- blackshaddow
- OP
- 674 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 674
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
de curand am montat alarma auto pilot pe tigra mea mai jos sunt pasii de montare,culori fire etc
1. se da jos tavita de sub torpedou
are un holsurub in stanga langa bord se da jos holsurubul si apoi se da in stanga ca sa iasa piciorusul din dreapta din ornamentul de plastic de pe stalp
2.se desfac cele 2 surubele torx de la ornamentul de plastic de pe prag,au niste capacele care se scot cu o surubelnita prin depresare
3.ca sa dati jos ornamentul de plastic de pe stalpul dreapta trebuie sa desfaceti un holsurub aflat in zona unde indica sageata
4.dupa ce ati dat jos ornamentul de plastic o sa vedeti calculatorul masinii,acesta trebuie dat jos deoarece modulul de inchidere centralizata al masinii se afla in spatele acestuia. ca sa puteti da jos calculatorul trebuie sa dati jos acest suport pentru mufe si cabluri care are 2 piulite cu hexagon de 10 indicate in poza
5.dati jos calculatorul care este intr-un suport de plastic si in spatele acestuia o sa vedeti modulul de la inchiderea centralizata pe care o s ail dati jos ca sa puteti umbla la firele acestuia pentru a lega firele alarmei
6.firele de la alarma Pilot se leaga la firele modulului in urmatoarea ordine
fir alarma/fir modul inchidere centralizata:
-rosu +12v cu rosu de la modulul de inchidere centralizata
-alb/rosu iesire + sirena cu negru rosu de la sirena iar negru simplu de la sirena se leaga la masa(caroserie) la unul din suruburile de fixare a sirenei pe caroserie
-violet iesire - canal 2 nu l-am legat e pentru deschidere portbagaj
-portocaliu iesire + lumini (prin 2 diode de minim 6AH) cu firele semnalizare dreapta/stanga de la butonul de avarii (detaliez procedeul cu poze mai jos)
-gri nu l-am legat la nimic dar se leaga la releul de intrerupere a alimentarii motorului
-roz iesire - canal 3 nu l-am legat la nimic la fel ca si firul violet comanda alta iesire
-negru masa cu maro de la modulul de inchidere centralizata
-maro contact - usa cu gri de la contactul de la usa (contactul ce aprinde iluminatul interior la deschiderea usii dreapta)
-alb contact + usa nu l-am legat la nimic (tigra are masa la caroserie)
-albastru intrare - usa sofer anti-jefuire nu l-am legat la nimic (nu am vrut aceasta functie)
-galben intrare + contact cu negru DAR eu nu l-am legat la nimic deoarece are functia de a bloca/incuia usile la 4 secunde dupa ce ati pus contactul/pornit sau nu motorul si nu am vrut aceasta functie
-albastru/alb inchidere cu maro/rosu de la modulul de inchidere centralizata
-verde alb deschidere cu maro/alb de la modulul de inchidere centralizata
albastru/alb si verde/alb se leaga la oricare din firele maro/rosu si maro/alb deoarece o sa vedeti ca in modul aceste fire sunt pereche de cate 2 fire in acelas pin
acesta este contactul de la usa la care se leaga firul maro
acum sa va explic procedeul prin care am legat firul portocaliu la butonul de avarii asta ca sa clipeasca avariile in timpul armarii/dezarmarii sau in momentul cand alarma este declansata
se iau 2 diode de minim 6AH iar la + se leaga un fir si din - se iese cu 2 fire (cate unul din fiecare dioda) care se leaga la firul negru/verde respectiv negru/alb care sunt semnalizare dreapta/stanga
in aceasta poza firele sunt legate astfel:
-portocaliu cu roz
-negru/verde cu alb
-negru alb cu albastru
cu rosu am insemnat plusul diodei iar cu negru minusul diodei
butonul de avarii
de la modulul alarmei din lateral se scot jumperele 1 si 3 eu nu am vrut aceste 2 functii ale alarmei
dupa ce am terminat cu legatul firelor si izolarea acestora am pus modulul inchiderei centralizate la loc apoi calculatorul iar modulul alarmei l-am pus intre calculator si manunchiul de fire de pe suportul de plastic
pentru ajutor ma puteti contacta pe id mesenger blackshaddow00
spor la treaba
1. se da jos tavita de sub torpedou
are un holsurub in stanga langa bord se da jos holsurubul si apoi se da in stanga ca sa iasa piciorusul din dreapta din ornamentul de plastic de pe stalp
2.se desfac cele 2 surubele torx de la ornamentul de plastic de pe prag,au niste capacele care se scot cu o surubelnita prin depresare
3.ca sa dati jos ornamentul de plastic de pe stalpul dreapta trebuie sa desfaceti un holsurub aflat in zona unde indica sageata
4.dupa ce ati dat jos ornamentul de plastic o sa vedeti calculatorul masinii,acesta trebuie dat jos deoarece modulul de inchidere centralizata al masinii se afla in spatele acestuia. ca sa puteti da jos calculatorul trebuie sa dati jos acest suport pentru mufe si cabluri care are 2 piulite cu hexagon de 10 indicate in poza
5.dati jos calculatorul care este intr-un suport de plastic si in spatele acestuia o sa vedeti modulul de la inchiderea centralizata pe care o s ail dati jos ca sa puteti umbla la firele acestuia pentru a lega firele alarmei
6.firele de la alarma Pilot se leaga la firele modulului in urmatoarea ordine
fir alarma/fir modul inchidere centralizata:
-rosu +12v cu rosu de la modulul de inchidere centralizata
-alb/rosu iesire + sirena cu negru rosu de la sirena iar negru simplu de la sirena se leaga la masa(caroserie) la unul din suruburile de fixare a sirenei pe caroserie
-violet iesire - canal 2 nu l-am legat e pentru deschidere portbagaj
-portocaliu iesire + lumini (prin 2 diode de minim 6AH) cu firele semnalizare dreapta/stanga de la butonul de avarii (detaliez procedeul cu poze mai jos)
-gri nu l-am legat la nimic dar se leaga la releul de intrerupere a alimentarii motorului
-roz iesire - canal 3 nu l-am legat la nimic la fel ca si firul violet comanda alta iesire
-negru masa cu maro de la modulul de inchidere centralizata
-maro contact - usa cu gri de la contactul de la usa (contactul ce aprinde iluminatul interior la deschiderea usii dreapta)
-alb contact + usa nu l-am legat la nimic (tigra are masa la caroserie)
-albastru intrare - usa sofer anti-jefuire nu l-am legat la nimic (nu am vrut aceasta functie)
-galben intrare + contact cu negru DAR eu nu l-am legat la nimic deoarece are functia de a bloca/incuia usile la 4 secunde dupa ce ati pus contactul/pornit sau nu motorul si nu am vrut aceasta functie
-albastru/alb inchidere cu maro/rosu de la modulul de inchidere centralizata
-verde alb deschidere cu maro/alb de la modulul de inchidere centralizata
albastru/alb si verde/alb se leaga la oricare din firele maro/rosu si maro/alb deoarece o sa vedeti ca in modul aceste fire sunt pereche de cate 2 fire in acelas pin
acesta este contactul de la usa la care se leaga firul maro
acum sa va explic procedeul prin care am legat firul portocaliu la butonul de avarii asta ca sa clipeasca avariile in timpul armarii/dezarmarii sau in momentul cand alarma este declansata
se iau 2 diode de minim 6AH iar la + se leaga un fir si din - se iese cu 2 fire (cate unul din fiecare dioda) care se leaga la firul negru/verde respectiv negru/alb care sunt semnalizare dreapta/stanga
in aceasta poza firele sunt legate astfel:
-portocaliu cu roz
-negru/verde cu alb
-negru alb cu albastru
cu rosu am insemnat plusul diodei iar cu negru minusul diodei
butonul de avarii
de la modulul alarmei din lateral se scot jumperele 1 si 3 eu nu am vrut aceste 2 functii ale alarmei
dupa ce am terminat cu legatul firelor si izolarea acestora am pus modulul inchiderei centralizate la loc apoi calculatorul iar modulul alarmei l-am pus intre calculator si manunchiul de fire de pe suportul de plastic
pentru ajutor ma puteti contacta pe id mesenger blackshaddow00
spor la treaba
- d1nutzuu
- ***
- 582 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Astra 2007 Z16XEP/Z14XEP
- Calarasi
d1nutzuu
- Mesaje scrise: 582
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP/Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
mare om , mare caracter.Bravo , foarte detaliat ! si ca o completare in mare este un tutorial pentru montaj orice alarma (firele sunt cam la fel , verifica-ti schema)
p.s. ca o completare dar sa ma corecteze cine stie cred ca este valabil corsa b / combo b daca nu chiar si astra f/vectra b are asa modulul de inchidere ca acolo e toata treaba.
p.s. ca o completare dar sa ma corecteze cine stie cred ca este valabil corsa b / combo b daca nu chiar si astra f/vectra b are asa modulul de inchidere ca acolo e toata treaba.
- blackshaddow
- OP
- 674 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 674
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
obligatoriu diode de putere altfel o mai ia razna releul de semnalizare. eu am patit la vectra a. in final aveam 3x1n4007 in paralel pe fiecare ramura si nu am mai avut probleme.
atentie la firul de masa sa fie legatura ferma. am patit ca nu aveam masa foarte buna si a urlat alarma vreo 3 ore intr-o noapte.
atentie la firul de masa sa fie legatura ferma. am patit ca nu aveam masa foarte buna si a urlat alarma vreo 3 ore intr-o noapte.
- blackshaddow
- OP
- 674 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 674
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Paul_Gabriel
- *
- 14 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1996
- Cluj
Paul_Gabriel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
- blackshaddow
- OP
- 674 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 674
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dolc3_sell
- **
- 154 mesaje
- din 24 Mai 2011
- Vectra 1996 X16XEL
- Dolj
dolc3_sell
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2011
- Mesaj Privat
- blackshaddow
- OP
- 674 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 674
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dolc3_sell
- **
- 154 mesaje
- din 24 Mai 2011
- Vectra 1996 X16XEL
- Dolj
dolc3_sell
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2011
- Mesaj Privat
- blackshaddow
- OP
- 674 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 674
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
- dolc3_sell
- **
- 154 mesaje
- din 24 Mai 2011
- Vectra 1996 X16XEL
- Dolj
dolc3_sell
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2011
- Mesaj Privat
blackshaddow a scris:nu e nevoie ma bucur ca ai reusit pana la urma sa o montezi
eu spun pentru a fi de ajutor posesorilor d evectra b sa postezi ce diferente ai intampinat in montarea alarmei
eu spun pentru a fi de ajutor posesorilor d evectra b sa postezi ce diferente ai intampinat in montarea alarmei
La vectra B pe care o detin singura diferenta fata de tigra ta a fost butonul de avarie la care trebuie legata alarma, se leaga pe firul ALBASTRU din butonul de avarie ( nu este ca la tigra sa aiba 2 fire R si L, are DOAR un fir albastru care incorporeaza acele 2 fire de la tigra) printr-o dioda de 4-6 A. La modulul de inchidere centralizata si contactul de la usa am avut aceleasi culori.
silviur31
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salut la toata lumea.
Am montat pe vectra b meu alarma pilot ca in tutorial si am urmatoarea problema:din telecomanda mi se inchid decat usile spate si portbagajul, iar la dezarmare nu se intampla nimik.Culorile sunt aceleasi ca in tutorial, dar ca in inchiderea mea intra 2 mufe, una cu firele groase si una cu fire subtiri.In plus , cele 2 fire (maro alb si maro rosu ) nu sunt cate 2 legate in mufa, ci cate unul...Firul maro alb este atat in mufa mare(cea din tutorial) cat si in mufa mica, cea care intra langa mufa cu fire groase. Precizez ca masina mea are defect actuatorul de la usa pasager fata.Sa fie asta problema? Din cheie functioneaza totul.
As vrea sa stiu pe ce fire sa leg si ridicarea geamurilor si inchiderea trapei.
Am facut programarea cheii, alarma functioneaza doar ca nu imi inchide usile din fata(in cazul meu sofer) si nu deschide nicio una.Ledul ,sirena,alarma functioneaza.Daca a montat cineva pe vectra b rog sa-mi spuna pe ce fire sa leg exact, daca trebuie sa leg si pe cealalta mufa....
Am montat pe vectra b meu alarma pilot ca in tutorial si am urmatoarea problema:din telecomanda mi se inchid decat usile spate si portbagajul, iar la dezarmare nu se intampla nimik.Culorile sunt aceleasi ca in tutorial, dar ca in inchiderea mea intra 2 mufe, una cu firele groase si una cu fire subtiri.In plus , cele 2 fire (maro alb si maro rosu ) nu sunt cate 2 legate in mufa, ci cate unul...Firul maro alb este atat in mufa mare(cea din tutorial) cat si in mufa mica, cea care intra langa mufa cu fire groase. Precizez ca masina mea are defect actuatorul de la usa pasager fata.Sa fie asta problema? Din cheie functioneaza totul.
As vrea sa stiu pe ce fire sa leg si ridicarea geamurilor si inchiderea trapei.
Am facut programarea cheii, alarma functioneaza doar ca nu imi inchide usile din fata(in cazul meu sofer) si nu deschide nicio una.Ledul ,sirena,alarma functioneaza.Daca a montat cineva pe vectra b rog sa-mi spuna pe ce fire sa leg exact, daca trebuie sa leg si pe cealalta mufa....
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
E foarte posibil sa nu ai actuator (motoras) in portiera soferului,sau sa fie si acesta defect.
Din cheie merge,pt ca se inchide mecanic cu cheia,dar exista in usa un contact care da comanda pt celelalte actuatoare...mai putin fata dreapta,care zici ca e defect.
Deschiderea din telecomanda,s-ar putea sa nu mearga pt ca nu s-a inchis usa soferului.Incearca sa inchizi cu cheia si s-ar putea acum,sa mearga doar deschiderea din telecomanda.
Trebuie sa desfaci portiera soferului,sa vezi ce-i acolo.
Din cheie merge,pt ca se inchide mecanic cu cheia,dar exista in usa un contact care da comanda pt celelalte actuatoare...mai putin fata dreapta,care zici ca e defect.
Deschiderea din telecomanda,s-ar putea sa nu mearga pt ca nu s-a inchis usa soferului.Incearca sa inchizi cu cheia si s-ar putea acum,sa mearga doar deschiderea din telecomanda.
Trebuie sa desfaci portiera soferului,sa vezi ce-i acolo.
silviur31
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
Mersi de raspuns.
O sa desfac in week sa vad ce e prin usa, dar nu inteleg de ce se inchid din telecomanda doar usile din spate (si nu se mai deschid), iar din cheie se inchid si se deschid toate(mai putin cea a sotiei care o inchide cu mana:).Motorasul din usa soferului nu e stricat.E posibil sa fie legate separat in modul?fata si spatele?Cand am timp o sa fac si niste poze la modul.Nu e asa mic ca in tutorial, este mai mare si in el intra 2 cuple.Una cu fire groase si una cu fire subtiri.Cand am facut inchiderea din cheie am avut toate usile inchise.Documentandu-ma am vazut ca unii au scos niste fire din modul si dupa aceea s-au legat la ele cu alarma.Dar nu prea as vrea sa stric ceva acolo.
O sa desfac in week sa vad ce e prin usa, dar nu inteleg de ce se inchid din telecomanda doar usile din spate (si nu se mai deschid), iar din cheie se inchid si se deschid toate(mai putin cea a sotiei care o inchide cu mana:).Motorasul din usa soferului nu e stricat.E posibil sa fie legate separat in modul?fata si spatele?Cand am timp o sa fac si niste poze la modul.Nu e asa mic ca in tutorial, este mai mare si in el intra 2 cuple.Una cu fire groase si una cu fire subtiri.Cand am facut inchiderea din cheie am avut toate usile inchise.Documentandu-ma am vazut ca unii au scos niste fire din modul si dupa aceea s-au legat la ele cu alarma.Dar nu prea as vrea sa stric ceva acolo.
silviur31
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- ichimcornel
- ***
- 631 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Astra 2004
- Mures
ichimcornel
- Mesaje scrise: 631
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Cristi-Geo
- **
- 74 mesaje
- din 19 Sep 2013
- Zafira 2001
- Bucuresti
Cristi-Geo
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2013
- Mesaj Privat