- b28cxh
- OP
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
sper sa nu repet subiectul, am dat search dar nu am gasit asa ca here I go cu un post care seamana a blog (urasc termenul, apropo.. )
- fiind mai old school si fostul copil care toata ziua "mesterea" curatand dacia 1300 a taticului mai sarac si visand la vectra A-ul vecinului in 1990 si la super fordul scorpioul din 86 al altui vecin (aveam o problema cu vecinii imi pun urmatoarea intrebare: de ce se bate atat de mult moneda la nivel mondial pe hatchbackuri si mai putin pe sedane-uri, in clasa mica pana la medie ?
ca pro si contra vad asa:
SEDANE: + aspect mai elegant
+ mult mai confortabil datorita separarii portbagajului si accesului la acesta (urasc sa deschid portbagajul la hatch la -20grade dupa ce m-am chinuit 10km sa incalzesc masina.
+ aerodinamica mai buna (discutabil in f de viteza, la viteze sub 150kmph banuiesc ca e imperceptibil)
+ distributie mai buna a greutatii - uniforma, adica
- deschidere ceva mai mica a portbagajului
- lungime mai mare - probabil parcari mai grele pt incepatori
HATCHBACK + deschidere mare a portbagajului - utila probabil pentru cei care care frigidere/aragaze zilnic...
+ cost mai mic ..desi 500-800euro nu mi se pare chiar asa mare reducere la o masina de 12-13mii
+ design mai sportiv ??? in conceptia unora probabil
Cu alte cuvinte... nu stiu altii cum sunt...dar la ce ajuta hatchbackul de este atat de popular, mai ales in Vest..? ca doar nu am vazut neamtul sau francezul sa tot care frigidere sau mai stiu eu ce....
iar de deschidere a portbagajului, pai sa imi fie cu iertare, dar eu zic ca o omega de ex sau vreo cobra din anii 80 (ca sa nu zic de audi 100 ca deja urc in clasa superioara retro aveau ditamai deschiderea.
eu am luat hatch-ul astrei G pt ca am mers pe cel mai mic pret posibil (nu am platit nici o dotare din cele primite in afara de 50% din vopseaua metalizata pt a nu mai sta 4 luni dupa un albastru nemet.) si punand accentul pe motorizare, care mi se pare mult mai important...
nu spun ca masini precum corolla, golf si alte legende nu arata bine...dar cat la suta din posesorii de astfel de masini chiar apreciaza utilitatea hayonului (incercati sa deschideti un portbagaj la hatch intr-un garaj cu tavanul cu doar 50cm mai inalt decat capota superioara a masinii ) ???
- fiind mai old school si fostul copil care toata ziua "mesterea" curatand dacia 1300 a taticului mai sarac si visand la vectra A-ul vecinului in 1990 si la super fordul scorpioul din 86 al altui vecin (aveam o problema cu vecinii imi pun urmatoarea intrebare: de ce se bate atat de mult moneda la nivel mondial pe hatchbackuri si mai putin pe sedane-uri, in clasa mica pana la medie ?
ca pro si contra vad asa:
SEDANE: + aspect mai elegant
+ mult mai confortabil datorita separarii portbagajului si accesului la acesta (urasc sa deschid portbagajul la hatch la -20grade dupa ce m-am chinuit 10km sa incalzesc masina.
+ aerodinamica mai buna (discutabil in f de viteza, la viteze sub 150kmph banuiesc ca e imperceptibil)
+ distributie mai buna a greutatii - uniforma, adica
- deschidere ceva mai mica a portbagajului
- lungime mai mare - probabil parcari mai grele pt incepatori
HATCHBACK + deschidere mare a portbagajului - utila probabil pentru cei care care frigidere/aragaze zilnic...
+ cost mai mic ..desi 500-800euro nu mi se pare chiar asa mare reducere la o masina de 12-13mii
+ design mai sportiv ??? in conceptia unora probabil
Cu alte cuvinte... nu stiu altii cum sunt...dar la ce ajuta hatchbackul de este atat de popular, mai ales in Vest..? ca doar nu am vazut neamtul sau francezul sa tot care frigidere sau mai stiu eu ce....
iar de deschidere a portbagajului, pai sa imi fie cu iertare, dar eu zic ca o omega de ex sau vreo cobra din anii 80 (ca sa nu zic de audi 100 ca deja urc in clasa superioara retro aveau ditamai deschiderea.
eu am luat hatch-ul astrei G pt ca am mers pe cel mai mic pret posibil (nu am platit nici o dotare din cele primite in afara de 50% din vopseaua metalizata pt a nu mai sta 4 luni dupa un albastru nemet.) si punand accentul pe motorizare, care mi se pare mult mai important...
nu spun ca masini precum corolla, golf si alte legende nu arata bine...dar cat la suta din posesorii de astfel de masini chiar apreciaza utilitatea hayonului (incercati sa deschideti un portbagaj la hatch intr-un garaj cu tavanul cu doar 50cm mai inalt decat capota superioara a masinii ) ???
- b28cxh
- OP
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
si ca subtopic (nu prea imi place sa umplu forumuri de topicuri care ar putea fi incluse ca sub )...
chiar asa de mare e claustrofobia sau dorinta de spatiu incat toti producatorii sa mareasca din ce in ce mai mult volumul automobilelor.
poate e sindrom vulpea la struguri, dar mi se pare ca o inaltime a masinii si un volum gen vectra A, de ex, sau astra F, erau ok pt clasele lor. la clasele superioare mai inteleg ...si la dube etc...
dar sa faci tot felul de umflaturi care mai arata si penibil datorita exagerarii dimensiunilor..gen chevy aveo 4 usi care are stopuri maaari, faruri maaari...superimpact asupra consumatorului...inalt..sa fie...ca doar tre sa contracareze loganul...bine ca i-au pus niste roti penibile pe 14"...sa arate ca o masina de jucarie...
seat cordoba...are un portbagaj atat de inalt ca zici ca e conceput sa faca pe carausul....new clio...nu mai zic....portbagaje maaari, habitaclu maaaare.....unde naiba mai e aerodinamica? pt ce trebuie sa faca o masina din categoria mini - medie mai namila decat o serie 5 din anii 90 (mai putin lungimea).???
chiar toata lumea cara la greu si eu nu stiu imi povestea un dealer toyota, foarte amabil dealtfel, cum ca veneau persoane interesate de corolla si plecau dezamagiti ca la octavia sau megane e portbagajul mai mare
chiar asa de mare e claustrofobia sau dorinta de spatiu incat toti producatorii sa mareasca din ce in ce mai mult volumul automobilelor.
poate e sindrom vulpea la struguri, dar mi se pare ca o inaltime a masinii si un volum gen vectra A, de ex, sau astra F, erau ok pt clasele lor. la clasele superioare mai inteleg ...si la dube etc...
dar sa faci tot felul de umflaturi care mai arata si penibil datorita exagerarii dimensiunilor..gen chevy aveo 4 usi care are stopuri maaari, faruri maaari...superimpact asupra consumatorului...inalt..sa fie...ca doar tre sa contracareze loganul...bine ca i-au pus niste roti penibile pe 14"...sa arate ca o masina de jucarie...
seat cordoba...are un portbagaj atat de inalt ca zici ca e conceput sa faca pe carausul....new clio...nu mai zic....portbagaje maaari, habitaclu maaaare.....unde naiba mai e aerodinamica? pt ce trebuie sa faca o masina din categoria mini - medie mai namila decat o serie 5 din anii 90 (mai putin lungimea).???
chiar toata lumea cara la greu si eu nu stiu imi povestea un dealer toyota, foarte amabil dealtfel, cum ca veneau persoane interesate de corolla si plecau dezamagiti ca la octavia sau megane e portbagajul mai mare
rastafarianul- Suspendat
- 511 mesaje
- din 07 Sep 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
rastafarianul- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2006
- Mesaj Privat
- 16V
- **
- 151 mesaje
- din 04 Apr 2006
- Astra 2000
- Arad
16V
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2006
- Mesaj Privat
intr-adevar, e vorba de conceptie. aceeasi treaba am vazut-o la italieni si nemti care sunt obsedati de caravanuri. nu toti, dar am vazut multi. aia nu-si cara butoiul cu muraturi. daca e o familie de 3 persoane nu mai e buna berlina sau hatch-ul, trebuie caravan adica masina de familie.
personal, ca si design imi place mai mult hatch-ul. ca si utilitate, e mai ok sedanul. am avut 2 hatch-uri si daca mergeam pe un drum prafuit se punea praf peste tot in masina. acuma fiecare cu piticii lui
personal, ca si design imi place mai mult hatch-ul. ca si utilitate, e mai ok sedanul. am avut 2 hatch-uri si daca mergeam pe un drum prafuit se punea praf peste tot in masina. acuma fiecare cu piticii lui
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
- malex
- **
- 101 mesaje
- din 22 Nov 2004
- Astra 2004 Z16XE
- Bucuresti
malex
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2004
- Mesaj Privat
- maramu
- **
- 304 mesaje
- din 15 Nov 2006
- Vectra 2003 Y22DTR
- Targu Mures
maramu
- Mesaje scrise: 304
- Locatie: Targu Mures
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Buna !
Eu personal nu vroiam o masina hatch si asa s-a nimerit sa imi iau una hatchback. Cand am inceput sa o folosesc nu stiam ce parere sa imi fac despre ea, dar in scurt timp am realizat ca e o "bijuterie". De ce spun asta ? Intr-adevar cari de toate cu ea. Foarte utila prin plierea banchetei din spate. Design frumos, aerodinamica, mica, usoara, stergator pe spate vizibilitate mare in spate,...etc. Ii las pe altii sa completeze cu eventualele avantaje pe care nu mi le amintesc acum Ca si usor dezavantaj, la -20 grade afara, daca ai de cotobait prin portbagaj, se va simti si in masina
Toate cele bune.
CristianTM.
Eu personal nu vroiam o masina hatch si asa s-a nimerit sa imi iau una hatchback. Cand am inceput sa o folosesc nu stiam ce parere sa imi fac despre ea, dar in scurt timp am realizat ca e o "bijuterie". De ce spun asta ? Intr-adevar cari de toate cu ea. Foarte utila prin plierea banchetei din spate. Design frumos, aerodinamica, mica, usoara, stergator pe spate vizibilitate mare in spate,...etc. Ii las pe altii sa completeze cu eventualele avantaje pe care nu mi le amintesc acum Ca si usor dezavantaj, la -20 grade afara, daca ai de cotobait prin portbagaj, se va simti si in masina
Toate cele bune.
CristianTM.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Bancheta rabatabila se regaseste azi si la masini (deci nu loganuri) sedan si hatchback. E un mare avantaj la hatchback faptul ca ai stergator si unghi mort mai mic in spate, dar si pe partea cealalta in timp hayonul (care e mai greu ca la un break) prinde joc si trancane. Legat de design, hatchback-urile sunt mai atractive azi pt. ca majoritatea sedanurilor sunt derivate din hatchback cu adaugarea unei "cozi"-normal efectul estetic fiind de cacao. O masina proiectata ca sedan din start-Mercedes C-class. Uitati-va cum arata C-ul sport coupe-eu zic ca mult mai rau-deci si reciproca e valabila (o masina proiectata ca sedan si transformata in hatchback va fi mai urata)
- b28cxh
- OP
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
sunt de acord cu tine, mr. engineer...dar nu as vrea sa ne referim la masini din clase superioare (incepand cu vectra (@maramu: lasa gts-type hatchback vs sedane, ia compara matalutza signum cu vectra gts..eu zic ca nu ai vrea sa dai un gts pe signum ).
bombe ca skoda fabia sedane, clio symbol, kalos/aveo...sunt intr-adevar exemple care confirma ce a spus dom'inginer..se vede de la o posta ca nu asta a fost ideea creatorilor ci sunt doar derivate..
din pacate cred ca, cam tot ce e in clasa mica si sedane nu poate iesi decat non-atractiv - un sedane in opinia mea merge doar la clase mai maricele ca altfel arata penibil si in caz contrar masina aia nu ar mai putea fi incadrata in categoria mica etc.
dar din punct de vedere al spatiului? pai sincer chiar si bomba de logan (nefiind singura masina care merge pe portbagaj scurt si inalt..vezi cordoba care e similar) ofera suficient spatiu si deschidere de incarcare. nu stiu altii cum sunt, poate sunt si multi care fac permutari si aranjamente de x luate cate y in portbagaj pentru a avea nevoie de eu stiu ce deschideri
dar daca luam exemple banale gen megane sedane vs. hatch (chiar daca initial a fost hatchul) ...cred ca e mult mai aspectuos sedaneul. eu din pacate nu imi pot scoate din minte anii cand fratele meu avea oltcit si cat de penibila era faza cand o parca intr-un garaj in spatele blocului si nu putea umbla la portbagaj pt ca era prea jos tavanul
iar ca temperatura..pe langa asta, super distractie cand e vreo lapovita+vant si deschizi portbagajul sa incarci eu stiu ce cumparaturi... apropo, sunt de acord cu voi ca unele hatchuri arata mai sportiv...desi sa nu uitam clasice sedaneuri devenite legende ca impreza, lancer etc...
apropo2...a condus careva c4 3usi? zau daca inteleg care e faza cu luneta aia care imi lasa impresia ca distorsioneaza imaginea (probabil pt o vizibilitate mai buna) -caci altfel mi se pare un chin sa parchezi asa ceva.
bombe ca skoda fabia sedane, clio symbol, kalos/aveo...sunt intr-adevar exemple care confirma ce a spus dom'inginer..se vede de la o posta ca nu asta a fost ideea creatorilor ci sunt doar derivate..
din pacate cred ca, cam tot ce e in clasa mica si sedane nu poate iesi decat non-atractiv - un sedane in opinia mea merge doar la clase mai maricele ca altfel arata penibil si in caz contrar masina aia nu ar mai putea fi incadrata in categoria mica etc.
dar din punct de vedere al spatiului? pai sincer chiar si bomba de logan (nefiind singura masina care merge pe portbagaj scurt si inalt..vezi cordoba care e similar) ofera suficient spatiu si deschidere de incarcare. nu stiu altii cum sunt, poate sunt si multi care fac permutari si aranjamente de x luate cate y in portbagaj pentru a avea nevoie de eu stiu ce deschideri
dar daca luam exemple banale gen megane sedane vs. hatch (chiar daca initial a fost hatchul) ...cred ca e mult mai aspectuos sedaneul. eu din pacate nu imi pot scoate din minte anii cand fratele meu avea oltcit si cat de penibila era faza cand o parca intr-un garaj in spatele blocului si nu putea umbla la portbagaj pt ca era prea jos tavanul
iar ca temperatura..pe langa asta, super distractie cand e vreo lapovita+vant si deschizi portbagajul sa incarci eu stiu ce cumparaturi... apropo, sunt de acord cu voi ca unele hatchuri arata mai sportiv...desi sa nu uitam clasice sedaneuri devenite legende ca impreza, lancer etc...
apropo2...a condus careva c4 3usi? zau daca inteleg care e faza cu luneta aia care imi lasa impresia ca distorsioneaza imaginea (probabil pt o vizibilitate mai buna) -caci altfel mi se pare un chin sa parchezi asa ceva.
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Am ales hatchback pt. ca mi`a placut cel mai mult dpdv al aspectului. Plus de asta, e si mai ieftin. Si nu car frigidere sau alte electrocasnice. Intr`adevar stergatorul de pe luneta face toti banii, cat si unghiul mort spate. Sedan`ul nu mi`a placut niciodata la Astra, cat despre Caravan nu mai zic. Astra a fost conceputa drept concurent pt. Golf, deci face parte din clasa compacta. Caravanul mai e cum mai e, dar sedanul parca nu isi are locul, nush de ce, dar simt ca ii lipseste acel ceva.
- Libra
- ******
- 4,041 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,041
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
De ce se imbulzesc strainii la hatch-ri sau caravan? Poate au nevoie de spatiu pentru cainele familiei. Sau poate vor ca la iesirea la iarba verde din weekend sa poata duce tot ce e nevoie. Sau ambele.
In legatura cu tipurile de caroserie:
Vectra C Caravan nu se v-a compara niciodata cu versiunea berlina
Astra G Caravan o sa fie mereu mai frumoasa decat sedanul sau hatch-ul.
Astra F hatch arata cel mai bine in comparatie cu berlina sau caravanul.
Un Mercedes sau BMW breack mi se vor parea mereu niste masini ilogice.
La fel, nu mi-as putea imabina un Golf Sedan.
Aparitia Fordului Focus, in special hatch-ul, mi se pare o absurditate dupa ce s-a inventat Mondeo II.
De spus, s-ar putea spune multe. Cred ca la conceperea unei masini, se urmaresc anumite aspecte, se urmaresc anumite obiective, o anumita linie. Sa nu uitam resursele alocate (materiale, umane, timp) pentru un model nou. Eventualele versiuni complementare vor fi mereu niste adaptari care nu vor avea acelasi public tinta ca si modelul original. Acestea vor incerca sa profite de brandul confirmat, bazandu-se pe aceleasi platforme, utilizand aceleasi motorizari, etc... Deci, chiar daca nu vor fi la fel de apreciate de public, poate vor fi chiar mai profitabile, avand in vedere ca producerea acestora v-a costa mai putin.
In legatura cu tipurile de caroserie:
Vectra C Caravan nu se v-a compara niciodata cu versiunea berlina
Astra G Caravan o sa fie mereu mai frumoasa decat sedanul sau hatch-ul.
Astra F hatch arata cel mai bine in comparatie cu berlina sau caravanul.
Un Mercedes sau BMW breack mi se vor parea mereu niste masini ilogice.
La fel, nu mi-as putea imabina un Golf Sedan.
Aparitia Fordului Focus, in special hatch-ul, mi se pare o absurditate dupa ce s-a inventat Mondeo II.
De spus, s-ar putea spune multe. Cred ca la conceperea unei masini, se urmaresc anumite aspecte, se urmaresc anumite obiective, o anumita linie. Sa nu uitam resursele alocate (materiale, umane, timp) pentru un model nou. Eventualele versiuni complementare vor fi mereu niste adaptari care nu vor avea acelasi public tinta ca si modelul original. Acestea vor incerca sa profite de brandul confirmat, bazandu-se pe aceleasi platforme, utilizand aceleasi motorizari, etc... Deci, chiar daca nu vor fi la fel de apreciate de public, poate vor fi chiar mai profitabile, avand in vedere ca producerea acestora v-a costa mai putin.
- malex
- **
- 101 mesaje
- din 22 Nov 2004
- Astra 2004 Z16XE
- Bucuresti
malex
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2004
- Mesaj Privat
- pufulet
- **
- 303 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
pufulet
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Sa nu deviem de la discutie; e vb. de Hatch si Sedan, nu de caravan. Aici, fiecare isi sustine masina pe care o are. Alegerea variantei de caroserie este pur subiectiva. Repet, eu am ales hatch pt. ca mi`a placut cel mai mult si e mai ieftin. De ce, nush, pt. ca normal ar fi ca sedanul sa coste ceva mai mult. Un avantaj la hatch e portbagajul; o fi el cat ala de la sedan, dar mai are si polita aia despartitoare plus banchetele rabatabile.
tonin
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2005
- Mesaj Privat
Plusuri la hatch: mai frumoasa ( Astra G), stergator luneta, mai usor de condus si parcat in oras, usor de incarcat bagaje mai voluminoase, vizibilitate mai mare in spate, mai ieftina
Minusuri la hatch: cel mai nasol e iarna. Cand e foarte frig afara si vrei sa incarci ceva in porbagaj cei din masina vor sti si ei temp de afara . Mai nasol e cand ai un bebe in spate. Daca ai plase sau sticle in portbagaj le cam auzi cum se misca la viraje. Pe drumurile noastre incepe sa troncane.
Minusuri la hatch: cel mai nasol e iarna. Cand e foarte frig afara si vrei sa incarci ceva in porbagaj cei din masina vor sti si ei temp de afara . Mai nasol e cand ai un bebe in spate. Daca ai plase sau sticle in portbagaj le cam auzi cum se misca la viraje. Pe drumurile noastre incepe sa troncane.
- b28cxh
- OP
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
eu am deschis topicul tocmai pt ca le am pe-amandoua:) ...intr-adevar..hatchul l-am ales pt ca era mai ieftin..iar sedaneul astrei chiar arata bizar...cred ca il strica designul stopurilor....de ex. sedaneul corollei e mult mai acceptabil fata de hatch, decat e astra g.
mie mai ciudat mi se pare optiunea celor de la vw-skoda...ca octavia II sa aiba look de sedane si hayon...cel putin eu cred ca hatchul se potriveste la masini mai mici..tocmai pt a le mentine mici...
acum nu stu cat de fiabile se dovedesc de-a lungul anilor masinile cu hayon pe drumurile noastre...adica sa nu inceapa sa scartie/troncane etc...dar unui prieten cu astra G de 2 ani deja a inceput sa ii scartaie si sa troncane destul de deranjant pe unele drumuri...sper sa nu ma trezesc si eu peste ceva timp ca incepe sa scartie ca la oltcituri etc ca innebunesc..
mie mai ciudat mi se pare optiunea celor de la vw-skoda...ca octavia II sa aiba look de sedane si hayon...cel putin eu cred ca hatchul se potriveste la masini mai mici..tocmai pt a le mentine mici...
acum nu stu cat de fiabile se dovedesc de-a lungul anilor masinile cu hayon pe drumurile noastre...adica sa nu inceapa sa scartie/troncane etc...dar unui prieten cu astra G de 2 ani deja a inceput sa ii scartaie si sa troncane destul de deranjant pe unele drumuri...sper sa nu ma trezesc si eu peste ceva timp ca incepe sa scartie ca la oltcituri etc ca innebunesc..
- pufulet
- **
- 303 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
pufulet
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat