ngr
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
Benzina proasta.
Catalizator infundat.
e un 1.7 DTI deci e Diesel 😳
@ngr
citeste astea
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14022
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9158
foloseste functia cauta ca vei gasi suficiente informatii despre EGR
in principiu motorina proasta si mersul subturat duc la infundarea egr si mai e recomandat o dala la 50k km sa il curati
ngr
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
Ms pt raspuns. In seara asta am iesit cu ea sa-i fac o proba mai serioasa. Dupa cateva turatii peste 2500 s-a aprin din nou martorul(cam pe la 2800rpm) si motorul nu prea mai avea putere. Eram cu pedala la fund si nu sarea peste 120 km/h. per sa fie EGR si sa rezolv prin curatarea lui si sa nu fie alceva mai grav.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
ngr
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
ar trebui sa pui un tester pe ea, daca e de la EGR trebuie sa ai eroare P0400,
Am fost la tester, nu e eroare de EGR. Din pacate e ceva cu turbina. A verificat furtunurile de la vacuum si totul e in regula.
S-a uitat la turbina si are destul ulei si axul are joc. Mi-a zis ca trebuie sa schimb turbina. Asta e oare singura solutie?
gini79
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
ngr
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
Din pacate nu am bani pt un noua. 😢 Cand ai cumparat-o era ok sau aveam deja probleme? Si inca o intrebare: la ce turatii schimbi vitezele? Mi-a zis mesterul ca s-a dus turbina din cauza ca nu merg cu ea mai turat. O sa incerc sa fiu mai sportiv 😊
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
eu asa merg cu ea, si-i place 😊)) cauta si vezi unde ai cuplu maxim, acolo e bine sa o tii...
ngr
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
eu asa merg cu ea, si-i place 😊)) cauta si vezi unde ai cuplu maxim, acolo e bine sa o tii...
Din cate am inteles cuplul maxim e undeva intre 1800-2800 rpm. O sa incerc sa schimb undeva peste 2500.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
dar cum ziceam, sub 2000 nu accelerezi brusc ca strici turbina, iar cat e cald o duci incet pana in 2500rpm ca sa nu-ti bati joc de motor.
Daca mergi mai mult in forja si opresti, e bine sa mai lasi motorul 1-2 minute la relanti sa se raceasca turbina, caci altfel faci stres termic, daca intri in oras si mergi 3-5 minute la turatii normale e ok.
Eu am facut cu getuta 2200km pe autostrada numai in 3500ture si n-a zis nici pas, sa vezi ce fel manca pamantul ....
gini79
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
ngr
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
dar cum ziceam, sub 2000 nu accelerezi brusc ca strici turbina, iar cat e cald o duci incet pana in 2500rpm ca sa nu-ti bati joc de motor.
Daca mergi mai mult in forja si opresti, e bine sa mai lasi motorul 1-2 minute la relanti sa se raceasca turbina, caci altfel faci stres termic, daca intri in oras si mergi 3-5 minute la turatii normale e ok.
Eu am facut cu getuta 2200km pe autostrada numai in 3500ture si n-a zis nici pas, sa vezi ce fel manca pamantul ....
Dar asa nu "'papa"' mai mult?
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
iar in 3500ture, papa mult, dar eu am motor mic, cutie de viteze e mai "speciala" si e facuta sa imi permita sa car mult cu ea, deci pot fugi cu viteza aia incarcat full.
Ultima modificare făcută de scorpio18 la Lun 30 Mai, 2011 7:48 pm
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
ngr
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
NGR, e bine sa menajezi turbina cat mai mult, ea este frumusetea acestor dieseluri.
daca ea crapa, dieselul tau ajunge caruta.
daca iti bati joc de ea risti sa se dea pe ulei (caci asta face cand se strica), sa-ti bage ulei in admisie si sa iti mearga motorul cu ulei, si sa vezi atunci frumusete. sau risti sa se faca bucati si sa-ti zboare tot prin admisie si intercooler si sa vezi atunci fericire.
Turbina trebuie "respectata" cred ca tu ai turbina cu geometrie fixa, cea ce inseamna ca merge abuzata mai mult, insa cand se supara, face urat...
ngr
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
NGR, e bine sa menajezi turbina cat mai mult, ea este frumusetea acestor dieseluri.
daca ea crapa, dieselul tau ajunge caruta.
daca iti bati joc de ea risti sa se dea pe ulei (caci asta face cand se strica), sa-ti bage ulei in admisie si sa iti mearga motorul cu ulei, si sa vezi atunci frumusete. sau risti sa se faca bucati si sa-ti zboare tot prin admisie si intercooler si sa vezi atunci fericire.
Turbina trebuie "respectata" cred ca tu ai turbina cu geometrie fixa, cea ce inseamna ca merge abuzata mai mult, insa cand se supara, face urat...
Nedumeririle mele sunt de la faptul ca turbina nu a dat nici un siptom clar. Nu suna urat, nu are suierat. Problema mea e ca nu trece peste 120-130 km/h. Acum ma duc pe mana mecanicului care a pus-o pe tester, a dat eroare de la vacuum si turbina si a verificat axul, care are joc.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
ngr
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
se aprinde vre-un bec in bord de eroare? ce erori ai? ti-a gasit problema pe vacum si ti-a rezolvat-o? tot la fel face si dupa rezolvare?
Se aprinde martorul check engine la turatii in jur de 3000 rtm si se stinge cand opresc masina. Mi-a zis codul de eroare dar nu l-am retinut. Mi-a zis ca e vorba de parametrii turbinei.
A verificat si turbina, avea ulei pe tubulatura de aer si axul are joc. Il misca cu degetul si se auzea cum are joc.