Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • noostres

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salutare tuturor, sunt nou pe forum si as-i dori ajutorul vostru in masura in care ma puteti ajuta sau lamurii in problema p care cred ca o am si anume:am o vectra1.6i bezina din 95 si de ceva vreme sau mai bine zis de cand am bagat eu de seama imi urca apa prea repede la 100 de grade sau intrun timp foarte scurt mai bine zis cam pe o distanta de 5-7 km dupa care porneste termocupla (la100 de grade) care coboara temperatura la 93-95 grade, e normal sa urce asa repede temperatura la apa? antreb pt k am un prieten care are acelasi tip de motor si lui pe aceeiasi distanta deabia ai ajunge apa la 90 de grade.in speranta k im-i veti putea da niste sfaturi va multumesc anticipat! Embarassed
Skip ads

  • cerebell86

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
vezi ca poate ai termostatul blocat pe inchis si nu da drumu la apa sa treaca si prin radiator!
verifica radiatorul cand iti ajunge apa la 95-100 cat ai zis si vezi daca este fierbinte, dak nu este inseamna ca termostatul e problema, dak e fierbinte pune mana pe furtunul care intra in radiator si pe cel care iese, ar trebui sa aiba cam aceeasi temperatura sa nu fie diferenta ca dak este atunci e posibil sa ai radiatorul infundat! nu is nici eu prea priceput dar am avut probleme cu racirea la masina si am mai invatat si eu cate ceva de pe la mecanici-electricieni!
sper sa iti fie de folos ce ti-am zis!
  • noostres

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2011

  • Mesaj Privat
aham, ms cerebel am sa ma uit la cele ce miai spus sa vad cere e situatia, am sa revin cu amanute
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Asa face si la mine.
Si am descoperit ca ventilatorul nu porneste pe treapta 2,datorita unei rezistente pe ventilator.
  • noostres

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2011

  • Mesaj Privat
pai eu am doar o treapta si porneste la 100 d grade
  • tery

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu este normal sa porneasca la 100.Ai verificat ce ti-a zis cerebel?
  • cerebell86

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
verifica ce ti-am zis si dak nu este nici una din cele enumerate mai sus ai pe radiator acolo o sonda(termocupla) care porneste ventilatorul pt racire intra in ea niste fire iti dai tu seama sigur cand te uiti si dak zici ca nu iti poreste ventilatorul pana la 100 d grade mai mult k sigur aia trebuie schimbata!
numai bine!
a mea se pare k de cand am shimbat 1 dintre cele 2 ventilatoare de pe radiatoru de aer conditionat face exceptie de toate vectrele x17dt sta apa la 89-90-91 oricat as omora la ea!
  • noostres

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2011

  • Mesaj Privat
deci am verificat ce mi sa recomandat adika daca radiatorul e cald si da e cald, furtunele care intra si iese din radiator la fel sun amandoua la fal de calde, deci inseamna k termocupla mea cupleaza la 100 de grada sau 98, solutia r fii ma gandesc sa o schim cu una care porneste mai repede ma gadesc
  • cimpianadryan

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
este normal sa se incalzeasca in 5 kilometrii doar este vara nu trebe sa te sperii cat despre termocupla aceasta trebuie sa porneasca la 95 si an alte cazuri la 105 nu va speriati este temperatura normala la care lucra opelul daca o sa schimbati termocupla cu altele care pornesc mai repede iarna o sa observati diferente la consum
  • cerebell86

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
da bun acuma hai sa mergem cu ele pe rosu si sa vedem cat o duc
nu mai vb prostii asa am bulit garnitura de la chiuloasa luandu-ma dupa chestii de genu k asa tre sa mearga! astra lu tata de ce nu sare niciodata de 90 d grade inseamna k e stricata nu? a mea acum de ce nu mai sare de 91 d grade e tot stricata nu?
  • therrion.song1

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare - ce se intampla daca forjezi un motor turbo-diesel inainte ca temperatura apei sa ajunga la 90 de grade? Nu ma refer ca masina ar avea vreo problema, pur si simplu o ambalezi tare direct cum ai plecat cu ea?
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
therrion.song1 a scris:Am si eu o intrebare - ce se intampla daca forjezi un motor turbo-diesel inainte ca temperatura apei sa ajunga la 90 de grade? Nu ma refer ca masina ar avea vreo problema, pur si simplu o ambalezi tare direct cum ai plecat cu ea?

spor la citit
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
si foloseste functia CAUTA Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR