- buga.romeo
- OP
- 30 mesaje
- din 25 Mai 2011
- Vectra 1999 x16xe
- Bucuresti
buga.romeo
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2011
- Mesaj Privat
asal ma poate ajuta si pe mine cineva .......Am un opel vectra b an 97 motor x20 dth 60 kw 82 cp .170de mii km bord....am cumparat o cu un martor aprins in bord..arata cu un motoras...de culoare galbena ...pe timp de iarna nu statea aprins doar daca temperatura de la apa ajungea la 80...90... dar de cum a venit caldura cum dau cheie...nu dureaza un minut si apare iar dar nu se mai stinge de loc acum ....iar masina nu mai fuge ....turbina nici atat...turometrul nu mai urca mai mult de 3800 de tur..de consum nu mai zic ...Am pus o pe tester ...si a dat eroare egr ul ,,si la m schimbat .....am verificat si furtunasele de vacum ...am mai curatat si debimetrul si cand la m desfacut am vazut o bucatica din lamela ca abia se mai tine ..cu egr ul nou nu mai sta la relantii........daca pun egr ul cel vechii care nu tine vacum ..sta la relantii....si martorul tot aprins ramane........astept parerii..... [size=Font Size] [/size][b]
Ultima modificare făcută de buga.romeo la Sam 11 Jun, 2011 8:22 am, modificat de 2 ori în total
Ultima modificare făcută de buga.romeo la Sam 11 Jun, 2011 8:22 am, modificat de 2 ori în total
- mirel_ch
- **
- 128 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Vectra 2004 y22dtr
- Olt
mirel_ch
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
incearca sa ii faci o noua dignoza. ceea ce spui tu ar suna a debitmetru sau vreo mufa scoasa sau contact imperfect. vezi atunci cand o pornesti daca trage tija de la turbina sa nu se mai miste. cu ce ai curatat debitmetru, daca ai dat cu spray de carburator sau wd... e caput debitmetrul. vezi daca are vacuum la egr. daca la relanti trage tija de la turbo iar cand accelerezi revine slaba, e de la egr sau electrovalva care declanseaza egr-ul. incearca sa ii opturezi gaura de la egr sa ramna pe inchis. scoti egr-ul si bagi o placuta de metal
- buga.romeo
- OP
- 30 mesaje
- din 25 Mai 2011
- Vectra 1999 x16xe
- Bucuresti
buga.romeo
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2011
- Mesaj Privat
debimetrul este dus are o bucata din lamela care se misca iar tija de la turbina se trage cand pornesc masina iar electovalvele merg toate furtunele is verificate erg ul tine vacum ...am pus pana azii un debimetru 18 benzina 16 valve ....dar ieri am luat o iar la pirificat si am depista la o electrovalava (ce a care este singura pe partea stanga )jos de tot mai are un stut care are ca un fel de dop..care trage aer si apoi se infunda ....dar dopul respectiv nu se mai infunda ....pe celelalte doua electrovalve...asa fac dopurile respective...maine ma duc dupa debimetru la un parc sa il iau la fel ca pe cel care la m avut pe masina ......
- buga.romeo
- OP
- 30 mesaje
- din 25 Mai 2011
- Vectra 1999 x16xe
- Bucuresti
buga.romeo
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2011
- Mesaj Privat
azii de dimineata nu am mai vrut sa porneasca ...dupa cateva minute bune sa incalzit si a pornit la sfert cum sa racit aceasi problema ...poate fii tot de la debimetru....sau trebui sa verific furtunele de la injectoare ....poate sa traga aer pe la ele....ca pana ....acum 3 zile .....pornea fara probleme ....
- mirel_ch
- **
- 128 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Vectra 2004 y22dtr
- Olt
mirel_ch
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mirel_ch
- **
- 128 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Vectra 2004 y22dtr
- Olt
mirel_ch
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- buga.romeo
- OP
- 30 mesaje
- din 25 Mai 2011
- Vectra 1999 x16xe
- Bucuresti
buga.romeo
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2011
- Mesaj Privat
porneste in suturii si se opreste daca o tin turata la 1800 2000 de ture circa un minut sau doua....pana se incalzeste putin ...cand este calda pleaca la sfert....nu se mai opreste .... ma schimbat toate furtunasele de la injectoare.....am mai verificat si bujiile si am una arsa ...debimetrul era simens 9150 5kw....si cica sa r potrivi la B 0281002193....ceea ce ma indoiesc ..dar maine imi vine debimetrul ce l bun....sa schimb si toate bujiile ..si sa vad dupa asta cum se comporta .....
- buga.romeo
- OP
- 30 mesaje
- din 25 Mai 2011
- Vectra 1999 x16xe
- Bucuresti
buga.romeo
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2011
- Mesaj Privat
adrian_b
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salut,am avut de curand un accident,lovitura doar in roata si spre fata cu bara si aripa stanga.Am mers cu masina 250 de km si apoi a aparut la bord iconita cu masina si cheia pe ea iar ca simtoma nu mai fugea abia -abia se accelera in orice treapta de viteza era...dar cand reporneam masina de la cheie isi revenea si apoi in cativa km iar se aprindea iconita si nu mai fugea...Ce-i de facut?
- buga.romeo
- OP
- 30 mesaje
- din 25 Mai 2011
- Vectra 1999 x16xe
- Bucuresti
buga.romeo
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2011
- Mesaj Privat
sal am verificat furtune vacum elecrovalve ai 3 ...schimbat egr ul nu mai tinea vacum plus debimetrul de pe masina avea o lamela rupta ...acum fuge de rupe ...sa vad consumul ....verifica si tu toate astea .....iti apere eroarea si cand sta la relantii...sau numai cand ii dai forja....sa nu te puna domnul sa cureti debimetrul ....ca il poti nenorocii
.am o bujie arsa ...dar nu mai porneste la rece trebui s o tin accelerata un 1 min sau 2 minute si gata....
.am o bujie arsa ...dar nu mai porneste la rece trebui s o tin accelerata un 1 min sau 2 minute si gata....