- costi petrescu
- OP
- 380 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Vectra 1991 C20NE
- Bucuresti
costi petrescu
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
- costi petrescu
- OP
- 380 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Vectra 1991 C20NE
- Bucuresti
costi petrescu
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
- vectrapxi1
- **
- 67 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Vectra 2004 Z16XE
- Brasov
vectrapxi1
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- costi petrescu
- OP
- 380 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Vectra 1991 C20NE
- Bucuresti
costi petrescu
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- costi petrescu
- OP
- 380 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Vectra 1991 C20NE
- Bucuresti
costi petrescu
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
Chiar era curatat. Locul de parcare se afla sub un copac si tot timpul cade frunze, crengute uscate, etc. Sunt genul de om care nu sufera sa gaseasca ceva pe masina a doua zi de dimineata. Si mai ales la Vectra A, frunzele ajung nedorit de usor sub capata. Astfel ca cel putin o data pe saptamana curat grilele de plastic aflate in colturile parbrizului, sub capota. Oricum pozitia lor nu permite intrarea aerului exterior la drum. Ci numai prin pornirea ventilatorului.
De obicei, incerc pe cat posibil sa nu pornesc prea multi consumatori, pentru a proteja bateria. Asta bineanteles fara a-mi periclita viata la volan. Atunci cand am nevoie de dezaburitor, AC, faza scurta,ventilator ... le pornesc pe toate odata- si asta in oras, cand mai mult stai la relanti decat mergi. Asta este.
Sunt cazuri cand stiu ca nu merg decat 2-3 Km si atunci, la plecare nu mai pornesc dezaburitorul lunetei. Ma folosec de oglinzile laterale.
Referitor la faptul ca mi sa parut o scadere a debitului de aer din exterior, cred ca am mai gasit o explicatie. Am stat bine si am analizat cazul. Eu de fapt, la drum intins, asteptam sa intre cat mai multa caldura. Dar nu avea cum pentru ca radiatorul meu este fisurat de aprox. o luna jumatate....temperatura apei era foarte scazuta! In ultima perioada 2 litri de antigel diluat ii manca la aprox 2 zile. De aici si nedumerirea mea.
Multumesc tuturor
Costi
----------------------------
Vectra A 2.0i '91 C20NE
De obicei, incerc pe cat posibil sa nu pornesc prea multi consumatori, pentru a proteja bateria. Asta bineanteles fara a-mi periclita viata la volan. Atunci cand am nevoie de dezaburitor, AC, faza scurta,ventilator ... le pornesc pe toate odata- si asta in oras, cand mai mult stai la relanti decat mergi. Asta este.
Sunt cazuri cand stiu ca nu merg decat 2-3 Km si atunci, la plecare nu mai pornesc dezaburitorul lunetei. Ma folosec de oglinzile laterale.
Referitor la faptul ca mi sa parut o scadere a debitului de aer din exterior, cred ca am mai gasit o explicatie. Am stat bine si am analizat cazul. Eu de fapt, la drum intins, asteptam sa intre cat mai multa caldura. Dar nu avea cum pentru ca radiatorul meu este fisurat de aprox. o luna jumatate....temperatura apei era foarte scazuta! In ultima perioada 2 litri de antigel diluat ii manca la aprox 2 zile. De aici si nedumerirea mea.
Multumesc tuturor
Costi
----------------------------
Vectra A 2.0i '91 C20NE