- eugen_gsi16v
- OP
- 22 mesaje
- din 03 Sep 2005
eugen_gsi16v
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
acum o data cu distributia vreau sa schimb si filtru de benzina si cel de aer, ma gandeam ca ar fi mai bine sa il inlocuiesc cu unul conic dar as vrea sa ii fac un traseu sa traga aer direct din masca ma poate ajuta cineva ??
o intrebare pt cei care au conic te ajuta cu ceva?? se simte vro diferenta??
o intrebare pt cei care au conic te ajuta cu ceva?? se simte vro diferenta??
- vectra16
- **
- 103 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Bucuresti
vectra16
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- eugen_gsi16v
- OP
- 22 mesaje
- din 03 Sep 2005
eugen_gsi16v
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- eugen_gsi16v
- OP
- 22 mesaje
- din 03 Sep 2005
eugen_gsi16v
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Am avut filtru normal si filtru sport pe masina, in functie de puterea motorului un filtru de aer sport impreuna cu o evacuare "usurata" iti poate aduce un castig in putere de 5-7%.
Solutia data de sorin este cea mai buna si deoarece carcasa originala a filtrului este prevazuta cu priza de aer "rece" iar un filtru conic montat direct pe admisie trage aer cald din compartimentul motor ceea ce nu este tocmai indicat.
Eu unul as folosi un filtru sport in carcasa originala la care as modica/mari priza de aer in asa fel incat sa intre cat mai mult aer rece din exterior.
Solutia data de sorin este cea mai buna si deoarece carcasa originala a filtrului este prevazuta cu priza de aer "rece" iar un filtru conic montat direct pe admisie trage aer cald din compartimentul motor ceea ce nu este tocmai indicat.
Eu unul as folosi un filtru sport in carcasa originala la care as modica/mari priza de aer in asa fel incat sa intre cat mai mult aer rece din exterior.
- eugen_gsi16v
- OP
- 22 mesaje
- din 03 Sep 2005
eugen_gsi16v
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
In concluzie, incearca sa modifici priza aia care ne-ai aratat-o mareste-i diametrul si baga un filtru sport in cutia originala (am inpresia ca este mai scump decat cel conic) ai avantajul in acest fel ca treci aer rece prin filtru in loc de aer cald...
Referitor la curse acum am vazut pe unii care scot farul masinii pentru a trage aer rece... poti sa incerci sa vezi daca are efect.
ATENTIE!!! nu toate filtrele dau aceleasi rezultate si mai ales nu toate filtreaza aerul la fel de bine. Asa ca lasa solutiiile ieftine deoparte.
Referitor la curse acum am vazut pe unii care scot farul masinii pentru a trage aer rece... poti sa incerci sa vezi daca are efect.
ATENTIE!!! nu toate filtrele dau aceleasi rezultate si mai ales nu toate filtreaza aerul la fel de bine. Asa ca lasa solutiiile ieftine deoparte.
- eugen_gsi16v
- OP
- 22 mesaje
- din 03 Sep 2005
eugen_gsi16v
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Dupa ce am vazut un filtru conic montat pe un 2.0 diesel, zgomotul de tractoras e mai gros... super , proprietarul zice ca masina urca mai repede in ture... , curios din fire m-am documentat :
- cei care nu au asa ceva montat pe masina zic ca ... strica debitmetre, nu filtreaza bine ... nu se simte, ei bine nu e chiar asa:
-filtreaza mai bine decat cel de hartie pentru ca are alte materiale din care e confectionat, unele se imbiba cu putin ulei ca sa retina mai bine particulele de praf, zgomotul e marfa, creste un pic consumul cu 0.5 litri, iar daca ar strica ceva(debitmetre) atunci nu ar mai produce nimeni asa ceva din moment ce nu e bun ar da falimet firme de renume(K&N, Piper Cross,Green Filters,Raid etc ) , cei care au montat nu au observat urme de praf pe traseul admisiei, dar cu cel stock de hartie au constatat urme de praf "fin"
NU dauneaza masinii daca este montat corespunzator si e ceva de firma nu din Vitan "no name'uri" adica :
-un filtru conic de firma cu carcasa de carbon care sa reziste la temperatura, montat cat mai departe de motor, la nivelul contraaripii, eu as mai adauga un scut de azbest(si improvizat ar merge )
- modificat traseul de admisie cu conducte ceva mai maricele ca sa traga mai mult aer decat prin furtunele stock
- decat sa se bage inoxuri care sa dea bine pentru ca lucesc, ei bine se incing, e mai buna conducta de PVC, iarasi mare smecherie nu e decat daca se modifica traseul astfel incat sa intre aer rece, aici ar merge niste "guri" mai mari bagate in dreptul aerisirii dela capota si una care sa dea direct in filtru
Rezultat:
-zgomot marfa care inspira putere
-masina creste mai repede in ture
-3 martzoage in plus langa herghelie
Astept sa fac rost de ceva finante(pentru filtru ca tubulatura o fac moca, face rost tata ) si va tin la curent, sunt dispus sa accept comentarii sau sfaturi
- cei care nu au asa ceva montat pe masina zic ca ... strica debitmetre, nu filtreaza bine ... nu se simte, ei bine nu e chiar asa:
-filtreaza mai bine decat cel de hartie pentru ca are alte materiale din care e confectionat, unele se imbiba cu putin ulei ca sa retina mai bine particulele de praf, zgomotul e marfa, creste un pic consumul cu 0.5 litri, iar daca ar strica ceva(debitmetre) atunci nu ar mai produce nimeni asa ceva din moment ce nu e bun ar da falimet firme de renume(K&N, Piper Cross,Green Filters,Raid etc ) , cei care au montat nu au observat urme de praf pe traseul admisiei, dar cu cel stock de hartie au constatat urme de praf "fin"
NU dauneaza masinii daca este montat corespunzator si e ceva de firma nu din Vitan "no name'uri" adica :
-un filtru conic de firma cu carcasa de carbon care sa reziste la temperatura, montat cat mai departe de motor, la nivelul contraaripii, eu as mai adauga un scut de azbest(si improvizat ar merge )
- modificat traseul de admisie cu conducte ceva mai maricele ca sa traga mai mult aer decat prin furtunele stock
- decat sa se bage inoxuri care sa dea bine pentru ca lucesc, ei bine se incing, e mai buna conducta de PVC, iarasi mare smecherie nu e decat daca se modifica traseul astfel incat sa intre aer rece, aici ar merge niste "guri" mai mari bagate in dreptul aerisirii dela capota si una care sa dea direct in filtru
Rezultat:
-zgomot marfa care inspira putere
-masina creste mai repede in ture
-3 martzoage in plus langa herghelie
Astept sa fac rost de ceva finante(pentru filtru ca tubulatura o fac moca, face rost tata ) si va tin la curent, sunt dispus sa accept comentarii sau sfaturi
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
zuza
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Te ajut dar ai rabdare ca nu fac modificarea maine
Uite care e dilema , nu stiu ce sa aleg, anexez mai jos ceva linkuri
http://www.apexi-usa.com/pr...166&pageNum=1
http://www.aempower.com/Vie...spx?CategoryID=28
http://www.pipercross.net/c...re_technology.asp
http://www.knfilters.com/un...sal/universal.htm
Faza e ca m-as baga la un filtru de firma, pana in 120-130 RON
Uite care e dilema , nu stiu ce sa aleg, anexez mai jos ceva linkuri
http://www.apexi-usa.com/pr...166&pageNum=1
http://www.aempower.com/Vie...spx?CategoryID=28
http://www.pipercross.net/c...re_technology.asp
http://www.knfilters.com/un...sal/universal.htm
Faza e ca m-as baga la un filtru de firma, pana in 120-130 RON
zuza
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
zuza
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Mai bag aici ceva linkuri interesante pentru doritori :
http://www.streetracing.ro/...ir-filters-2.html
http://www.streetracing.ro/...ir-filters-2.html