Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • madalinbubu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Cam dupa 1-2 km mi s a oprit. Mi sa aprins masinutza cu cheia in bord si nu a mai pornit deloc.. i am dat cu spray si a pornit am fost cu ea la reprezentantza opel buzau. pe tester a dat eroare la supapa de pe pompa de inalta care era schimbata de 1 zi . le am explicat ca e noua supapa .. si mi au spus ca sunt injectoarel sa ma duc sa le fac ca aia e sigur. am fost cu ele pe un banc de proba si a dat ca functzioneaza la parametri normali. pana sa ajung la reprezentantza am mai fost la "mecanici" si spuneau ca e supapa care abia o schimbasem noua (550ron). cei de la reprezentantza mi au dat injectoarele in mana si mi au spus fale... le am verificat si erau bune ... daca nici ei nu ma pot ajuta ... poate ma ajutazi voi...

sfaturi sugestiii ce o fi ca m am saturat sa tot platesc testere si supape si banuieli ale mecanicilor...

astra 1.7 ctdi 2004
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
SI vrei ca noi sa "citim in glob" baiul masinii tale? Intai cauta un mester adevarat, ca se pare ca pana acum ai mers doar la tamplari...
  • madalinbubu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
florinianc a scris:SI vrei ca noi sa "citim in glob" baiul masinii tale? Intai cauta un mester adevarat, ca se pare ca pana acum ai mers doar la tamplari...



Daca cei de la reprezentantza nu au fost instare sa imi spuna ce are direct.. ce mester sa mai gasesc ... Confused am postat cu ideea ca poate a mai avut cineva o problema similara si ma poate ajuta cu o informatzie... Acum si globu daca merge e bn venit...
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai schimbat supapa mecanica de pe rampa de inalta presiune sau regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune?
intreb pt. ca pe pompa nu exista nici o supapa si vreau sa fii mai clar in exprimare.
  • madalinbubu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:ai schimbat supapa mecanica de pe rampa de inalta presiune sau regulatorul de debit de pe pompa de inalta presiune?
intreb pt. ca pe pompa nu exista nici o supapa si vreau sa fii mai clar in exprimare.


Scuze regulatoru de presiune de pe pompa
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am inteles...
pb. cu opritul din mers a mai fost discutata si se pare ca nu ai citit tot materialul...
inlocuieste supapa mecanica din capul rampei sau toata rampa.
la dezmembrari gasesti rampa cu aproximativ 500 ron.
ca sa nu faci alte prostii,da-mi un telefon si te indrum.
[editat]
  • madalinbubu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:am inteles...
pb. cu opritul din mers a mai fost discutata si se pare ca nu ai citit tot materialul...
inlocuieste supapa mecanica din capul rampei sau toata rampa.
la dezmembrari gasesti rampa cu aproximativ 500 ron.
ca sa nu faci alte prostii,da-mi un telefon si te indrum.
[editat]


maine dupa ce ma duc sa iau masina de la opel am sa va sun .....
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ok.
sa nu le spui motivul.
  • raze
  • *
  • 7 mesaje
  • din 02 Apr 2010
  • Vectra 1998 Y20DTL
  • Bucuresti
  • raze

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am urmarit discutia si am si eu o problema asemanatoare, am o vectra b , di16v motor x20dtl, porneste greu cu mult fum alb, si in mers cand o calc peste 2000 de ture se opreste motorul si porneste foarte greu dupa cca 5 min si multe chei ,cu fum negru ,la service mi-au spus ca ar fi cititorul de pe pompa de injectie,care nu se gaseste decat cu pompa (cca500euro,sh) te rog o parere ,poate ai mai intilnit situatia.
  • cosmindnl

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 Z 17 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Si eu am avut o problema asemanatoare. Dupa ce se incalzea motorul mi se oprea motorul....fara drept de apel. nu mai pornea pana cand nu se racea. reuseam sa o mai pornesc doar cu spray de pornire. Am fost la mai multi meseriasi care si-au dat cu parerea...in final unu mi-a spus sa schimb senzorul de turatie arbore si sa rezolvat problema. Sper sa te ajute si asta. Am acelasi motor. Din punctul meu de vedere e bine de verificat si asta.
  • raze
  • *
  • 7 mesaje
  • din 02 Apr 2010
  • Vectra 1998 Y20DTL
  • Bucuresti
  • raze

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am schimbat senzorul de turatie ,i-am pus supapa de sens pe retur ptr a ramane pompa sub presiune, i-am curatat EGR-ul , i-am pus pompa de amorsare , la tester nu da nici o eroare insa am observat o problema cind o turez motorul, furtunul care vine de la turbo si intra in EGR se umfla foarte mult ,zici ca explodeaza este ceva normal?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR