Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • andreeac

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua! am o corsa D din 2007 diesel si mi s-a aprins becul de la filtrul de motorina! trebuie schimbat filtrul urgent, ori curatat? trebuie turata masina mai mult, asa cum am mai auzit? vreau sa fac un drum de 400 de km si as vrea sa stiu daca pot merge cu masina asa, si sa rezolv dupa..multumesc anticipat si imi cer scuze pt exprimarea mai putin tehnica...
Skip ads

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,975
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca te referi la martorul care indica prezenta apei in filtrul de motorina. In acest caz se recomanda schimbarea filtrului...cat mai repede posibil.

P.S. De unde ai alimentat? La mine nu a aparut acesta avertizare niciodata Rolling Eyes
  • andreeac

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ultimele dati am alimentat de la lukoil..este un beculet care arata asa ca o spirala, si l-am "identificat" in cartea tehnica a masinii..scria acolo lampa de avertizare filtru de motorina. multumesc frumos pt raspuns
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,975
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Hm...cred ca faci o confuzie, acel martor este pentru bujiile incandescente. Palpaie martorul? Daca da, cred ca DPF nu si-a putut face regenerarea si de acea te avertizeaza.
  • andreeac

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2011

  • Mesaj Privat
este foarte probabil sa confund pentru ca nu stiu exact la ce se refera beculetul cu pricina. cert este ca vorbesc despre becul acela care seamana cu spirala. si da, palpaie! ce as putea face in acest caz? trebuie curatat sau ceva? mi s-a mai spus sa merg cu masina mai turata..oricum deobicei incerc sa merg cu a 3 a prin oras, fusesem avertizata ca trebuie turata mai mult fiind diesel.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,975
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai posibilitatea iesi din oras si mergi in viteza a IV-a pe la 2800-3000 rpm. Cand vezi ca martorul nu mai palpaie incepe procesul de regenerare. Nu opri motorul pana cand procesul de regenerare nu s-a incheiat ( consumul pe BC revine la normal cca. 0.5-0.7l/h ). Succes.
  • andreeac

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2011

  • Mesaj Privat
multumesc foarte foarte mult pentru sfaturi. chiar astazi voi urma instructiunile Smile
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Nu ma pricep la diesel ca la benzinare, dar nu cumva e vorba de becul de la bujiile incandescente? Cand palpaie stiam ca semnaleaza o bujie defecta (nu mai are continuitate). Nu de alta dar am la servici un Fiat Doblo cu motor 1,3JTD cu DPF, iar beculetul care semnaleaza regenerarea arata ca un injector.
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 5,975
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
La Opel difera "sistemul" fata de Fiat. Pentru regenerare nu este un martor special. Martorul de la bujiile incandescente incepe sa palpaie in momentul cand regenerarea nu s-a putut face.
  • andreeac

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2011

  • Mesaj Privat
gata s-a rezolvat. am turat-o pana la 3000 in a 4 a, si dupa cateva ture pe feleac tot nu disparea becul, am oprit motorul si dupa ce l-am repornit nu s-a mai aprins deloc. acum cateva luni am avut ars si releul de la alternator si, desi l-am inlocuit, tot nu mi disparea becul cu masina si cheia dar, de la turatii sau nu stiu de la ce, acum nu mi se mai aprinde nici acela:))))))) am rezolvat totul, si multumesc frumos pt sfaturi Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR