Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu v-am spus-o v-o repet Smile : am schimbat etrieri, au fost gresate culisele sau ce au gresat ei acolo, au fost schimbate amortizoarele = 0
Revin cu informatii saptamana viitoare daca am timp sa trec pe la service.
Skip ads

  • aiftimieilucian

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Eu ca sa mai scap de zgomot am bagat in toate rotile 2.2 bari si nu se mai aude asa tare, doar dc sunt gropi mari de tot.Plus ca periodic ridic la maxim acele camasi din plastic de deasupra amortizoarelor. In timp se lasa mai jos si zdrangane si alea urat.
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Si mie mi-au schimbat glisierele pe spate la prima revizie ca le-am cerut inasinte sa le comande, dar nu m-au lasat sa vad cum lucreaza. Au zis ca nu mai joaca etrierii. Deocamdata am mers numai pe asfalt si nu pot sa constat vreo bataie. Sa vedem! GM a cam zbarcit-o cu defectele astea de fabricatie si nici nu vad c-au rezolvat-o. Daca ar posta cineva poze cu diferenta dintre glisierele vechi si cele noi, daca ele exista, sa ne lamurim de unde vine jocul suparator ar fi laudabil.
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@iordantonio cand le-au schimbat la mine am stat langa ei si am facut comparatii..
NU exista nici-o diferenta intre cele vechi si cele noi. Le pun le dau cu vasilina teflonata.. schimba si burdufurile si aia e.. te trimit acasa.. La mine pe dreapta inca se mai aude dar foarte putin
  • optzeci

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Confirm si eu ca nu este nicio diferenta vizibila intre glisierele de pe masina si cele noi. Le-am luat in mana cand le-au dat jos si le-am comparat. Ma indoiesc ca ar fi fost diferenta de grosime. Cu ochiul liber nu parea.
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca la tine okta43 e o schimbare in bine,pe cind la tine optzeci e chiar mai rau ca inainte.Citi km ati facut fiecare?Credeti ca ar fi bine sa ii schimb sau sa ii las asa pina se gaseste o rezolvare viabila?
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
bodo nu te costa nimic sa-i schimbi.. eu zic ca in primii km o sa mearga bine.. la mine dupa 300-400 km de la schimbare e destul de ok.. se aude rar si foarte incet..
  • optzeci

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Bodo nu stiu daca e mai rau ca inainte sau mai rau ca la okta. Depinde de perceptia fiecaruia si de cat esti de dezamagit ca nu gasesc o solutie definitiva la problema asta. Imi place f mult masina si uneori ma gandesc sa n-o vand pt ca se va gasi solutia in final, dar alteori ma enerveaza.
  • nini_dintras

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2011 16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,
si la mine au aparut aceste sunete.
Deja am la activ doua operatiuni de gresare si acum astept sa vina noile etriere sau ce naiba au comandat cei din service.
Ideea e ca daca asa avea cum sa dau masina la un pret ce sa-mi permita sa-mi iau alta masina (VW golf 6 cu orice motorizare) cred ca as lasa-o rapid. Nu e normal sa-ti fie rusine sa iei un prieten cu masina "NOUA" si sa-i explici ca e o problema minora ce se va rezolva....ca te rade si cu ....

Sper ca aceasta problema (troncanit ca la un ciur de masina tarat prin toate gropile) sa se remedieze pana va iesi masina din garantie pentru ca daca nu vom pierde cu toti in ideea ca ramanem cu un gust amar .
  • optzeci

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@nini_dintras

Poate trimiti si tu un e-mail cu aceasta problema la cac@gm.com

Eu inca mai sper ca daca vom trimite mai multi mail-uri vor lua in considerare problema si vor gasi mai repede o rezolvare.
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Proiectantii germani nu cred ca au dat importanta zgomotului, caci la ei nu sunt soselele denivelate ca la noi, iar daca mergi pe macadam zdranganitul o fi in limitele admisibile la asemenea drumuri si mai conteaza mult si daca ai presiune maxima pe spate (eu asa o am). Mecanicii spun ca GM ne asigura ca acest zgomot nu pericliteaza cu nimic sistemul de franare al masinii. Mi sa facut si testarea franelor pe banc, iesind cu rezultate excelente. Este f. probabil ca noile glisiere sunt la fel ca cele vechi si zgomotul reapare cu timpul, cand se mai duce sau se taseaza vaselina aia speciala teflonata, care are un efect doar temporar. Cand voi sesiza iar zgomot ma duc iar peste ei, trebuie sa se poata rezolva, altfel GM va pierde enorm. Daca nu, cum e romanul inventiv, chiar daca umplu jocul ala cu scobitori, tot nu merita sa vinzi masina ptr. asa o banalitate, ca in rest masina-i OK! Mai am un an de garantie in care trebuie gasita o solutie permanenta. Ar fi interesant daca si la Insignia (premianta Dekra ptr. cea mai fiabila masina) etrierele spate or face la fel, caci nu cunosc sistemul.
Troncanitul etrierilor spate cred ca e "calcaiul lui Achile" ptr. Opel. Daca reapare zgomotul ii desfac cu mana mea si-i iau jocul intr-un fel! Daca mecanicii lu' peste, agreati de GM, schimba o piesa presupus decalibrata cu o alta identica si infunda jocul cu vaselina sa le fie rusine... poate n-au auzit se shubler, sau nu stiu sa masoare doua piese sa vada daca-s diferite cu ceva si practica "munca-n zadar", doar ca sa le mearga leafa. Macar sa-mi fi spus cinstit ca inca nu exista solutie si sa asteptam niste piese adecvate. Daca-i chiar asa Opelul a cam sfeclit-o! Evil or Very Mad
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Astazi am trimis si eu mail la cac@gm.com . Le-am povestit despre etrieri si despre cum m-am dus de 3 ori cu ambreiajul si nu au facut nimic cu toata ca la telefon mi-au spus ca schimba ambreiajul cu tot sistemul si dureaza o zi. Si mi-au mai facut si chitanta pe 3 ore de munca cand ei n-au lucrat nici 2 minute. Mi-au explicat iarasi din gura ca este normal
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
optzeci a scris:Confirm si eu ca nu este nicio diferenta vizibila intre glisierele de pe masina si cele noi. Le-am luat in mana cand le-au dat jos si le-am comparat. Ma indoiesc ca ar fi fost diferenta de grosime. Cu ochiul liber nu parea.

Pai daca-s identice, care-i rostul inlocuirii lor?! N-aveau vreun shubler sa vada vreo cota diferita?? Sau le schimba, doar ca sa se afle-n treaba si sa scape de gura clientului si zgomotul reapare peste vreo luna, cand se duce vaselina (frectia la picior de lemn). Vad ca situatia devine cronica, tot mai multi cu Astra J se vaita de aceste zgomote la puntea spate, chiar si de la turci am vazut filnmulete pe Youtube cu clampanitul acela, cand misti cu mana de etrierele spate. Noi pierdem timp si bani cu deplasarile la garantie, iar efectul pare sa fie zero. Opel pierde zilnic cu prostia asta in fata concurentei , vezi Web Page Name
Si mai sunt si niste aparatori de plastic blegite pe amortizoarele din spate,care tot cad in jos si produc alte zgomote! Se pare ca drumurile noatre nu-s de "nasul" Astrei J! Oare?
  • optzeci

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Rostul este unul de provenianta germano-romana cred. Nici eu nu l-am inteles, dar i-am lasat sa-si faca treaba pentru a demonstra ca solutia respectiva nu are efect si sa caute sa gaseasca alta. Solutia este trimisa de GM. Mi-a fost confirmat acest lucru si de call center-ul lor din Ungaria.

Eu in continuare am masina de vanzare pt ca sunt dezamagit de Opel si chiar daca repara aceasta problemuta, care nu se manifesta tot timpul din ce am observat eu sau poate nu aud eu tot timpul, tot vand masina. Pur si simplu nu mai am incredere in Opel. Asta nu e o problema grava, ci doar deranjanta, insa stau sa ma gandesc cum se comportau daca era o problema grava. Nu au viteza de reactie la care ma asteptam.
  • optzeci

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pana la urma e posibil sa nu mai vand Astra pt ca prietenei nu i-a placut deloc interiorul Tiguan-ului Smile

Mai negociem Smile
  • Kickazz

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2011

  • Mesaj Privat
cand cobori din Astra e greu sa-ti placa altceva non-premium Smile
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
optzeci a scris:Pana la urma e posibil sa nu mai vand Astra pt ca prietenei nu i-a placut deloc interiorul Tiguan-ului Smile

Mai negociem Smile

Prietena are bun gust! Wink
Iar masina la modul general e OK si are lipici: e shic si intoarce capete... Problema e minora, chiar greu de perceput de catre unii mai putin pretentiosi si sigur se va remedia.
  • moho

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutari,

Am si eu aceeasi problema cu zgomotul spate. Face foarte urat si devine enervant cand mergi la drum lung pe portiuni cu denivelrai sau asfalt peticit. Pe langa asta am observat la spalatorie ca imi intra apa in zona stopului de frana de la haion de sus.

A mai avut cineva problema cu patrunderea apei in habitaclu? Mie dupa ce dau cu un jet de apa pe acolo incepe sa picure in interior.

Saptamana viitoare ajung in service pentru revizie si cele doua probleme. Sincer nu ma asteptam la atatea probleme si tare mi-e frica de zgomotul spate ca nu se vor sinchisi pentru o solutie.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
moho a scris:

Pe langa asta am observat la spalatorie ca imi intra apa in zona stopului de frana de la haion de sus.

A mai avut cineva problema cu patrunderea apei in habitaclu? Mie dupa ce dau cu un jet de apa pe acolo incepe sa picure in interior.

citeste aici
https://www.clubopel.com/vie...p=1149152#1149152
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
problema asta a glisierelor e destul de complexa si dupa ce am studiat cateva forumuri am gasit ca ea este preznta sau defapt a fost si la toyota avensis, la ei rezolvandu-se prin montarea unei bucsi pe una din acele glisiere
problema este dezbatuta si pe forumurile straine
cei din reprezentante spun acelasi lucru ca si la noi, zgomotul nu afecteaza functionalitatea masini, pana la o solutie finala se greseaza glisierele Laughing, in cautarile mele am gasit cateva chestii interesante si cum spuneam cu ceva pagini in spate zgomotul devine persistent o data cu uzura placutelor de frana si mai jos veti avea pozele cu soltutiile gasite de altii pentru zgomotul glisierelor
1. montarea unei bucati de carton

2. montarea unui arc intre partea fixa si cea mobila a etrierului

3. lipirea unui cauciuc rezistent la temperatura

4. montarea unui arc peste tot etrierul

5. inlocuirea placutelor de frana cu unele TRW care pe spatea au deja un material de amortizare
prima poza placute stoc

placute TRW

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR