Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Calibra
  • Razvanutzu

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z20LEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2010

  • Mesaj Privat
e ars , dar lai scos din bord ? e diferenta mare...
Skip ads

  • providra18

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da...trebuia sa desfac bordul pentru a pune 1 led ca imi facea figuri si din curiozitate cu ce ai zis tu, daca tot l`am desfacut am scos becul...degeaba...14.2 imi incarca Wink
  • Razvanutzu

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z20LEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nush la mine daca scot becul numai incarca... Smile
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am fost cu ea la un electrician in cele din urma mi-a masurat el pe acolo , mai a curatat contactele alea dar tot nu a reusit sa treaca incarcarea de 13.97 cu consumatorii porniti si a ajuns la concluzia ca ar fi vrei dioda arsa , am intrebat azi la un magazin si cica costa vreo 160ron ? asa mult sa coste ? ms
  • Razvanutzu

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z20LEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2010

  • Mesaj Privat
omule... ai desfacut alternatorul ? uitate la diode sunt 3 din cate stiu eu , si masoara circuitele.... de la rotor si bobine.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
voi ati inebunit? da ce are incarcare 14?este super bine.
@gaby ce baterie ai pe masina? tot aia de 100ah?
raspunde la o intrebare. daca alternatorul tau da maxim 70a si tu ai baterie de 100 in cat timp se incarca bateria ta eficient.
si banui ca circuli si mai mult prin oras.
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
nu l-am desfacut , ca daca il desfac imi mai raman piese:)), am schimbat si bateria cu una de 72 A, da circul mai mult prin orash...
  • Razvanutzu

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z20LEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2010

  • Mesaj Privat
gaby dtm a scris:nu l-am desfacut , ca daca il desfac imi mai raman piese:)), am schimbat si bateria cu una de 72 A, da circul mai mult prin orash...



cand o sa'l desfaci atunci vei vedea problema.... nu ai cu ce piese sa ramai.... asa ca baga mare
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@razvanutu nu mai da tu sfaturi de pomana. sa munceasca omu degeaba.
cat trebuie sa fie incarcarea la opel? stii?
daca el are 14 cu consumatori si probabil 14,2-4 fara consumatori desfa tu alternatorul de pomana.
cu dioada arsa aveai sigur mai putin. se mai aprinde becul cu bateria?
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
becul nu se mai aprinde.... dar incarcarea nu trece de 13.98 nici cu, consumatori nici fara!ms
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
cred ca inebunesc , toata noaptea am tinut bateria pe redresor ,fac un drum de 15 km ,o opresc iar cand sa o pornesc dupa 10 min nici de a draq nu a mai vrut, e posibil sa imi fure electromotorul atat curent?,bateria de 72A nici 2 porniri sa nu duca dao draq de treaba...
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
daca ai incarcare cum ai spus in alta parte ai problema.
probabil un consumator mareee.
  • Razvanutzu

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z20LEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2010

  • Mesaj Privat
ai facut testul ?
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
nu , nu l-am facut, ma duc diseara sa schimb si bucsele la electromotor sa vad cum s-o mai comporta...
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am fost azi sa schimb bucsele cand colo surpriza mare carbunii daca pot sa le spun asa erau dusi, am dat comanda azi, maine ii pun . sper asta sa fi fost problema....
  • Razvanutzu

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z20LEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2010

  • Mesaj Privat
asteptam Very Happy
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salutare tutuuror.in speranta ca am scapat de problema am sa enumar din nou etapele facute, primul lucru am pus o masa intre suruburile de la alternator la indrumarea unui electrician ca ,cica suruburile alea au un cauciuc acolo si nu face bine masa,a mai crescut un pic incarcarea in cele din urma, apoi am schimbat releul de incarcare pret 35 ron, apoi am luat bucsele si carbuii la electromotor,pret 69ron + 30 manopera .Momentan masina merge bine , porneste ffff bine sper sa fi scapat de problema. dupa cate zile postez iar si va spun sigur. va multumesc tuturor celor care m-au ajutat.
  • gaby dtm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1991 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2010

  • Mesaj Privat
problema rezolvata, masina porneste f bine, si incarca bateria , multumesc tuturor care mi-au dat cateva sfaturi
  • providra18

  • Mesaje scrise: 327
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Calibra 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Mie alternatorul imi incarca 14.2 la relanti, fara consumatori. Cand aprind farurile, tin sa zic ca am xenon pe masina, incarcarea imi scade undeva la 13.8-14. Daca merg cu muzica pornita, cu luminile aprinse si cu faza lunga, in bord mi se aprinde foarte slab becul de la baterie. Care sa fie problema? Eu unul m-am gandit la carbuni sau la releu.
O alta intrebare: daca e sa fie arsa o dioda de la motor, cum ar reactiona, cum s-ar manifesta?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
daca e arsa dioda nu ai incarcare nici macar 13,5. vb in special de c20ne ca de asta am avut.

ce se intampla la tine se intampla si la mine dar cu mai putini consumatori. problema nu e din rele cu siguranta. eu banui colector uzat, bucse alternator ceva nu se aseaza bine acolo. am intalnit cateva vectre/calibra cu problema asta.
pot fi si carbunii.
eu aveam alternator bosch( cel cu releul in exterior). la mine era colectorul uzat prea tare si de aici figurile.
am scapat de problema cu alt alternator sh , dar cu colectorul mai bun.

@gaby la tine problema cu pornirea era din carbuni electromotor si bucse. si iti dadea simptom de baterie moarta.

eu am mers peste 3 ani de zile cu incarcare 13,5 si nu am avut probleme cu bateria.

inca o cazua des intalnita este instalatia electrica invechita si coapta. in special un cablu de putere deteriorat , borne proaste, etc poate cauza incarcare deficitara , mai ales cu multi consumatori porniti.

sfaturi.
-inlocuiti cablurile de la baterie pana la alternator si electromotor cu unele groase si noi, sertizate cu papuci buni.
-inlocuiti bornele cu unele de calitate- exclus jafurile de 10 lei setul.
-revizie la alternator si electromotor cu tot ce presupunea asta. inlocuit rulmenti, bucse, carbuni, verificat starea colectoarelor.
-cele mai ok alternatoare pt vectra a/ calibra sunt cele bosch.
-cele mai ok electromotoare sunt cele cu reductor. valeo parca.

tot ce am scris am scris din experienta mea de 4 ani o vectra a.sper sa citti si sa prinda bine.

care mai scrie PROSTII fara documentare in topicul asta ii dau report instant.aviz @razvanutu
totul se aplica si la alte motoare/masini. e acelasi sistem de la kadett pana la insignia.

ps. exista un topic mare despre incarcare si probleme cu alternatorul dar banui ca nu s-a obosit nimeni sa il citeasca.

o zi buna!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR