Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Moras

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea.
A intrat o astra g de curand in familie si deja avem probleme.

Pare ca termostatul a ramas pe deschis deoarece furtunul care duce la radiator e tot cald si in acelasi timp ceasul de temperatura de la bord nu indica nimic.E lemn cu acul jos de tot.

Am fost la un service unde au schimbat senzorul de temperatura,ziceau ca asta e primul pas deoarece cu termostatul e greu la Z16SE pentru ca trebuie umblat la distributie si erau cam ocupati in perioada dinaintea Craciunului.

Exact dupa schimbarea senzorului am facut un drum de vreo 60 km in care ceasul de temperatura de la bord dansa in voie.
Ba era la 90,ba la 70,ba la zero.

La intoarcere,aceeasi 60 km acul a ramas la zero vreo 55 km din drum iar aproape de casa a inceput iar sa danseze vreo 3 min dupa care nu l-am mai vazut ridicat de la zero nici pana acum(a trecut aproape 1 luna)

Am citit de metoda cu termostatul de Dacie si o sa o aplic ziele astea dar nu stiu ce sa fac cu senzorul de temperatura care-i nou(are 1 luna cum ziceam).
S-o fi dus si ala? Daca pun termostatul de Dacie cum imi dau seama daca lucreaza? Cum pot sa vad daca senzorul mai e bun sau trebuie iar schimbat?

Cand am fost la service au pus testerul pe ea sa vada daca nu cumva mecanismul ceasului este dus.Au facut test si functiona perfect,de aici au dedus ca e senzorul.Degeaba,acum tot la zero sta.
Caldura am ceva in masina dar nu extraordinar.
Skip ads

  • wolf_

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2009

  • Mesaj Privat
eu am reusit sa schimb azi termostatul .Am dat 250 ron termostat si manopera,a durat cam 2 ore pt.ca a trebiut demontata distributia Sad
  • shrincu

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pai sa ne spui si noua ce s-a schimbat. Sta la 90 la un drum lung? Vezi vreo schimbare dupa inlocuire?
  • wolf_

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2009

  • Mesaj Privat
acum in 15-20 de minute temperatura urca la 90 de grade si nu mai scade ,decat foarte putin cand deschide termostatul indiferent unde merg in oras sau exterior. (cred ca a meritat investitia , 250 ron termostat si manopera) Cand am schimbat distributia tampiti aia de mecanici nu mi-au spus ca trebuie sa schimb si termostatul Shocked
  • alexandrurosu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
wolf_ a scris:eu am reusit sa schimb azi termostatul .Am dat 250 ron termostat si manopera,a durat cam 2 ore pt.ca a trebiut demontata distributia Sad


Eu am cumparat termostatul = 35 lei si l-am schimbat o data cu distributia, acum sta indicatorul la 85 grade, doar in aglomeratie urca la 90-92, fiindca am si gpl pe motor si e un circuit mai mare de racire.
Daca au rezolvat in 2 ore, eu cred ca ti-au cerut mult, normal 1 ora de manopera in service e 50 - 70 lei.
  • shrincu

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Si eu stiam ca te costa cam 200RON pentru demontat si montat distributie deci pretul dat de wolf_ mi se pare normal.

Revin cu intrebarea mea pentru cei cu termostat de Dacie: voua va sta la 90 sau in apropiere? mie unul imi sta la 80 si nu prea inteleg de ce....
  • shrincu

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
shrincu a scris:Si eu stiam ca te costa cam 200RON pentru demontat si montat distributie deci pretul dat de wolf_ mi se pare normal.

Revin cu intrebarea mea pentru cei cu termostat de Dacie: voua va sta la 90 sau in apropiere? mie unul imi sta la 80 cand sunt 0 grade afara sau mai frig si nu prea inteleg de ce....

  • Danut82

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salut,am si eu o problema si nu stiu de la ce poate fi:astazi am facut un drum de 15km dus,15 intors,total 30 km,numai ca la intoarcere mi s-a ridicat acul la apa la 100 grade si normal a pornit ventilatorul,am oprit la 1km de casa pt.a vedea ce se intampla si am observat ca apa cu motorul oprit a ajuns la linia rosie,am pornit dupa un minut si a mai scazut pana 100 grade si a tinuto asa pana acasa. De la ce sa fie oare? mentionez ca afara nu erau mai mult de 5-6 grade si ca la intoarcere am avut masina incarcata cam cu 200kg cu 2pasageri! va rog ajutati-ma ca ma sperie rau problema. multumesc anticipat!
  • ferdys_77

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am schimbat termostatul la opelul meu. Am un opel astra z16se. Se afla dupa distributie. Ia uitati!
  • Danut82

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ferdys_77 a scris:am schimbat termostatul la opelul meu. Am un opel astra z16se. Se afla dupa distributie. Ia uitati!
salut,te rog sa imi spui si mie unde pe foto a ta e termostatul,ca la mine s-a blocat pe inchis si imi fierbe apa,si vreau sa-l schimb. multam anticipat
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat

  • Danut82

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos!acum am rezolvat problema. Aveam termostaul blocat pe inchis si de aceea imi fierbea apa. asadar am dat jos furtunul superior ce duce de la motor la radiator si cu o surubelnita lunga si o lanterna pentru a vedea termostatul pe acea conducta,am blocat termostaul pe deschis pentru putea ajunge la service unde l-am schimbat cu tot cu distributie.acum,ce am observat eu,este ca in afara de faptul ca apa sta la aproximativ 85-90 grade,am scapat si de pierderile de antigel,nu pierdea mult ,dar pierdea. asadar,daca va fierbe antigelu din senin scoateti cu grija furtunul ce duce din motor in radiator sus-stanga cum priviti motorul din fata masinii,cu motorul cald si vedeti daca curge antigel din motor in mod cat de cat constant ca volum. daca nu curge decat ce e pe conducta pana in termostat,e clar termostatul. multumiri inca o data.
  • radu0vydyu

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema, ma gandesc ca provine tot de la termostat, dar nu vreu sa imi comand unul, si sa observ ca nu pe el trebuia sa il schimb.
Imi creste temperatura pana ajunge pe rosu dupa care scade pana undeva la ~ 95grade (asta cand sunt in stationare, sau cand stau la semafor).
Cand merg in afara localitatii temperatura ramane undeva la ~95 grade, constant, pana opresc la primul semafor, unde reintampin problema in care creste pana la rosu si scade.
Poate sa fie altceva in afara de termostat? Multumesc,
  • shrincu

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Stii cumva la ce temperatura deschide termostatul tau?
E posibil ca senzorul de temperatura sa iti indice mai putin decat ai, sau termostatul sa se deschida mai tarziu decat ar trebui.
  • florin1974

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

Va rog sa-mi spune-ti daca stiti la ce temperatura ar trebui sa porneasca ventilatoarele de pe radiatoare. Mentionez ca am z16xe.
Dupa ceasul din bord la mine ar "pleca" la 93-95 grade. De fapt ele intra in functiune la 98 grade, primul iar al doilea cel de pe AC la 102-103. (asa spune Op-com). Mai mentionez ca in loc de termocupla am un calculator de racire a motorului. Va multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este foarte bine asa, nu mai cerceta.
  • florin1974

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Este foarte bine asa, nu mai cerceta.


Multumesc pt raspuns. M-am linistit... cu toate ca inainte acul de temp din bord statea fix la marcatia de 90. Fluctua intre 89-91. A mai imbatranit masina... Termostat si senzor temp nou ...
Nush de ce, daca raspunsul vine din partea dvs domnule Dan parca is mai linistit. Multumesc inca odata.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De termostat nu scapi dar acum mergi asa.
  • florin1974

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:De termostat nu scapi dar acum mergi asa.


Cred ca m-am exprimat gresit Crying or Very sad Termostatul si senzorul de temperatura sunt noi - au o saptamana - termostatul deschide la 92 grade Wink
La Opel (astra G) ventilatoarele de pe radiatoare nu merg cand opresti motorul...
Multumesc inca odata.
  • Deathman

  • Mesaje scrise: 493
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Pe mine ma cam supara termostatul meu. E schimbat de 2 ani si vre-o 8 luni (Wahler parca) si isi face un pic cap, in sensul ca in loc sa stea apa la 90 de grade cand e frig afara (sub 10 grade) sta la 80 de grade batut in cuie la drum lung.
Pana la schimbarea distributiei mai am vre-o 12.000km, dar cred ca o sa o schimb in saptamanile ce urmeaza. Termostatul de data asta vreau sa-l pun pe original. A mai pus cineva termostat original si poate sa confirme ca nu a inceput sa o ia razna dupa 2 ani, cum vad ca au tendinta s-o faca astea after-market ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR