Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • CATAH77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Va salut domnilor posesori de auto OPEL,sunt nou pe acest forum si as vrea sa ma ajutati si pe mine cu un sfat.Problemele au inceput la Opelul meu vectra de 1.8l din 97 cind am schimbat distributia si dupa citeva luni a inceput sa mi se opreasca motorul in mers,ma oresc ii dau cheie din nou o ia si in bord se aprinde martorul de la ENGINE MOTOR.Toate bune si frumoase ,am pus-o la testar si mi-a zis ca e senzor axa came ,pe care l-am schimbat dupa vreo 3 luni ,adus din Germania nou nout si nimic nici o schimbare aceleasi simtome ,masina nu are putere ,consum mare si nu se tureaza mai mult de 4500 de ture.Am dus-o din nou la testar sa ii fac o resetare ca asa am inteles de la uni si acolo mi-a zis ca senzor OK,semnal NOK .Am verificat firele pina in calculatorul de sub torpedoul din dreapta si sunt ok ,tensiune vine pe fire de 2,5 v. Am verificat toate mufele de la toti senzorii si toate contactele si nici o schimbare,poate ar trebui sa o duc la cineva care se pricepe mult mai bine cacei la care am fost.Era sa uit zilele astea am desfacut din nou capacul de la distributie sa vad daca e pusa bine si e OK,ca m-am gindit ca daca poate e decalata cu vrun dinte sa nu fie pe senzor si sa nu am semnal. cind o accelerez in timp ce este socul tras da in nas parca nu-i vine benzina ,parca ar merge inecata sau poate ii vine prea multa benzina si de aceea am asa consumul mare. Va multumesc pentru rabdare si astept un sfat .
Skip ads

  • CATAH77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am citit pe forum mai multe comentarii legate de acest senzor de la axa cu came si unele comentarii legate de turatie care nu urca mai mult de 4500 ,eu scot mufele de la toti senzorii si imi merge motorul.De ecxemplu am scos mufa de la senzor axa came si motorul nu are nimic merge,am scos mufa sonda landa si la fel merge,in schimb nu se stinge din bord ledul galben cu motorul pe el,am scos si bornele de la baterie pentru citeva ore si tot nu sa resetat .Poate ar trebui sa o duc la un alt tester ca cel la care am fost cred ca nu e atit de performant,sau nu e performant mecanicul?
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
vezi ca acel senzor di ncate stiu trebuie sa fie GM de la Siemens adica exact cu cel original ca sa functioneze perfect.. al tau de care e? Si verifica si debimetrul de aer
  • CATAH77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2011

  • Mesaj Privat
senzorul nu e Siemens dar de unde l-am luat mi-a spus ca merge,iar debimetrul lucreaza, cind scot mufa se opreste motorul.
  • CATAH77

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Stie cineva ce tensiune trebuie sa fie la senzorul axa cu came ,eu am doar 2,5 v in relanti?
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Tensiunea nu e constanta, trebuie sa varieze (doar e senzor Hall) intre 0 si 12V probabil, ideea e ca pentru a vedea exact daca merge bine ar trebui masurat cu osciloscopul. In schimb am gasit rezistentele, intre pinii 1 si 2 trebuie sa aiba 10,7-14,7 ohmi, intre 1 si 3 11,2-15,2 ohmi.
  • BuzzX

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2013

  • Mesaj Privat
salut CATAH77! ai gasit rezolvare la problema ta ? am si eu aceasi problema si camd ma pregateam sa schimb senzorul am citit ce ai scris tu
  • Ionutzz9

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am un Opel Vectra B-2 1.6 16V:
-acum o saptamana eram la drum lung si m-i s-a aprins martorul de la motor, dupa care in scurt timp s-a oprit motorul in mers si nu mai pornea...noroc ca eram printr-un sat si am dat de un mecanic care mi-a desfacut valva EGR....cu EGR-ul dat jos a pornit si statea turata la 3000 de ture si l-a pus pe direct si a functionat


Mentionez: am o problema careia nu-i dau de cap...masina merge pe modul de urgenta(nu trage decat dupa 3000 de ture) si nu stiu ce sa-i mai fac, am schimbat bujiile, am curatat clapeta de acceleratie, am dat jos catalizatorul si sonda lamda si nimic...am pus-o la 4-5 testere si numai pe unul a dat EGR-ul

Daca are cineva idee ce sa-i fac astept raspuns...Multumesc !
  • kagula

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1998 18,16v gl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2008

  • Mesaj Privat
a gasit cineva Solutia ? si eu am aceeasi problema de 1 an si ceva.nu trece de 4500 ture.check engine mereu aprins in bord,fara forta ,consum mare.1 primul testar "reprezentanta opel "-defect sonda lambda.2-al doilea testar -"opel buc" valori mici la piesa de langa clapeta acceleratie (cea care tine ralantiul de are o bila in ea).3-al treilea testar "un service oarecare" defect sensor axa cu came .am schimbat bujii ,fise,curatat valve egr ,clapeta acceleratie si nici o modificare .la alte doua testere nu a aparut nici o eroare.la 10 -15 km facuti masina se opreste in mers si nu mai merge pornita decat daca ii iau contactul si il pun iar .in plus becul cu check engine il pacalesc sa se stinga , oprind motorul in mers la o viteza de cel putin 50 km /ora ,pun contactul si o pornesc in viteza .la doua -trei incercari reusesc si atunci masina merge ok (are forta ,trece de 4500 ture si consumul scade ).imi cer scuze daca nu m-am facut inteles ! astept si eu ceva pareri etc ...
  • claudiu2032

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Buna ați gãsit soluția !? Eu am avut aceeași problemã cu cele scrise mai sus
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
sa nu fie ECU..... asta numai dupa ce ati masurat, verificat temeinic senzorii.. La o diagnoza se pot urmarii parametrii in timp real si se poate constata hiba sau cel putin exclude defecte la unii senzori
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR