ct-pra
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 d-y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua. Am avut nefericirea intamplare de a mi se rupe arborele am gasit bloc motor echipat si as vrea sa il montez eu dar asta necesita demontarea motorului de pe masina mea reglarea motorului o va face apoi un mecanic de la reprezentanta opel. Daca mar puatea indruma cineva cum ar trebuii demontat motoru daca este greu sa montezi blocu motor ideii am cat de cat astept pareri multumesc mult!
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Pai motorul este prins in 4 puncte.
1. In partea distributiei sub filtrul de aer.
2. In spate, langa cutia de viteze / timonerie
3. Pe cutie si lonjeronul stanga (partea soferului)
4. In fata intre cutie si cadrul motor.
Asta daca motorul este montat transversal (dar fiind vectra B, presupun ca motoarele s-au montat doar transversal).
Daca tot il "regleaza" un mecanic, de ce nu il lasi pe el sa faca toata operatiunea? Sunt multe accesorii care trebuiesc demontate si mai apoi montate la locul lor.
Oricum ieftin nu scapi, trebuie sa schimbi cel putin cuzinetii de palier, cei axiali si cei de biela pe langa arbore si trebuie sa dai chiulasa jos, deci o sa necesite rectificare + alta garnitura de chiulasa.
1. In partea distributiei sub filtrul de aer.
2. In spate, langa cutia de viteze / timonerie
3. Pe cutie si lonjeronul stanga (partea soferului)
4. In fata intre cutie si cadrul motor.
Asta daca motorul este montat transversal (dar fiind vectra B, presupun ca motoarele s-au montat doar transversal).
Daca tot il "regleaza" un mecanic, de ce nu il lasi pe el sa faca toata operatiunea? Sunt multe accesorii care trebuiesc demontate si mai apoi montate la locul lor.
Oricum ieftin nu scapi, trebuie sa schimbi cel putin cuzinetii de palier, cei axiali si cei de biela pe langa arbore si trebuie sa dai chiulasa jos, deci o sa necesite rectificare + alta garnitura de chiulasa.
ct-pra
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 d-y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat
ct-pra
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 d-y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Cel mai ieftin iesi sa dai tu cutia de viteze jos, baia de ulei si schimbi doar arborele si cuzinetii.
chiulasa fiind din aluminiu cand este stransa ia forma blocului motor + garnitura de chiulasa. Odata desfacuta chiulasa nu o sa o mai poti pozitiona EXACT in acelasi loc in care a fost pusa, mai ales ca trebuie sa schimbi garnitura de chiulasa obligatoriu.
Acum depinde cu cat ai gasit blocul motor.
Pentru Y17DT de exemplu motorul se gaseste in jurul sumei de 2700 RON fara accesorii. Blocul motor cu arbore, vibrochen, pistoane eu l-am luat acum 2 ani cu 1300. O chiulasa o gasesti pe la 800-1000 ron.
Dar daca adaugi garnitura de chiulasa si toate cele, ajungi cam la aceleasi costuri, daca nu mai mari decat cu un motor complet SH.
Eu am preferat sa il fac pe al meu pentru a stii ce am pe masina. Acum stiu sigur ca totul este nou in motor si pot sa il calc pe coada de cate ori vreau fara sa ma tem ca ceva SH o sa cedeze.
chiulasa fiind din aluminiu cand este stransa ia forma blocului motor + garnitura de chiulasa. Odata desfacuta chiulasa nu o sa o mai poti pozitiona EXACT in acelasi loc in care a fost pusa, mai ales ca trebuie sa schimbi garnitura de chiulasa obligatoriu.
Acum depinde cu cat ai gasit blocul motor.
Pentru Y17DT de exemplu motorul se gaseste in jurul sumei de 2700 RON fara accesorii. Blocul motor cu arbore, vibrochen, pistoane eu l-am luat acum 2 ani cu 1300. O chiulasa o gasesti pe la 800-1000 ron.
Dar daca adaugi garnitura de chiulasa si toate cele, ajungi cam la aceleasi costuri, daca nu mai mari decat cu un motor complet SH.
Eu am preferat sa il fac pe al meu pentru a stii ce am pe masina. Acum stiu sigur ca totul este nou in motor si pot sa il calc pe coada de cate ori vreau fara sa ma tem ca ceva SH o sa cedeze.
ct-pra
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 d-y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat