- dantes1969
- OP
- 3 mesaje
- din 08 Mar 2009
- Vectra 2003
- Bucuresti
dantes1969
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2009
- Mesaj Privat
Au fost pe acest forum nenumarate discutzii cu privire la schimbarea furtunului de la VECTRA C motor Y20DTH. JEPCARII si MAFIOTZII de pe la piese auto si cei de la DIBAS itzi cer intre 600-700 de ron pentru o bucata de furtun de 35 cm. Azi 21.06.2011 am dat de baietzii astia http://www.tuningcorner.ro/harta.php care mi-au inlocuit bucata de furtun cu un furtun siliconic special pentru ,,racing" 😃 si totul cu NUMAI 120 RON !
70 ( sapte zeci ) a costat furtunul cu diametrul de 54mm si cotit la 45 de grade , si 50 ( cinci zeci ) RON a fost manopera. Nu e mult la manopera ca se chinuie ceva sa-l taie ca sa cada PERFECT si sa-i faca si jos scobitura aia mica .Apropo in pretzul asta au intrat si 2 coliere meseriase ( tot ,,racing" :lol
Avetzi aici o poza despre cum arata cu furtune inlocuite , numai tzinetzi cont ca eu nu am folosit inox sau aluminiu ca in poza ci NUMAI FURTUNUL SILICONIC ( tot albastru ). Nu mi se pare o avere 70 de lei un furtun fatza de 700 cat cer JEPCARII ! http://img687.imageshack.us...furtunvectrac.png
O sa pun peste cateva zile o poza si cu furtunul meu ca deocamdata nu am cu ce sa fac poza ( nu intrebatzi ,,de ce" ca iar ma apuca nervii pe fimiu ! 😂
Daca v-am fost de folos mi-ar placea sa datzi niste ,,repliuri " la chestia asta .
BAFTA ALL !
- raku21
- ***
- 520 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,593 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,593
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
tagrumazu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 696 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Am fost si eu la ei si am montat furtunul si m-a costat tot 120 ron.
singura problema e ca se aude un huruit in momentul in care accelerez ca si cum furtunul ar fi gatuit sau indoit prea mult.
Am deschis capota si intr-adevar asa e furtunul are normal indoitura la 45 de grade dar el e indoit mai mult pt ca nu e loc acolo.
Nu stiu cum sa rezolv problema.
Poate ma ajuta cineva.
Va multumesc.
- aco_008
- ******
- 4,208 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,208
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Merg asa de 8 luni si n-am nici o problema.
- dantes1969
- OP
- 3 mesaje
- din 08 Mar 2009
- Vectra 2003
- Bucuresti
dantes1969
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2009
- Mesaj Privat
Si raspuns la ce zice FLORINIAC : Pai imbracam noi furtunu in furtun de pompieri DAR mai intai trebuie sa ai ce sa imbraci si 700 de RON nu as da pe el nici sa mi faci cadou ! 😊))
- aco_008
- ******
- 4,208 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,208
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Michangel- Suspendat
- 118 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
Materiale: Teava prelucrata din inox, furtun siliconic, coliere de forta.
Avantaje: Am inlocuit cu teava majoritatea lungimii traseului care era confectionat din furtun, deja reactia acceleratiei este mult mai prompta (inainte simteam turbo de pe la 1900 RPM, acum deja dupa 1500 il simt cum lucreaza). Turbo lag mult diminuat. Probabil instalatia va rezista si in timp mult mai bine decat cauciucul initial. Sistemul este plug & play. Costuri sensibil egale cu achizitionarea furtunelor stock.
Rezultate: Vedem in timp, deocamdata sunt mai mult decat multumit.
Atasez si doua foto cu capacul motorului demontat, pana la urma nici estetic nu mi se pare ca ar arata urat instalatia montata.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
atunci cand am facut aceasta operatie am taiat din furtunul original
acum am gasit si eu furtun din ala de silicon si l am inlocuit
ala de la turbo e rezolvat dar mai trebuie sa l fac si pe ala de la admisie
furtunul il am dar inca nu am reusit sa fac rost de teava pentru el
- MaxDDM
- ***
- 696 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Michangel- Suspendat
- 118 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 696 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Michangel- Suspendat
- 118 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 696 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Cum se schimba o piesa care nu e pe original cum apar probleme.
O sa cumpar furtunul original ca alta scapare nu am.
Probabi ala original are alta elasticitate si absoarbe socurile produse de presiune.
Ma incanta cel siliconic cumparat de mine doarece are 4 insertii in interior si este mult mai rezistent la presiune decat cel original.
Dar asta e. Se pare ca nu am de ales.
- officermm28
- *
- 5 mesaje
- din 24 Jun 2010
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
officermm28
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat
- sorin_chiuzan
- *
- 13 mesaje
- din 29 Jan 2010
- Vectra 2002
- Bistrita-Nasaud
sorin_chiuzan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2010
- Mesaj Privat
cand vi s`a spart furtunul, scoatea fum negru si la voi, si motorul nu avea putere?
- raku21
- ***
- 520 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
kmykze
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2009
- Mesaj Privat
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
puteti sa imi ziceti mai multe detalii despre acest tuning corner.
Am cautat pe net am sunat la un anumit magazin dat de link si mi-a comunicat ca ei nu se ocupa cu asa ceva, ca ar fi mai multe magazine intr-o curte si fiecare face ceva diferit. SI nu imi pot spune cine exact face furtune.
Imi puteti zice cine exact face acele furtune, daca aveti un numar de contact cu atit mai bine.
Mersi