- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Crimson
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Crimson
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2011
- Mesaj Privat
tracto
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
Am fost astazi cu masina la revizie si am fost total nemultumit de neprofesionalismul de care au dat dovada cei de la Radacini motors Brasov.
Am intrebat daca imi poate spune din ce an e bateria pe o alta masina de a mea care este originala Opel. Mi-au spus ca nu stiu ca nu au de unde si ca sa o schimb cand ma lasa. (serios ? nu mi-am dat seama si eu).
Mi-au trecut pe factura de la revizie 1l de antigel pentru completat. Am intrebat de ce a fost nevoie la o masina noua sa completeze cu antigel. Mi-au spus ca orice masina consuma antigel. Totusi mi se pare putin deplasat. Am o masina din 1994 care nu a mancat 1gram de antigel. I-am rugat sa cerceteze in amanunt problema pentru ca sigur e ceva. Ei nu ca asa e normal. M-am uitat la nivel si e peste maxim dupa completarea lor !
Wier lieben autos !
Am intrebat daca imi poate spune din ce an e bateria pe o alta masina de a mea care este originala Opel. Mi-au spus ca nu stiu ca nu au de unde si ca sa o schimb cand ma lasa. (serios ? nu mi-am dat seama si eu).
Mi-au trecut pe factura de la revizie 1l de antigel pentru completat. Am intrebat de ce a fost nevoie la o masina noua sa completeze cu antigel. Mi-au spus ca orice masina consuma antigel. Totusi mi se pare putin deplasat. Am o masina din 1994 care nu a mancat 1gram de antigel. I-am rugat sa cerceteze in amanunt problema pentru ca sigur e ceva. Ei nu ca asa e normal. M-am uitat la nivel si e peste maxim dupa completarea lor !
Wier lieben autos !
- CristiNistor
- **
- 263 mesaje
- din 29 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Bucuresti
CristiNistor
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
Prezint si eu cazul unei colaborari cu Radacini Motors, punctul din Blvd. Timisoara nr. 8, Bucuresti.
Pe scurt, pe la sf. lunii februarie masina (Opel Astra H) mi-a fost lovita in parcare de autor necunoscut. Avarii, usa dreapta spate zgariata si usor infundata pe lungimea ei in zona bandoului, bandoul zgariat si dezlipit in partea dinspre roata spate si pasajul roata usor infundat (cat un caus de palma). Mers la asigurari (Allianz), deschis dosar de dauna, mers la Radacini Motors, discutat cu cei de acolo, iar luni 27.02.2012 masina a fost introdusa in service pentru reparatii, cu estimarea lucrarii la 2-3 zile. Se face miercuri (29.02.2012) sun pe la ora 14.00, sa aflu in ca stadiu este masina, fara a avea asteptari prea mari. Discut cu persoana care preia telefoanele in service ii spun despre ce este vorba, urmand sa revina cu un telefon si sa imi spuna stadiul lucrarii. Cand revine, imi zice ca nu e gata, si ca ma va suna receptionerul service sa imi zica cand pot veni sa iau masina. Zic OK si las balta subiectul. Pe la ora 16 si ceva primeste sotia un SMS ca masina este gata si ca putem veni sa luam masina. Asta in conditiile in care programul se termina la 17.00 si erau sanse mici sa ajung in timp util la service. Trec si peste faptul ca intre ei comunica jalnic si imi fac timp a doua zi sa merg sa vad lucrarea si sa iau masina.
Ajung la service, vad masina in curte si ma indrept spre ea sa vad cum au lucrat meseriasi si ce a iesit. Nu incep bine sa ma uit, ca deja imi sare in ochi o zona, pe coltul usii unde este geamul mic, unde vopseaua era scursa pe o bucate de vreo 10 cm. Ma uit pe panoul usii, unde a fost vopsita, si in partea superioara sub geam am numarat vreo 10 puncticele, semn ca praful a fost prietenul de nadejde al incompetentei "meseriasului". Ma duc la receptie, vorbesc cu Catalin Topa (receptioner tinichigerie) ii zic despre ce e vorba, si mergem la masina. Acum, imi sare in ochi si pasajul rotii care prezenta niste denivelari in zona in care fusese reparata. Se uita si repzentantul service-ului si zice ca o sa o mai bage putin in atelier sa o slefuiasca. Zic OK, hai sa facem actele pentru decontare si sa platesc fransiza. Intreb cat a costat reparatia si aflu ca suma depaseste 2.100 de lei. Asadar pentru reparatia (deloc grea) si vopsirea a doua repere (Black Sapphire) costul prestatiei se grabea spre 500 EUR. In fine, vine masina, o iau asa cum este si plec. Ajung acasa, ma uit mai pe indelete si pe acelasi colt unde era vopseaua scursa vad o urma blurata pe vopsea cam de grosimea unui deget, semn ca lacul nu a fost aplicat corect. In poze se vede despre ce este vorba.
Bun, astern totul intr-un email pe care il trimit la GM SEE cu copie la seful de service al Radacini Motors. Primesc raspuns de la seful pe care il reproduc in continuare;
Buna ziua Domnule Cristian Nistor,
Va multumim pentru pentru informatiile transmise si pentru faptul ca sunteti clientul nostru.
Am discutat cu colegul meu de la receptie Cosmin Topa si mi-a descris in mare despre ce este vorba in cazul reparatiei masinii dumneavoastra.
Lucrarile de tinichigerie si vopsitorie nu sunt specifice unui anume model sau marca auto si de aceea nu sunt tratate in mod amanuntit in tehnologia de reparatie Opel. Oricum, calitatea si eficienta reparatiilor trebuie sa fie satisfacute indiferent de marca si modelul autoturismului reparat.
In general piesele care se repara pe baza constatarilor de daune (Allianz sau alte companii de asigurari), se remediaza zonal, adica procentual in functie de marimea ariei afectate de accidentul survenit si de marimea socului (obiect zgariat, indoit sau chiar perforat). Ca atare piesele se pot vopsi zonal sau in totalitate.
Calitatea lucrarilor de vopsitorie nu vor fi niciodata similare celei obtinute intr-o fabrica producatoare, deoarece acolo exista o zona cu climat controlat, ceea ce intr-un atelier service nu exista, noi incercand sa ne apropiem cat putem de mult de aceasta prin utilizarea unei cabine de vopsire.
Oricum nu dorim sa ne scuzam, ci sa aducem masina intr-un stadiu cat mai apropiat de starea ei dinaintea producerii accidentului. Intelegand ca sunt unele neconformitati in urma reparatiei, va astept personal in punctul nostru de lucru din Bdul Timisoara nr.18 pentru a le analiza impreuna, marti 06.03 - ora 09.00 si a stabili modul de remediere. In cazul in care nu puteti la data si ora propusa, imi puteti da un telefon (sau mail) in prealabil oricand doriti pentru a fi prezent aici.
Domnule Cristian Nistor, Radacini Motors SRL ramane la dispozitia dumneavoastra pentru orice alte informatii sau detalii.
Cu cele mai bune ganduri,
Catalin ALDESCU
Dealer operator
Radacini Motors SRL
Bd. Timisoara, nr.18, sector 6
Am subliniat modul in care justifica seful de service calitatea lucrarilor prestate de catre angajatii pe care ii pastoreste.
Marti, 06.03.2012 ma prezint cu masina la service la ora stabilita si discutam despre ce s-a facut si ce urmeaza a se face pentru a remedia deficientele aparute la lucrare. Daca nu m-am ramolit, eu am retinut ca "se va reface pasajul rotii", usa "se va revopsi daca este cazul, daca nu, se reface lacul" si ca bonus, se va remedia si o zgarietura de pe bara, ce avea toate sansele sa fie din accident, dar nu s-a vazut pentru ca am facut greseala sa merg cu masina murdara la constatare. Deh, invatatura de minte. Zic OK, cand cred ca este gata? Au transmis ca cel mai tarziu vineri 09.08.2012 vor fi remediate deficientele.
Trece marti, trece miercuri trece si joi si niciun semn. Vineri sun pe la pranz la receptie la service, n-a raspuns nimeni, si am insistat. Il sun pe Cosmin Topa pe mobil, dar nu a catadicsit sa raspunda. Deja intrezaream niscaiva nori negri la orizont si zic hai sa ma urnesc pana la service sa vad ce au facut cu masina. Ajung acolo, ma duc in spate unde e atelierul de tinichigerie, masina parcata afara, incepeam sa fiu euforic ca e gata si plec cu ea. Cum era parcata eu vedeam partea stanga. Dau roata masinii, imi pica fatza. Manerul usii nu era pus, chederul exterior nu, capacul de la rezervor nu. Ma uit sa vad cum s-au remediat deficientele si deja simteam cum ma apuca pandaliile cand incepeam sa numar aceleasi impuritati pe care le vazusem si inainte pe usa masinii.
Merg la receptie, imi spun nemultumirea si primesc asigurari ca la ora 16.30 masina o sa fie gata si cu problemele rezolvate. Iarasi mi s-au scos ochii ca vreau ca masina sa iasa "ca din fabrica" si ca "cer perfectiunea". Am cerut sa facem o nota de receptie a masinii, in care seful de service a avut neobrazarea, la cat am discutat despre ce au facut sau mai bine zis nu au facut "meseriasii" de la service, sa treaca ca masina a fost predata in stare buna. In fine, am trecut peste, am scris ce mi s-a parut mie ca nu era in neregula la lucrarea prestata de ei am luat numar de inregistrare si am plecat.
Dupa, m-am uitat mai atent la masina. Lucrarea se prezinta astfel:
Revin la usa. Ziceam ca nu s-a lipit coltul bandoului si ma intrebam de ce. Daca suprafata ar fo fost plana nu ar fi fost probleme la lipirae bandoului. Cert e ca nu am insistat cu investigarea decat dupa ce am luat masina. Dar oricum, "lucrarea" poate fi adminrata oricand de catre oricine. Am dat cu mana in zona de sub bandou si am constatat cu mahnire ca acea infundatura nu a fost indreptata corespunzator iar chitul a fost adaugat excesiv intr-o zona de langa infundatura. Practic, bandoul mascheaza mizeria de lucrare.
In continuare voi transmite si celor de la GM SEE concluzia colaborarii cu Radacini Motors 9au avut doua sanse sa isi arate competenta), pe cei de la Allianz ii voi intreba care sunt demersurile legale pentru a NU efectua plata catre ei (oricum le-am trimis si lor mesaj si stiu ca am avut neplaceri cu cei de la Radacini Motors), si ma voi adresa si Radacini Group sa ii intreb daca cum le place lucrarea facuta de oamenii lor.
Acestea fiind spuse, sfatul meu este aveti mare grija cand duceti masina in service, si insistati sa se face receptia masinii atat la sosire cat si la pecare. Asta nu insemna ca veti fi scutiti de neplaceri dar veti sti cum sa abordati problema ulterior. Asta, indiferent de marca masinii sau de service.
Multa bafta tuturor.
Pe scurt, pe la sf. lunii februarie masina (Opel Astra H) mi-a fost lovita in parcare de autor necunoscut. Avarii, usa dreapta spate zgariata si usor infundata pe lungimea ei in zona bandoului, bandoul zgariat si dezlipit in partea dinspre roata spate si pasajul roata usor infundat (cat un caus de palma). Mers la asigurari (Allianz), deschis dosar de dauna, mers la Radacini Motors, discutat cu cei de acolo, iar luni 27.02.2012 masina a fost introdusa in service pentru reparatii, cu estimarea lucrarii la 2-3 zile. Se face miercuri (29.02.2012) sun pe la ora 14.00, sa aflu in ca stadiu este masina, fara a avea asteptari prea mari. Discut cu persoana care preia telefoanele in service ii spun despre ce este vorba, urmand sa revina cu un telefon si sa imi spuna stadiul lucrarii. Cand revine, imi zice ca nu e gata, si ca ma va suna receptionerul service sa imi zica cand pot veni sa iau masina. Zic OK si las balta subiectul. Pe la ora 16 si ceva primeste sotia un SMS ca masina este gata si ca putem veni sa luam masina. Asta in conditiile in care programul se termina la 17.00 si erau sanse mici sa ajung in timp util la service. Trec si peste faptul ca intre ei comunica jalnic si imi fac timp a doua zi sa merg sa vad lucrarea si sa iau masina.
Ajung la service, vad masina in curte si ma indrept spre ea sa vad cum au lucrat meseriasi si ce a iesit. Nu incep bine sa ma uit, ca deja imi sare in ochi o zona, pe coltul usii unde este geamul mic, unde vopseaua era scursa pe o bucate de vreo 10 cm. Ma uit pe panoul usii, unde a fost vopsita, si in partea superioara sub geam am numarat vreo 10 puncticele, semn ca praful a fost prietenul de nadejde al incompetentei "meseriasului". Ma duc la receptie, vorbesc cu Catalin Topa (receptioner tinichigerie) ii zic despre ce e vorba, si mergem la masina. Acum, imi sare in ochi si pasajul rotii care prezenta niste denivelari in zona in care fusese reparata. Se uita si repzentantul service-ului si zice ca o sa o mai bage putin in atelier sa o slefuiasca. Zic OK, hai sa facem actele pentru decontare si sa platesc fransiza. Intreb cat a costat reparatia si aflu ca suma depaseste 2.100 de lei. Asadar pentru reparatia (deloc grea) si vopsirea a doua repere (Black Sapphire) costul prestatiei se grabea spre 500 EUR. In fine, vine masina, o iau asa cum este si plec. Ajung acasa, ma uit mai pe indelete si pe acelasi colt unde era vopseaua scursa vad o urma blurata pe vopsea cam de grosimea unui deget, semn ca lacul nu a fost aplicat corect. In poze se vede despre ce este vorba.
Bun, astern totul intr-un email pe care il trimit la GM SEE cu copie la seful de service al Radacini Motors. Primesc raspuns de la seful pe care il reproduc in continuare;
Buna ziua Domnule Cristian Nistor,
Va multumim pentru pentru informatiile transmise si pentru faptul ca sunteti clientul nostru.
Am discutat cu colegul meu de la receptie Cosmin Topa si mi-a descris in mare despre ce este vorba in cazul reparatiei masinii dumneavoastra.
Lucrarile de tinichigerie si vopsitorie nu sunt specifice unui anume model sau marca auto si de aceea nu sunt tratate in mod amanuntit in tehnologia de reparatie Opel. Oricum, calitatea si eficienta reparatiilor trebuie sa fie satisfacute indiferent de marca si modelul autoturismului reparat.
In general piesele care se repara pe baza constatarilor de daune (Allianz sau alte companii de asigurari), se remediaza zonal, adica procentual in functie de marimea ariei afectate de accidentul survenit si de marimea socului (obiect zgariat, indoit sau chiar perforat). Ca atare piesele se pot vopsi zonal sau in totalitate.
Calitatea lucrarilor de vopsitorie nu vor fi niciodata similare celei obtinute intr-o fabrica producatoare, deoarece acolo exista o zona cu climat controlat, ceea ce intr-un atelier service nu exista, noi incercand sa ne apropiem cat putem de mult de aceasta prin utilizarea unei cabine de vopsire.
Oricum nu dorim sa ne scuzam, ci sa aducem masina intr-un stadiu cat mai apropiat de starea ei dinaintea producerii accidentului. Intelegand ca sunt unele neconformitati in urma reparatiei, va astept personal in punctul nostru de lucru din Bdul Timisoara nr.18 pentru a le analiza impreuna, marti 06.03 - ora 09.00 si a stabili modul de remediere. In cazul in care nu puteti la data si ora propusa, imi puteti da un telefon (sau mail) in prealabil oricand doriti pentru a fi prezent aici.
Domnule Cristian Nistor, Radacini Motors SRL ramane la dispozitia dumneavoastra pentru orice alte informatii sau detalii.
Cu cele mai bune ganduri,
Catalin ALDESCU
Dealer operator
Radacini Motors SRL
Bd. Timisoara, nr.18, sector 6
Am subliniat modul in care justifica seful de service calitatea lucrarilor prestate de catre angajatii pe care ii pastoreste.
Marti, 06.03.2012 ma prezint cu masina la service la ora stabilita si discutam despre ce s-a facut si ce urmeaza a se face pentru a remedia deficientele aparute la lucrare. Daca nu m-am ramolit, eu am retinut ca "se va reface pasajul rotii", usa "se va revopsi daca este cazul, daca nu, se reface lacul" si ca bonus, se va remedia si o zgarietura de pe bara, ce avea toate sansele sa fie din accident, dar nu s-a vazut pentru ca am facut greseala sa merg cu masina murdara la constatare. Deh, invatatura de minte. Zic OK, cand cred ca este gata? Au transmis ca cel mai tarziu vineri 09.08.2012 vor fi remediate deficientele.
Trece marti, trece miercuri trece si joi si niciun semn. Vineri sun pe la pranz la receptie la service, n-a raspuns nimeni, si am insistat. Il sun pe Cosmin Topa pe mobil, dar nu a catadicsit sa raspunda. Deja intrezaream niscaiva nori negri la orizont si zic hai sa ma urnesc pana la service sa vad ce au facut cu masina. Ajung acolo, ma duc in spate unde e atelierul de tinichigerie, masina parcata afara, incepeam sa fiu euforic ca e gata si plec cu ea. Cum era parcata eu vedeam partea stanga. Dau roata masinii, imi pica fatza. Manerul usii nu era pus, chederul exterior nu, capacul de la rezervor nu. Ma uit sa vad cum s-au remediat deficientele si deja simteam cum ma apuca pandaliile cand incepeam sa numar aceleasi impuritati pe care le vazusem si inainte pe usa masinii.
Merg la receptie, imi spun nemultumirea si primesc asigurari ca la ora 16.30 masina o sa fie gata si cu problemele rezolvate. Iarasi mi s-au scos ochii ca vreau ca masina sa iasa "ca din fabrica" si ca "cer perfectiunea". Am cerut sa facem o nota de receptie a masinii, in care seful de service a avut neobrazarea, la cat am discutat despre ce au facut sau mai bine zis nu au facut "meseriasii" de la service, sa treaca ca masina a fost predata in stare buna. In fine, am trecut peste, am scris ce mi s-a parut mie ca nu era in neregula la lucrarea prestata de ei am luat numar de inregistrare si am plecat.
Dupa, m-am uitat mai atent la masina. Lucrarea se prezinta astfel:
- usa spate cu multe picatele si defecte (zgarieturi) ale vopselei. Dupa slefuire au ramas urme vizibile, cand faci in graba sigur nu iese treaba buna
- bandoul si el zgariat si coltul dispre pasaj nu se lipea de usa
- pasajul rotii, in zona acoperita de usa, gazat
- aripa spate, cu impuritati in vopsea si defecte ale acesteia
- pasajul rotii nu a fost reparat corespunzator si acum se vede o "denivelare"
- usa reparat defectuos
Revin la usa. Ziceam ca nu s-a lipit coltul bandoului si ma intrebam de ce. Daca suprafata ar fo fost plana nu ar fi fost probleme la lipirae bandoului. Cert e ca nu am insistat cu investigarea decat dupa ce am luat masina. Dar oricum, "lucrarea" poate fi adminrata oricand de catre oricine. Am dat cu mana in zona de sub bandou si am constatat cu mahnire ca acea infundatura nu a fost indreptata corespunzator iar chitul a fost adaugat excesiv intr-o zona de langa infundatura. Practic, bandoul mascheaza mizeria de lucrare.
In continuare voi transmite si celor de la GM SEE concluzia colaborarii cu Radacini Motors 9au avut doua sanse sa isi arate competenta), pe cei de la Allianz ii voi intreba care sunt demersurile legale pentru a NU efectua plata catre ei (oricum le-am trimis si lor mesaj si stiu ca am avut neplaceri cu cei de la Radacini Motors), si ma voi adresa si Radacini Group sa ii intreb daca cum le place lucrarea facuta de oamenii lor.
Acestea fiind spuse, sfatul meu este aveti mare grija cand duceti masina in service, si insistati sa se face receptia masinii atat la sosire cat si la pecare. Asta nu insemna ca veti fi scutiti de neplaceri dar veti sti cum sa abordati problema ulterior. Asta, indiferent de marca masinii sau de service.
Multa bafta tuturor.
- deleted-50234
- ***
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- CristiNistor
- **
- 263 mesaje
- din 29 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Bucuresti
CristiNistor
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
Revin cu sfarsitul povestii.
Dupa lupte "seculare" care au durat 30 de zile au reusit sa imi "repare" masina. Ultima oara a fost dusa la Radacini de pe Blvd Ferdinand 111-113. Singurul lucru notabil intamplat aici, oarecum au resit sa rezolve denivelarea de sub bandou si in linii mari aripa spate sa arate ceva mai bine. In rest, craterele din vopseaua de pe usa sunt la locul lor si in numar destul de mare. Chipurile, cand am dus masina ultima oara, s-a luat decizia de a se revopsi usa spate. 99% sunt convins ca nu s-a intamplat asa ceva. Ieri m-am uitat mai atent la ce au facut si am gasit niste zgarieturi ce erau pe usa dinainte de se introduce in service Radacini Ferdinand. De asemenea s-a incercat o tentativa de a slefui cu smirghel un crater si slefuit dupa. Zona prezinta urmele zgarieturilor (fine) si panze de paianjen.
Concluzii dupa aceasta experienta:
1. Daca pentru problemele mecanice argumentul suprem folosit pentru a justifica nepriceperea celor din service este "Asa face toate!", la probleme de tinichigerie se foloseste sintagma "Dom'ne, nu mai iese ca-n fabrica!".
2. Daca le spui franc in fata ca sunt incompetenti se supara si se simt lezati. Dar eu ca am tinut masina imobilizata 8 zile peste asteptari, plus nervii si angoasa traite, ar trebui probabil sa zic ca totul e OK si ce minunati sunt cei care lucreaza la Radacini Motors si ce norocos am fost sa apelez la serviciile lor.
3. Pentru orice afirmatie facuta de reprezentatii serviceului exista o probabilitate mare dea NU fi adevarata. Sanse mici sa remedieze ceea ce NU au reparat bine cu costuri suplimentare din partea lor.
4. Am dus masina in service cu urmatoarele probleme: bandou zgariat si despicat intr-o parte (s-a inlocuit, cred ...), usa dreapta spate foarte usor zgariata pe toata lungimea ei si o infundatura usoara in zona bandoului (ca un caus de palma) in partea dinspre pasajul rotii. Pasajul rotii usor infundat si zgariat pe o portiune de aproximativ 40 de cm patrati. Am luat masina din service cu urmatoarele probleme: cratere in vopsea (sau lac) multe si pe o suprafata mare; aripa spate cu urme de gazare pe portiunea dinspre portbagaj, suprafata acoperita de haion; eleronul cu zgarieturi rezultate in urma slefuiri aripii spate (cel care a pregatit suprafata habar nu are ce inseamna izolarea reperelor); rama usii, in partea superioara, pe interior, gazata pe toata lungimea ei; ceva urme de lac pe gemuletul usii spate; urme de gazare in zona busonului rezervor; alte chestii pe care nu le mai insir.
5. Serviciile oferite de cei de la Radacini sunt de o calitate foarte slaba, nu au oameni pregatiti, preturile cerute sunt mari si NU se negociaza, iar (unii) sefii de service sunt mai moi decat mamaliga.
Eu unul consider subiectul incheiat. Deja am consumat mult prea multa energie si nu se mai merita. In schimb ma voi "ruga" pentru sanatatea celor implicati in poveste (acatiste, voodoo, mame Omida etc. ). Atitudinea fireasca a deprinderilor pamantesti nu a dat roade. Astept cu interes ziua in care se va anunta la stiri i-a batut al de sus sau al cu coarne pe cei de la Radacini. Ce e sigur, pe mine m-au pierdut de musteriu, si voi avea rabdarea sa povestesc tuturor cele intamplate.
O zi buna, tuturor.
Dupa lupte "seculare" care au durat 30 de zile au reusit sa imi "repare" masina. Ultima oara a fost dusa la Radacini de pe Blvd Ferdinand 111-113. Singurul lucru notabil intamplat aici, oarecum au resit sa rezolve denivelarea de sub bandou si in linii mari aripa spate sa arate ceva mai bine. In rest, craterele din vopseaua de pe usa sunt la locul lor si in numar destul de mare. Chipurile, cand am dus masina ultima oara, s-a luat decizia de a se revopsi usa spate. 99% sunt convins ca nu s-a intamplat asa ceva. Ieri m-am uitat mai atent la ce au facut si am gasit niste zgarieturi ce erau pe usa dinainte de se introduce in service Radacini Ferdinand. De asemenea s-a incercat o tentativa de a slefui cu smirghel un crater si slefuit dupa. Zona prezinta urmele zgarieturilor (fine) si panze de paianjen.
Concluzii dupa aceasta experienta:
1. Daca pentru problemele mecanice argumentul suprem folosit pentru a justifica nepriceperea celor din service este "Asa face toate!", la probleme de tinichigerie se foloseste sintagma "Dom'ne, nu mai iese ca-n fabrica!".
2. Daca le spui franc in fata ca sunt incompetenti se supara si se simt lezati. Dar eu ca am tinut masina imobilizata 8 zile peste asteptari, plus nervii si angoasa traite, ar trebui probabil sa zic ca totul e OK si ce minunati sunt cei care lucreaza la Radacini Motors si ce norocos am fost sa apelez la serviciile lor.
3. Pentru orice afirmatie facuta de reprezentatii serviceului exista o probabilitate mare dea NU fi adevarata. Sanse mici sa remedieze ceea ce NU au reparat bine cu costuri suplimentare din partea lor.
4. Am dus masina in service cu urmatoarele probleme: bandou zgariat si despicat intr-o parte (s-a inlocuit, cred ...), usa dreapta spate foarte usor zgariata pe toata lungimea ei si o infundatura usoara in zona bandoului (ca un caus de palma) in partea dinspre pasajul rotii. Pasajul rotii usor infundat si zgariat pe o portiune de aproximativ 40 de cm patrati. Am luat masina din service cu urmatoarele probleme: cratere in vopsea (sau lac) multe si pe o suprafata mare; aripa spate cu urme de gazare pe portiunea dinspre portbagaj, suprafata acoperita de haion; eleronul cu zgarieturi rezultate in urma slefuiri aripii spate (cel care a pregatit suprafata habar nu are ce inseamna izolarea reperelor); rama usii, in partea superioara, pe interior, gazata pe toata lungimea ei; ceva urme de lac pe gemuletul usii spate; urme de gazare in zona busonului rezervor; alte chestii pe care nu le mai insir.
5. Serviciile oferite de cei de la Radacini sunt de o calitate foarte slaba, nu au oameni pregatiti, preturile cerute sunt mari si NU se negociaza, iar (unii) sefii de service sunt mai moi decat mamaliga.
Eu unul consider subiectul incheiat. Deja am consumat mult prea multa energie si nu se mai merita. In schimb ma voi "ruga" pentru sanatatea celor implicati in poveste (acatiste, voodoo, mame Omida etc. ). Atitudinea fireasca a deprinderilor pamantesti nu a dat roade. Astept cu interes ziua in care se va anunta la stiri i-a batut al de sus sau al cu coarne pe cei de la Radacini. Ce e sigur, pe mine m-au pierdut de musteriu, si voi avea rabdarea sa povestesc tuturor cele intamplate.
O zi buna, tuturor.
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Am lasat si eu masina la Radacini in Drumul Taberei pentru verificare injectoare si turbina... Astept vesti de la ei. Sincer, m-am ingrijorat putin dupa ce am citit experientele voastre. Ce stiti, sunt specialisti acolo care sa citeasca un tester in mod profesionist? Injectoarele sunt verificate acolo de catre ei sau le trimit undeva pentru o verificare serioasa?
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
eu am luat masina de la radacini motors de pe timisoarei,bucuresti, deocamdata niciun repros pentru partea de achizitie, pentru ca masina in combinatia pe care o doream era intr-o hala din ungaria si a venit la termenul avut de 2 saptamani.
stiam povestea cu asteptatul de la prieteni,de pe forum, consilierul de vanzari a fost cinstit si mi-a spus ca va dura mai mult pe comanda daca doresc sa i-au o masina astfel,asa ca am decis sa i-au una gata facuta.oricum era proaspata ca sa zic asa data de iesire de pe banda a fost 11/05/2012.
acum ii astept la revizie sa-i vad cele poate pielea,daca ma vor supara i-au masina din service si plec.
stiam povestea cu asteptatul de la prieteni,de pe forum, consilierul de vanzari a fost cinstit si mi-a spus ca va dura mai mult pe comanda daca doresc sa i-au o masina astfel,asa ca am decis sa i-au una gata facuta.oricum era proaspata ca sa zic asa data de iesire de pe banda a fost 11/05/2012.
acum ii astept la revizie sa-i vad cele poate pielea,daca ma vor supara i-au masina din service si plec.
cristihass- Suspendat
- 27 mesaje
- din 12 Aug 2012
- Vectra OPC 2008 Z28NET
- Bucuresti
cristihass- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2008 Z28NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2012
- Mesaj Privat
am fost si eu pe la radacini de pe bd timisoara pentru o capota , bara fata pentru masina din semnatura , mi-au cerut 80 mil pentru ele , am ramas cam masca ) ma asteptam la un 50-60 , da nu 80 . te mai gandesti ca mai dai si un ciubuc la receptie , la vopsitor ajungeam la un 85-90 mil in ideea lor .
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 01 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 01 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
ieri am incercat sa schimb uleiul la radacini depe timisoarei,dar nu s-a putut ,bine nu aveam programare,am mers pe premiza ca 10 minute nu sunt un capat de tara.totusi atelierul nu era asa plin,incat sa nu se poata face schimbul.
a fost primul si ultimul contact cu acest service,bine nu o sa intre in faliment din cauza mea.
problema s-a rezolvat la erebus ,fara probleme si asteptari.
a fost primul si ultimul contact cu acest service,bine nu o sa intre in faliment din cauza mea.
problema s-a rezolvat la erebus ,fara probleme si asteptari.
- CristiNistor
- **
- 263 mesaje
- din 29 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Bucuresti
CristiNistor
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
Hehe n-ai avut somn dupa experienta cu Radacini Timisoara ?
Si eu am incercat sa gasesc o piesa la ei. Am trecut peste faptul ca nu pot apela numerele de RDS, si ca cel care se ocupa de piese este in CO iar inlocuitorul era suprasolicitat. Ce vroiam eu sa iau nu era pe stoc, si venea la comanda cu plata in avans 50%. In partea cealalata am gasit ce cautam si la un pret chiar mai bun.
Si eu am incercat sa gasesc o piesa la ei. Am trecut peste faptul ca nu pot apela numerele de RDS, si ca cel care se ocupa de piese este in CO iar inlocuitorul era suprasolicitat. Ce vroiam eu sa iau nu era pe stoc, si venea la comanda cu plata in avans 50%. In partea cealalata am gasit ce cautam si la un pret chiar mai bun.
alexhaiducu- Suspendat
- 780 mesaje
- din 15 Dec 2009
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
alexhaiducu- Mesaje scrise: 780
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2009
- Mesaj Privat
mitosu- Suspendat
- 787 mesaje
- din 08 Jun 2012
- Astra 2012 a16xer
- Bucuresti
mitosu- Mesaje scrise: 787
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2012
- Mesaj Privat
CristiNistor a scris:Hehe n-ai avut somn dupa experienta cu Radacini Timisoara ?
Si eu am incercat sa gasesc o piesa la ei. Am trecut peste faptul ca nu pot apela numerele de RDS, si ca cel care se ocupa de piese este in CO iar inlocuitorul era suprasolicitat. Ce vroiam eu sa iau nu era pe stoc, si venea la comanda cu plata in avans 50%. In partea cealalata am gasit ce cautam si la un pret chiar mai bun.
Si eu am incercat sa gasesc o piesa la ei. Am trecut peste faptul ca nu pot apela numerele de RDS, si ca cel care se ocupa de piese este in CO iar inlocuitorul era suprasolicitat. Ce vroiam eu sa iau nu era pe stoc, si venea la comanda cu plata in avans 50%. In partea cealalata am gasit ce cautam si la un pret chiar mai bun.
ba am avut somn,dar la ora aia m-am trezit fiindca plecam intr-o drumetie cu masinuta.
pe partea de vanzare s-au comportat bine,insa lasa d dorit atitudinea,probabil au prea multi clienti.
eu am fost multumit de cei de la erebus ,pentru primul contact avut cu ei,cel mai important lucru a fost ca am putut sta linga masina.