Very Happy , proprietarul zice ca masina urca mai repede in ture... Cool, curios din fire m-am documentat :
- cei care nu au asa ceva montat pe masina zic ca ... strica debitmetre, nu filtreaza bine ... nu se simte, ei bine nu e chiar asa:
-filtreaza mai bine decat cel de hartie pentru ca are alte materiale din care e confectionat, unele se imbiba cu putin ulei ca sa retina mai bine particulele de praf, zgomotul e marfa, creste un pic consumul cu 0.5 litri, iar daca ar strica ceva(debitmetre) atunci nu ar mai produce nimeni asa ceva din moment ce nu e bun ar da falimet firme de renume(K&N, Piper Cross,Green Filters,Raid etc ) , cei care au montat nu au observat urme de praf pe traseul admisiei, dar cu cel stock de hartie au constatat urme de praf "fin"
NU dauneaza masinii daca este montat corespunzator si e ceva de firma nu din Vitan "no name'uri" adica :
-un filtru conic de firma cu carcasa de carbon care sa reziste la temperatura, montat cat mai departe de motor, la nivelul contraaripii, eu as mai adauga un scut de azbest(si improvizat ar merge )
- modificat traseul de admisie cu conducte ceva mai maricele ca sa traga mai mult aer decat prin furtunele stock
- decat sa se bage inoxuri care sa dea bine pentru ca lucesc, ei bine se incing, e mai buna conducta de PVC, iarasi mare smecherie nu e decat daca se modifica traseul astfel incat sa intre aer rece, aici ar merge niste "guri" mai mari bagate in dreptul aerisirii dela capota si una care sa dea direct in filtru
Rezultat:
-zgomot marfa care inspira putere Twisted Evil
-masina creste mai repede in ture Razz
-3 martzoage in plus langa herghelie
Astept sa fac rost de ceva finante(pentru filtru ca tubulatura o fac moca, face rost tata Twisted Evil ) si va tin la curent, sunt dispus sa accept comentarii sau sfaturi
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Astept pareri, sfaturi etc, orice ... Cool
  • zuza
  • **
  • 51 mesaje
  • din 23 Jan 2007
  • Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
  • Bucuresti
  • zuza

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2007

  • Mesaj Privat
dk reusesti tu ... ma juti si pe mine? Smile) !
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Te ajut dar ai rabdare ca nu fac modificarea maine Laughing
Uite care e dilema , nu stiu ce sa aleg, anexez mai jos ceva linkuri


http://www.apexi-usa.com/pr...166&pageNum=1


http://www.aempower.com/Vie...spx?CategoryID=28

http://www.pipercross.net/c...re_technology.asp

http://www.knfilters.com/un...sal/universal.htm

Faza e ca m-as baga la un filtru de firma, pana in 120-130 RON
  • zuza
  • **
  • 51 mesaje
  • din 23 Jan 2007
  • Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
  • Bucuresti
  • zuza

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2007

  • Mesaj Privat
knd iti iei filtru...conteaza ca e masina pe benzina sau pe motorina?
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
In principiu nu, ce conteaza e sa fie firma, cu carcasa de carbon, eventual daca gasesti model "twister", sa aiba ceva de protectie contra apei de ploaie si depinde acum ce vrei sa alegi, pe baza de ulei sau fara, astea sunt toate tipurile posibile Cool
  • zuza
  • **
  • 51 mesaje
  • din 23 Jan 2007
  • Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
  • Bucuresti
  • zuza

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2007

  • Mesaj Privat
as fi fff interesat de un filtru !
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Mai bag aici ceva linkuri interesante pentru doritori :

http://www.streetracing.ro/...ir-filters-2.html
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR