Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • dantes1969

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare fratzi vectrari Laughing

Au fost pe acest forum nenumarate discutzii cu privire la schimbarea furtunului de la VECTRA C motor Y20DTH. JEPCARII si MAFIOTZII de pe la piese auto si cei de la DIBAS itzi cer intre 600-700 de ron pentru o bucata de furtun de 35 cm. Azi 21.06.2011 am dat de baietzii astia http://www.tuningcorner.ro/harta.php care mi-au inlocuit bucata de furtun cu un furtun siliconic special pentru ,,racing" Very Happy si totul cu NUMAI 120 RON !
70 ( sapte zeci ) a costat furtunul cu diametrul de 54mm si cotit la 45 de grade , si 50 ( cinci zeci ) RON a fost manopera. Nu e mult la manopera ca se chinuie ceva sa-l taie ca sa cada PERFECT si sa-i faca si jos scobitura aia mica .Apropo in pretzul asta au intrat si 2 coliere meseriase ( tot ,,racing" :lol

Avetzi aici o poza despre cum arata cu furtune inlocuite , numai tzinetzi cont ca eu nu am folosit inox sau aluminiu ca in poza ci NUMAI FURTUNUL SILICONIC ( tot albastru ). Nu mi se pare o avere 70 de lei un furtun fatza de 700 cat cer JEPCARII ! http://img687.imageshack.us...furtunvectrac.png

O sa pun peste cateva zile o poza si cu furtunul meu ca deocamdata nu am cu ce sa fac poza ( nu intrebatzi ,,de ce" ca iar ma apuca nervii pe fimiu ! Laughing

Daca v-am fost de folos mi-ar placea sa datzi niste ,,repliuri " la chestia asta .

BAFTA ALL !
Skip ads

  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da buna treaba , bine de stiut Smile ca si la Astra e destul de scump acel furtun.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,593
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cam la toate masinile cu turbo mai noi, exista problema asta a furtunelor, si la toate este scump. Am ajutat acu ceva vreme un amic sa isi faca un furtun de inox. A iesit la 150 ron... Deci preturile din magazin mi se par extrem de exagerate. Exista o multitudine de solutii mult mai ieftine la furtunele alea. O solutie de PREVENIRE a exploziei furtunelor ar fi imbracarea lor in furtun de pompieri Laughing . Daca stii sa lucrezi, iese chiar foarte cool. Nu se vede ca ar fi vreun romanism facut pe acolo. De asemenea, se reduce din turbo lag cu aceste solutii.
  • tagrumazu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
http://www.okazii.ro/catalo...20dth-y22dtr.html
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Tin sa-i multumesc lui dantes1969 pentru pontul cu firma de tunning.
Am fost si eu la ei si am montat furtunul si m-a costat tot 120 ron.
singura problema e ca se aude un huruit in momentul in care accelerez ca si cum furtunul ar fi gatuit sau indoit prea mult.
Am deschis capota si intr-adevar asa e furtunul are normal indoitura la 45 de grade dar el e indoit mai mult pt ca nu e loc acolo.
Nu stiu cum sa rezolv problema.
Poate ma ajuta cineva.
Va multumesc.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,211
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Eu am carpit furtunul original, care bineinteles ca s-a taiat, cu duct tape: http://www.thefoodsection.c...6306a6f970c-300wi

Merg asa de 8 luni si n-am nici o problema.
  • dantes1969

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
ACO008 sa sti ca initzial si eu l-am bandajat cu banda din aia, dar dupa 2 zile din cauza caldurii si presiunii s-a ,,flescait" rau si a inceput sa curga pe furtun in jos tot maclavaisu ala de lipici de pe banda si crapatura parca de-a naibii s-a facut tot mai mare ! Smile)

Si raspuns la ce zice FLORINIAC : Pai imbracam noi furtunu in furtun de pompieri DAR mai intai trebuie sa ai ce sa imbraci si 700 de RON nu as da pe el nici sa mi faci cadou ! Smile))
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,211
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nasol, eu ma bucur ca la mine tine. Intr-adevar s-a inmuiat putin banda, dar nu sunt scapari.
  • Michangel

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Apropo de discutie, desi nu am avut probleme, din lipsa de ocupatie m-am apucat zilele trecute sa inlocuiesc furtunele superioare de la turbo la intercooler si de la admisie la intercooler.
Materiale: Teava prelucrata din inox, furtun siliconic, coliere de forta.
Avantaje: Am inlocuit cu teava majoritatea lungimii traseului care era confectionat din furtun, deja reactia acceleratiei este mult mai prompta (inainte simteam turbo de pe la 1900 RPM, acum deja dupa 1500 il simt cum lucreaza). Turbo lag mult diminuat. Probabil instalatia va rezista si in timp mult mai bine decat cauciucul initial. Sistemul este plug & play. Costuri sensibil egale cu achizitionarea furtunelor stock.
Rezultate: Vedem in timp, deocamdata sunt mai mult decat multumit.
Atasez si doua foto cu capacul motorului demontat, pana la urma nici estetic nu mi se pare ca ar arata urat instalatia montata.




  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
si eu am facut chestia asta mai demult , cred ca de 2 ani si nu am avut nici un fel de probleme
atunci cand am facut aceasta operatie am taiat din furtunul original
acum am gasit si eu furtun din ala de silicon si l am inlocuit
ala de la turbo e rezolvat dar mai trebuie sa l fac si pe ala de la admisie
furtunul il am dar inca nu am reusit sa fac rost de teava pentru el
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca am sa tai si eu furtunul siliconic care e identic cu cel a lui Michangel si am sa pun o teaba de inox.
Michangel te rog sa-mi spui ce diametru are teava care ai folosit-o la furtunul care vine de la intercooler la EGR?
De unde pot sa cumpar si eu teava de inox?
  • Michangel

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Nu am un subler la indemana sa o masor, dar te poti orienta "babeste" adica sa pui o teava cu diametrul cat exteriorul furtunului (asta ca sa intre un pic fortat in interiorul acestuia). Apoi daca gasesti si coliere performante nici nu se va pune problema unor pierderi de presiune. Treaba cu teava nu ar fi problematica in sensul gasirii uneia, ci mai degraba cu gasitul persoanei care sa o indoaie profesional, la cotele si respectand forma vechiului furtun. Poate userul tagrumazu va da ceva detalii suplimentare despre un anume atelier din capitala care ar putea realiza sistemul.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru sfat.
E destul de deranjanta problema care o am eu cu zgomotul produs de acel furtun cand demarez.
Sper sa o rezolv cat mai repede.
  • Michangel

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Acum am vazut ca acuzai mai sus un anumit zgomot la demarare pe care l-ai pus pe seama indoirii necorespunzatoare a furtunului siliconic. Probabil ca in momentul montarii tevii indoita la cotele standard vei scapa de zgomotul respectiv, insa nu definitiv. Spun asta pentru ca am observat pe pielea mea, prin comparatie cu perioada in care aveam montate furtunele de fabrica, ca masina este ceva mai zgomotoasa. Nu doar in anumite momente si nu la o intensitate suparatoare, dar oricum ai impresia incontinuu ca se aude aerul circuland prin tevile respective. O sa vezi dupa ce montezi la ce ma refer, oricum plusul adus masinii justifica si anumite inconveniente.
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Offf ce ma enerveaza situatia asta.
Cum se schimba o piesa care nu e pe original cum apar probleme.
O sa cumpar furtunul original ca alta scapare nu am.
Probabi ala original are alta elasticitate si absoarbe socurile produse de presiune.
Ma incanta cel siliconic cumparat de mine doarece are 4 insertii in interior si este mult mai rezistent la presiune decat cel original.
Dar asta e. Se pare ca nu am de ales.
  • officermm28

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc "dantes 1969". Am fost si eu la baietii de care ai spus (http://www.tuningcorner.ro/harta.php) si mi-au rezolvat problema! Diferenta e ca eu am avut de schimbat furtunul din stanga, cel de 40 sau 45 mm diametru. M-a costat in total 210 lei (130 doua furtune, ca nu se putea face dintr-unul singur si 80 manopera; in pret au intrat si o bucata de teava de inox si 4 coliere ). Trebuie sa recunosc ca arata, ca forma, exact ca originalul, nici macar nu se vede ca e din doua bucati. In plus s-au comportat foarte bine cu mine ! Au fost atenti la solicitarea me si m-au servit fara probleme!
  • sorin_chiuzan

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2010

  • Mesaj Privat
va multumesc pentru sfaturi! tocmai s`a crapat si la a mea masina furtunul care duce de la radiator la admisie, si mi se parea foarte scum sa il cumpar pe original. am gasit unul second hand de la un opel signum busit. deseara am sa il montez, aveti idee, se potrivesc? iar daca intr`adevar, spuneti ca daca ati montat teava de inox prinsa la capete cu furtun siliconic si coliere de presiune, masina are putere mai mare si turbo intra in functiune de la 1500 rot/min, o sa incerc sa montez si eu.
cand vi s`a spart furtunul, scoatea fum negru si la voi, si motorul nu avea putere?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
sorin_chiuzan a scris:cand vi s`a spart furtunul, scoatea fum negru si la voi, si motorul nu avea putere?


Asa se manifesta ...
  • kmykze

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
AM si eu o intrebare in legatura cu acest mirobolant furtun. Eu am astra g cu y20dth si la mine s-a spart furtunul acela cu cocoasa care vine din teaza de la turbo la intercooler. Ce dimensiune are furtunul la interior? Ca eu am masurat 40mm cu rigla da mi se pare cam putin...mi-e sa nu fi gresit. Si inca ceva, eu m-am gandit sa iau 2 furtune cu cot de 45 grade pe care o sa le cuplez cu o teava cu cot de 90 grade ca sa fac cocoasa aceea...trebuie neaparat sau se poate si cu un furtun drept? Se misca motorul si sa nu vibreze si intercoolerul cu tot cu radiator sau care e faza cu cocoasa aia?
  • gxg1313

  • Mesaje scrise: 374
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 Z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

puteti sa imi ziceti mai multe detalii despre acest tuning corner.
Am cautat pe net am sunat la un anumit magazin dat de link si mi-a comunicat ca ei nu se ocupa cu asa ceva, ca ar fi mai multe magazine intr-o curte si fiecare face ceva diferit. SI nu imi pot spune cine exact face furtune.
Imi puteti zice cine exact face acele furtune, daca aveti un numar de contact cu atit mai bine.

Mersi
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR