- cont-sters-1946
- OP
- 30 mesaje
- din 11 Mar 2006
cont-sters-1946
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2006
- Mesaj Privat
salutare, am si eu o intrebare, actualmente rulez cu un set de Continental CSC2 205/50/R16 si as vrea sa le schimb cu Continental CSC2 205/55/R16
Banda ar fi putin mai inalta, cca 5mm / fiecare parte.
Motivul ar fi confortul ceva mai mare cu cauciucuri cu guma mai groasa si evident pretul (Se pare ca 55-urile sunt mai ieftine)
Ce parere aveti? pot aparea efecte secundare la rulare? Atingere in partea superioara a aripii? Sistemul de directie are de suferit?
Multumesc anticipat
Mihai
Banda ar fi putin mai inalta, cca 5mm / fiecare parte.
Motivul ar fi confortul ceva mai mare cu cauciucuri cu guma mai groasa si evident pretul (Se pare ca 55-urile sunt mai ieftine)
Ce parere aveti? pot aparea efecte secundare la rulare? Atingere in partea superioara a aripii? Sistemul de directie are de suferit?
Multumesc anticipat
Mihai
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
daca sunt mai mari, sunt mai grele... => o inertie la roata mai mare, se solicita planetara mai mult, iar vitezometrul iti va indica mai putin... despre distantza la aripa nu stiu sa-ti spun...
pt informatii suplimentare despre roti si cauciucuri: http://www.carbibles.com/tyre_bible.html
pt informatii suplimentare despre roti si cauciucuri: http://www.carbibles.com/tyre_bible.html
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- cont-sters-1946
- OP
- 30 mesaje
- din 11 Mar 2006
cont-sters-1946
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2006
- Mesaj Privat
si.. fiindca n-am avut de ales, le-am pus tot pe cele cu 50, noi noute.
Le-au montat baietii, echilibrat (de precizat ca fiecare jeanta mi-a cerut cam 15-20 pe fiecare parte) si am purces la drum inapoi spre craiova
stupoare .. la 120-140 km/h .. vibratie in volan. Stiu sigur ca aveam si cu cele vechi o mica vibratie, si speram sa scap de ea, dar acum parca e si mai amplificata.
Baietii de la 'depozitul de anvelope' mi-au spus ca jentile nu au probleme, asa ca nu prea stiu din ce cauza poate sa fi aparut vibratia asta?! sa merg sa fac geometria rotilor (unghi, etc?). Ce alte elemente de directie pot genera problema asta?
Multumesc
Le-au montat baietii, echilibrat (de precizat ca fiecare jeanta mi-a cerut cam 15-20 pe fiecare parte) si am purces la drum inapoi spre craiova
stupoare .. la 120-140 km/h .. vibratie in volan. Stiu sigur ca aveam si cu cele vechi o mica vibratie, si speram sa scap de ea, dar acum parca e si mai amplificata.
Baietii de la 'depozitul de anvelope' mi-au spus ca jentile nu au probleme, asa ca nu prea stiu din ce cauza poate sa fi aparut vibratia asta?! sa merg sa fac geometria rotilor (unghi, etc?). Ce alte elemente de directie pot genera problema asta?
Multumesc
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- cont-sters-1946
- OP
- 30 mesaje
- din 11 Mar 2006
cont-sters-1946
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2006
- Mesaj Privat
cam ochiometric asa, au lasat janta sa ruleze pe masina de echilibrat si au intins un brat subtire metalic pe rama ei, sa vada daca oscileaza.
La SAMA in craiova geometria e cam 75 RON
Am mai citit si pe alte forumuri, e posibil ca problemele cu vibratia in volan sa fie datorate si capetelor de bara? bucselor, butucului cu rulment pe care se prinde roata, pivoti, rulmenti?!
La SAMA in craiova geometria e cam 75 RON
Am mai citit si pe alte forumuri, e posibil ca problemele cu vibratia in volan sa fie datorate si capetelor de bara? bucselor, butucului cu rulment pe care se prinde roata, pivoti, rulmenti?!
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
Daca e de la rulment se aude un uruit in timp ce merge masina.. si se aude po toata plaja de turatii, bucshile de asemenea se cam aud troncanind.. pivorii pe drum drept nu prea dau vibratii in volan, capetele de bara tot asa...
De regula ceea ce descrii tu (vibratii in volan pornind de la o viteza specifica) e simptom de roti neechilibrate...
Sa vedem ce mai zic baietii, poate stie careva ceva specific pt masina ta...
De regula ceea ce descrii tu (vibratii in volan pornind de la o viteza specifica) e simptom de roti neechilibrate...
Sa vedem ce mai zic baietii, poate stie careva ceva specific pt masina ta...
- Dragster
- **
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Am avut pe fata Dunlop 205 50 R16 si nu am avut niciodata nici o vibratie in volan, desi cauciucurile erau foarte uzate. Le-am schimbat in toamna cu 205 55 R16 si de asemenea, nu am nici o vibratie, desi bucsele cam troncane si ar trebui schimbate. Parerea mea e ca nu sunt echilibrate rotile cum trebuie.
- cont-sters-1946
- OP
- 30 mesaje
- din 11 Mar 2006
cont-sters-1946
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2006
- Mesaj Privat
... venit acum de la service Bosch (proaspat deschis, aparatura ff noua, bine calibrata de care sunt FOARTE MANDRI).
Am verificat tot, bucse, rulmenti, pivoti.. toate tari ca tunul, absolut impecabile... acum ma bucur ca merg exagerat de incet pe drumuri proaste
In schimb, uzate flansele + rulmentii + bucsele de la amortizoare si ce e mai grav caseta de directie are joc la melcul de pe cremaliera. Rotile erau intradevar dezechilibrate (35 cu 45 la una, si 5 cu 10 la alta).. n-am apucat sa verific daca mai vibreaza, sper sa nu!
Daca ansamblul amortizoare m-am decis sa il schimb cu piese de origine, stie cineva daca / cum se poate repara caseta de directie? (se pare ca pe original - GM - e in jur de 850 - 900€)
va tin la curent cu evolutia
Am verificat tot, bucse, rulmenti, pivoti.. toate tari ca tunul, absolut impecabile... acum ma bucur ca merg exagerat de incet pe drumuri proaste
In schimb, uzate flansele + rulmentii + bucsele de la amortizoare si ce e mai grav caseta de directie are joc la melcul de pe cremaliera. Rotile erau intradevar dezechilibrate (35 cu 45 la una, si 5 cu 10 la alta).. n-am apucat sa verific daca mai vibreaza, sper sa nu!
Daca ansamblul amortizoare m-am decis sa il schimb cu piese de origine, stie cineva daca / cum se poate repara caseta de directie? (se pare ca pe original - GM - e in jur de 850 - 900€)
va tin la curent cu evolutia
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat