Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salutare,
Imi poate spune si mie cineva care este circuitul aerului exterior care intra in masina? Imi pare ca in ultima perioada, mai ales la drum intins aerul care impinge caldura este fff scazut? La drum lung nu folosesc ventilatorul. Solutii?
multam
Skip ads

  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Daca e astra G verifica filtru de polen. Smile
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
As vrea eu...Este un Vectra 2.0i din '91 pe benzina.
Multumesc de raspuns. Are cineva Vectra A ? Care poate fi cauza?
  • vectrapxi1

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am vectra A 92, fara ventilator nu merge aerul. Cred ca asa este conceput sistemul, plus ca la treapta 1 a ventilatorului este debit bun pentru incalzire si nici nu face zgomot.
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am inteles. Am crezut ca este ceva infundat. Am luat-o si eu pe traseu si am observat ca are doar doua guri pe unde intra aerul situate sub capota in colturile parbrizului. Pe acolo chiar ca nu are cum sa intre aerul. Oricum multam de raspuns. O confirmare este intotdeanuna bine venita.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Te apuci de desfacut si cureti. Vei gasi PAMINT, FRUNZE...nu a crescut un copacel inca ?
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Chiar era curatat. Locul de parcare se afla sub un copac si tot timpul cade frunze, crengute uscate, etc. Sunt genul de om care nu sufera sa gaseasca ceva pe masina a doua zi de dimineata. Si mai ales la Vectra A, frunzele ajung nedorit de usor sub capata. Astfel ca cel putin o data pe saptamana curat grilele de plastic aflate in colturile parbrizului, sub capota. Oricum pozitia lor nu permite intrarea aerului exterior la drum. Ci numai prin pornirea ventilatorului.
De obicei, incerc pe cat posibil sa nu pornesc prea multi consumatori, pentru a proteja bateria. Asta bineanteles fara a-mi periclita viata la volan. Atunci cand am nevoie de dezaburitor, AC, faza scurta,ventilator ... le pornesc pe toate odata- si asta in oras, cand mai mult stai la relanti decat mergi. Asta este.
Sunt cazuri cand stiu ca nu merg decat 2-3 Km si atunci, la plecare nu mai pornesc dezaburitorul lunetei. Ma folosec de oglinzile laterale.

Referitor la faptul ca mi sa parut o scadere a debitului de aer din exterior, cred ca am mai gasit o explicatie. Am stat bine si am analizat cazul. Eu de fapt, la drum intins, asteptam sa intre cat mai multa caldura. Dar nu avea cum pentru ca radiatorul meu este fisurat de aprox. o luna jumatate....temperatura apei era foarte scazuta! In ultima perioada 2 litri de antigel diluat ii manca la aprox 2 zile. De aici si nedumerirea mea.

Multumesc tuturor

Costi
----------------------------
Vectra A 2.0i '91 C20NE
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR