- marian_sro
- OP
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
buna seara!
masina:vectra b2 x20xev 1999.
motor refacut ( segmentare+semeringuri supape+ghiduri+supape noi) din cauza de consum de 300 ml/1000 km.
problema se prezinta astfel. dupa o frana de motor mai lunga la accelerare da fum mult pe esapament.ulei ars.asta concomitent cu eroare de debitmetru(high voltaje) banu aer fals.
am desfacut din nou motorul la 1 saptamana.3 pistoane plina de ulei+supape cu ulei pe ele.
schimbat semeringuri+supape noi+ ghiduri noi. momentan acelasi simptom.dupa frana de motor, pe accelerare nor de fum.
ce am facut pana acum:
anulat furtunul subtire de la capac culbutor la clapeta.
verificat furtunul de la servo. e uscat deci nu imi trage lichid de frana pe acolo.
inversat furtunasele de la supapa canistrei de vapori.aici surpriza MARE: consumul instant la relanti e de 0,7/l/h fata de 1,1 inainte.plus se aude un bazait continuu din zona rezervorului.cu furtunasele inversate parca de fum si pe accelerare , dar nu se mai aprinde ceck cu eroare de debitmetru.
am razolit netul , nu am gasit pe nicaieri ciudateniile astea.
are cineva idee pe unde trage ulei in admisie( clapeta nu e foarte murdara)?
idei? eu le-am terminat.
o poza cu pozitia tuturor furtunaselor de vacum?
multumesc.
masina:vectra b2 x20xev 1999.
motor refacut ( segmentare+semeringuri supape+ghiduri+supape noi) din cauza de consum de 300 ml/1000 km.
problema se prezinta astfel. dupa o frana de motor mai lunga la accelerare da fum mult pe esapament.ulei ars.asta concomitent cu eroare de debitmetru(high voltaje) banu aer fals.
am desfacut din nou motorul la 1 saptamana.3 pistoane plina de ulei+supape cu ulei pe ele.
schimbat semeringuri+supape noi+ ghiduri noi. momentan acelasi simptom.dupa frana de motor, pe accelerare nor de fum.
ce am facut pana acum:
anulat furtunul subtire de la capac culbutor la clapeta.
verificat furtunul de la servo. e uscat deci nu imi trage lichid de frana pe acolo.
inversat furtunasele de la supapa canistrei de vapori.aici surpriza MARE: consumul instant la relanti e de 0,7/l/h fata de 1,1 inainte.plus se aude un bazait continuu din zona rezervorului.cu furtunasele inversate parca de fum si pe accelerare , dar nu se mai aprinde ceck cu eroare de debitmetru.
am razolit netul , nu am gasit pe nicaieri ciudateniile astea.
are cineva idee pe unde trage ulei in admisie( clapeta nu e foarte murdara)?
idei? eu le-am terminat.
o poza cu pozitia tuturor furtunaselor de vacum?
multumesc.
- marian_sro
- OP
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- OP
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
only_x
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2011
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- OP
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
sa vad daca pe acolo trage. e pus totul inapoi cum era.
mi-a dat cineva o teorie cum ca canalele de segmenti de pe pistoane sunt mai mari( uzura?) si pana se umplu de calamina asa va face.
alta teorie cum ca inca nu sunt asezati segmentii( am 4000 km de la segmentare)
momentan bujiile se prezinta mai bine. doar cea de pe pistonul 4 mai plina de ulei. la inceput 3 erau pline( 2,3,4)
daca nu isi revine pana la vara pun alt motor si gata.( am unu care pare ok de pe o masina de anglia)
mi-a dat cineva o teorie cum ca canalele de segmenti de pe pistoane sunt mai mari( uzura?) si pana se umplu de calamina asa va face.
alta teorie cum ca inca nu sunt asezati segmentii( am 4000 km de la segmentare)
momentan bujiile se prezinta mai bine. doar cea de pe pistonul 4 mai plina de ulei. la inceput 3 erau pline( 2,3,4)
daca nu isi revine pana la vara pun alt motor si gata.( am unu care pare ok de pe o masina de anglia)