- Razvanutzu
- **
- 111 mesaje
- din 19 Jul 2010
- Astra 2004 Z20LEL
- Iasi
Razvanutzu
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
- providra18
- **
- 327 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Razvanutzu
- **
- 111 mesaje
- din 19 Jul 2010
- Astra 2004 Z20LEL
- Iasi
Razvanutzu
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
gaby dtm- Suspendat
- 134 mesaje
- din 17 Apr 2010
- Calibra 1991 c20ne
- Prahova
gaby dtm- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
am fost cu ea la un electrician in cele din urma mi-a masurat el pe acolo , mai a curatat contactele alea dar tot nu a reusit sa treaca incarcarea de 13.97 cu consumatorii porniti si a ajuns la concluzia ca ar fi vrei dioda arsa , am intrebat azi la un magazin si cica costa vreo 160ron ? asa mult sa coste ? ms
- Razvanutzu
- **
- 111 mesaje
- din 19 Jul 2010
- Astra 2004 Z20LEL
- Iasi
Razvanutzu
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
gaby dtm- Suspendat
- 134 mesaje
- din 17 Apr 2010
- Calibra 1991 c20ne
- Prahova
gaby dtm- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Razvanutzu
- **
- 111 mesaje
- din 19 Jul 2010
- Astra 2004 Z20LEL
- Iasi
Razvanutzu
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
gaby dtm- Suspendat
- 134 mesaje
- din 17 Apr 2010
- Calibra 1991 c20ne
- Prahova
gaby dtm- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
gaby dtm- Suspendat
- 134 mesaje
- din 17 Apr 2010
- Calibra 1991 c20ne
- Prahova
gaby dtm- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Razvanutzu
- **
- 111 mesaje
- din 19 Jul 2010
- Astra 2004 Z20LEL
- Iasi
Razvanutzu
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
gaby dtm- Suspendat
- 134 mesaje
- din 17 Apr 2010
- Calibra 1991 c20ne
- Prahova
gaby dtm- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
gaby dtm- Suspendat
- 134 mesaje
- din 17 Apr 2010
- Calibra 1991 c20ne
- Prahova
gaby dtm- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Razvanutzu
- **
- 111 mesaje
- din 19 Jul 2010
- Astra 2004 Z20LEL
- Iasi
Razvanutzu
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
gaby dtm- Suspendat
- 134 mesaje
- din 17 Apr 2010
- Calibra 1991 c20ne
- Prahova
gaby dtm- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
salutare tutuuror.in speranta ca am scapat de problema am sa enumar din nou etapele facute, primul lucru am pus o masa intre suruburile de la alternator la indrumarea unui electrician ca ,cica suruburile alea au un cauciuc acolo si nu face bine masa,a mai crescut un pic incarcarea in cele din urma, apoi am schimbat releul de incarcare pret 35 ron, apoi am luat bucsele si carbuii la electromotor,pret 69ron + 30 manopera .Momentan masina merge bine , porneste ffff bine sper sa fi scapat de problema. dupa cate zile postez iar si va spun sigur. va multumesc tuturor celor care m-au ajutat.
gaby dtm- Suspendat
- 134 mesaje
- din 17 Apr 2010
- Calibra 1991 c20ne
- Prahova
gaby dtm- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
- providra18
- **
- 327 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 327
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Mie alternatorul imi incarca 14.2 la relanti, fara consumatori. Cand aprind farurile, tin sa zic ca am xenon pe masina, incarcarea imi scade undeva la 13.8-14. Daca merg cu muzica pornita, cu luminile aprinse si cu faza lunga, in bord mi se aprinde foarte slab becul de la baterie. Care sa fie problema? Eu unul m-am gandit la carbuni sau la releu.
O alta intrebare: daca e sa fie arsa o dioda de la motor, cum ar reactiona, cum s-ar manifesta?
O alta intrebare: daca e sa fie arsa o dioda de la motor, cum ar reactiona, cum s-ar manifesta?
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
daca e arsa dioda nu ai incarcare nici macar 13,5. vb in special de c20ne ca de asta am avut.
ce se intampla la tine se intampla si la mine dar cu mai putini consumatori. problema nu e din rele cu siguranta. eu banui colector uzat, bucse alternator ceva nu se aseaza bine acolo. am intalnit cateva vectre/calibra cu problema asta.
pot fi si carbunii.
eu aveam alternator bosch( cel cu releul in exterior). la mine era colectorul uzat prea tare si de aici figurile.
am scapat de problema cu alt alternator sh , dar cu colectorul mai bun.
@gaby la tine problema cu pornirea era din carbuni electromotor si bucse. si iti dadea simptom de baterie moarta.
eu am mers peste 3 ani de zile cu incarcare 13,5 si nu am avut probleme cu bateria.
inca o cazua des intalnita este instalatia electrica invechita si coapta. in special un cablu de putere deteriorat , borne proaste, etc poate cauza incarcare deficitara , mai ales cu multi consumatori porniti.
sfaturi.
-inlocuiti cablurile de la baterie pana la alternator si electromotor cu unele groase si noi, sertizate cu papuci buni.
-inlocuiti bornele cu unele de calitate- exclus jafurile de 10 lei setul.
-revizie la alternator si electromotor cu tot ce presupunea asta. inlocuit rulmenti, bucse, carbuni, verificat starea colectoarelor.
-cele mai ok alternatoare pt vectra a/ calibra sunt cele bosch.
-cele mai ok electromotoare sunt cele cu reductor. valeo parca.
tot ce am scris am scris din experienta mea de 4 ani o vectra a.sper sa citti si sa prinda bine.
care mai scrie PROSTII fara documentare in topicul asta ii dau report instant.aviz @razvanutu
totul se aplica si la alte motoare/masini. e acelasi sistem de la kadett pana la insignia.
ps. exista un topic mare despre incarcare si probleme cu alternatorul dar banui ca nu s-a obosit nimeni sa il citeasca.
o zi buna!
ce se intampla la tine se intampla si la mine dar cu mai putini consumatori. problema nu e din rele cu siguranta. eu banui colector uzat, bucse alternator ceva nu se aseaza bine acolo. am intalnit cateva vectre/calibra cu problema asta.
pot fi si carbunii.
eu aveam alternator bosch( cel cu releul in exterior). la mine era colectorul uzat prea tare si de aici figurile.
am scapat de problema cu alt alternator sh , dar cu colectorul mai bun.
@gaby la tine problema cu pornirea era din carbuni electromotor si bucse. si iti dadea simptom de baterie moarta.
eu am mers peste 3 ani de zile cu incarcare 13,5 si nu am avut probleme cu bateria.
inca o cazua des intalnita este instalatia electrica invechita si coapta. in special un cablu de putere deteriorat , borne proaste, etc poate cauza incarcare deficitara , mai ales cu multi consumatori porniti.
sfaturi.
-inlocuiti cablurile de la baterie pana la alternator si electromotor cu unele groase si noi, sertizate cu papuci buni.
-inlocuiti bornele cu unele de calitate- exclus jafurile de 10 lei setul.
-revizie la alternator si electromotor cu tot ce presupunea asta. inlocuit rulmenti, bucse, carbuni, verificat starea colectoarelor.
-cele mai ok alternatoare pt vectra a/ calibra sunt cele bosch.
-cele mai ok electromotoare sunt cele cu reductor. valeo parca.
tot ce am scris am scris din experienta mea de 4 ani o vectra a.sper sa citti si sa prinda bine.
care mai scrie PROSTII fara documentare in topicul asta ii dau report instant.aviz @razvanutu
totul se aplica si la alte motoare/masini. e acelasi sistem de la kadett pana la insignia.
ps. exista un topic mare despre incarcare si probleme cu alternatorul dar banui ca nu s-a obosit nimeni sa il citeasca.
o zi buna!